20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345686 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #375 på: 24. Mars 2007, 12:55 »
Med andre ord:

Inn - Chivu, Bridge, G Johnson, L Young, Onyweu og A Hughes
Da begynner vi å snakke
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #376 på: 24. Mars 2007, 13:03 »
Med andre ord:

Inn - Chivu, Bridge, G Johnson, L Young, Onyweu og A Hughes
Da begynner vi å snakke

DA BEGGYNNER VI Å SNAKKE :P

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 24. Mars 2007, 13:21 »
Lurer på hvem : A Hughes er ??  ???
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 24. Mars 2007, 13:22 »
Kan det være den gamle newcastlespilleren Aaron Hughes? Ikke vet jeg...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #379 på: 24. Mars 2007, 13:23 »
off
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Noreng

• Gjest
« Svar #380 på: 24. Mars 2007, 23:04 »
Lukas Young      Chivu     Taylor   Bridge
Glen Johnsen     Gooch    Hunty    Aaron Hughes

Der har vi to konge forsvarekker!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 25. Mars 2007, 00:32 »

Enig i alle bortsett fra Aaron Hughes. Synes vi må sikte mye høyere enn det. Må kjøpe spillere som kan utfordre og kjempe om en plass i startoppstillingen. Må slutte å kjøpe backup og såkalte "squad" spillere!

Har slengt mye dritt om Anton Ferdinand selv i det siste, men etter å ha sett England U21 mot Italia U21 idag, der Ferdinand var dominant i lufta og virkelig imponerte ellers, synes jeg kansje han er et godt valg, men bare kansje! I samme kamp ble jeg veldig imponert over spillet til L. Baines, en god og offensiv venstreback dette! Han kan jeg absolutt tenke meg, uten tvil!

Noreng

• Gjest
« Svar #382 på: 25. Mars 2007, 00:36 »

Enig i alle bortsett fra Aaron Hughes. Synes vi må sikte mye høyere enn det. Må kjøpe spillere som kan utfordre og kjempe om en plass i startoppstillingen. Må slutte å kjøpe backup og såkalte "squad" spillere!

Har slengt mye dritt om Anton Ferdinand selv i det siste, men etter å ha sett England U21 mot Italia U21 idag, der Ferdinand var dominant i lufta og virkelig imponerte ellers, synes jeg kansje han er et godt valg, men bare kansje! I samme kamp ble jeg veldig imponert over spillet til L. Baines, en god og offensiv venstreback dette! Han kan jeg absolutt tenke meg, uten tvil!

Hvis vi har kjøpt Chivu, Bridge, Johnson, Young og Onyewu kan vi nok ikke ha råd til L. Baines nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 25. Mars 2007, 00:49 »

Hvis vi har kjøpt Chivu, Bridge, Johnson, Young og Onyewu kan vi nok ikke ha råd til L. Baines nei.
Vanskelig å si! Young kan vi få billig dersom Charlton går ned! Johnson er vel heller i dyr som overflødig utlånt Chelsea spiller! Bridge behøver heller ikke være altfor dyr, da han også sliter med spilletid. Onyewu mener jeg å ha lest at koster oss 1,5 millioner pund om vi velger å kjøpe. Om Wigan rykker ned, kan de ikke forlange altfor mye for Baines, mens Chivu koster nok endel cash!

Men dette er bare mitt syn på saken, og jeg har heller ikke peiling på markedsverdien til disse spillerne. Men om "ting og tang" går vår vei, så tror jeg vi kan få de fleste av disse spillerne ganske billig!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 25. Mars 2007, 08:29 »
Akkurat som å høre Souness. Får ikke håpe FAT FRED biter på nok en gang. Roeder må sparkes NÅ. Han kan ha de 11 beste spillerene i verden uten å få til noe verdens ting.

"If I get the right players you will see the results on the pitch next year," said Roeder.

"The chairman is aware of the players I am looking at and hasn't said `you shouldn't be looking at that quality'.

"I'd assume that the sort of money we would need to acquire players will be made available."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #385 på: 25. Mars 2007, 16:30 »
Roeder og Newcastle har vært ute i Europa og scoutet. Det er spennende navn her som jeg kunne ha tenkt meg i den svarte og kvite trøya! Vi får håpe at han klarer å skaffe seg mange targets og spillere på papiret som er interessant. Så det ikke blir sånn at hvis vi ikke får den spillern vi har ønsket så må vi hente inn en kriseløsning, som Bridge i fjor sommer da vi hentet Bernard.

Linker her: http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=537934&l_id=1&t_id=52
               http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=58401

Samtidig sier han at vi har alt for få speidere. Skal vi bygge et storlag må vi ha mange god talentspeidere som kan finne rikige spillere.  Noe jeg er ganske så enig i. Han tilføyer også at vi bare har 1 heltidsscout, mens chelsea har flere ganger så mye bare for deres akademi :o

Link her: http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=scouting-network-needs-rebuilding%26method=full%26objectid=18807155%26siteid=50081-name_page.html

Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 25. Mars 2007, 17:04 »
Sitat fra: Asbjørn
"If I get the right players you will see the results on the pitch next year," said Roeder.
Det var da godt å høre ;)

Problemet er vel heller at dersom Roeder IKKE får de spillerne han vil ha (noe vi allerede har sett skje) så har han ikke en backup plan.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 25. Mars 2007, 17:39 »
Roeder og Newcastle har vært ute i Europa og scoutet. Det er spennende navn her som jeg kunne ha tenkt meg i den svarte og kvite trøya! Vi får håpe at han klarer å skaffe seg mange targets og spillere på papiret som er interessant. Så det ikke blir sånn at hvis vi ikke får den spillern vi har ønsket så må vi hente inn en kriseløsning, som Bridge i fjor sommer da vi hentet Bernard.

Linker her: http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=537934&l_id=1&t_id=52
               http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=58401

Samtidig sier han at vi har alt for få speidere. Skal vi bygge et storlag må vi ha mange god talentspeidere som kan finne rikige spillere.  Noe jeg er ganske så enig i. Han tilføyer også at vi bare har 1 heltidsscout, mens chelsea har flere ganger så mye bare for deres akademi :o

Link her: http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=scouting-network-needs-rebuilding%26method=full%26objectid=18807155%26siteid=50081-name_page.html

Absolutt spennende spillere som blir nevnt i disse artiklene her, og det er IKKE noen tvil om at vi trenger STORE utskiftninger i spillerstallen om vi skal kjempe med de store! Den nåværende stallen vi har innholder for mye "dritt og søppel"!

Tipper på en spennende sommer på overgangsmarkedet for vår del!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 25. Mars 2007, 18:09 »
Jepp!
La oss for all del få inn noen nye som kan ta opp arven etter Viana og Luque
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 25. Mars 2007, 18:15 »
Jonathan Woodgate. Gi meg Jonathan Woodgate asap zulu!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida