20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #240 på: 07. Mars 2007, 16:07 »
Er vi interessert i PSV sin angrepspiller Jefferson Farfan? Dette er nytt for meg, men han er jo en rask og god spiller. Kansje han hadde vært en god løsning?

LINK

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 07. Mars 2007, 16:31 »
Farfan er en god spiller, ingen tvil om det, men er ikke han litt for lik Owen og Martins i spillestil?

Hvis vi skal ha en ny spiss mener jeg vi må ha en spiss med andre kvaliteter enn rask og teknisk, gjerne en Crouch, Klose, Huntelaar, Harewood type
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 07. Mars 2007, 17:21 »
Det står i flere aviser og på mange internettsider at Dyer ska ringe ned Woodgate og prøve å få ham til Newcastle. Vi får håpe at Dyer er god til å overtale  ;D

Link her:
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=we-face-fight-for-woodgate%26method=full%26objectid=18716724%26siteid=50081-name_page.html

West Ham har kastet seg inn i kampen om West Brom's sin solide midtstopper Curtis Davies. Har veldig lyst til å se han i Newcastletrøya, men det er synd at West Brom krever så vanvittig mye for ham...

Link her:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=31318

Hahahahaha, denne Roeder denne Roeder. For en gjøk

Alan Oliver:

The United chief was also bemused to read reports today that Kieron Dyer was trying to persuade Jonathan Woodgate to return to St James' Park, as the defender is not on Roeder's summer shopping list.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 07. Mars 2007, 21:53 »
Hahahahaha, denne Roeder denne Roeder. For en gjøk

Alan Oliver:

The United chief was also bemused to read reports today that Kieron Dyer was trying to persuade Jonathan Woodgate to return to St James' Park, as the defender is not on Roeder's summer shopping list.

Hehehe. Er det mulig?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #244 på: 08. Mars 2007, 15:03 »
Han Roeder, han Roeder. Kossen i Helvete er det mulig å bli forvirret av å lese rapporter om at Dyer vil prøve å overtale Woody til Newcastle.

Såklart vil Dyer prøve å få Woody her, alle kan jo sjå at me trenger han. Syns det er et bra at Dyer prøver å få han her eg hvis det stemmer.
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 08. Mars 2007, 15:55 »
Dyer har vel lest de ryktene som har vært i avisene, og Dyer vet da faen hvordan ønskelista til manager Roeder ser ut.

Dessuten er jeg faktisk ikke så sikker på om Alan Oliver vet så veldig, veldig, veldig mye mer enn alle andre på denne jord i denne saken. Joda, mannen som skifter mening oftere enn folk flest skifter underbukser har mye inside information. Men jeg har en følelse av at Roeder ikke forteller Oliver absolutt alt der er å vite.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 08. Mars 2007, 16:24 »
Den tyske bundesligaen er jo veldig jevn for tiden, skiller KUN 2 poeng fra Wolfsburg på 9. plass, til Frankfurt på 16. plass som gir nedrykk. Og det er jo uten tvil noen fantastiske fotballspillere i den Tyske Bundesliga.

Bare for å ta Borussia Dortmund som er i "nedrykkskampen". De har spillere som Steven Pienaar, Christoph Metzelder, Philipp Degen, Sebastian Kehl og Alexander Frei. Gode spillere som har mange år igjen på fotballbanen alle sammen, og tatt i betraktning at Dortmund har slitt med en enorm gjeld ganske lenge, så er vel ikke salg av spillere helt utelukket.

Kan også si at det er en del andre lag på nedre del av den tyske serien som har ganske så bra spillere. Kunne vært spennende om Roeder rettet øynene mot Tyskland, mye bra å hente der!

Jeg håper ihvertfall. Det å få Metzelder og Degen i forsvar hadde ikke vært å forakte!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Mars 2007, 17:00 »
Degen hadde vært en fantastisk høyreback. Rask, offensiv, med gode innlegg og skudd
Metzelder er kanskje Tysklands beste midtstopper
Kehl er en solid midtbanespiller som jeg faktisk kunne tenke meg
Frei er en veldig god spiss

Absolutt mulig å hente disse
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Mars 2007, 18:34 »
Owen Hargreaves er den siste spilleren som er linket til Newcastle, som eventuell erstatter for Emre. Er vel lite sannsynlig at han går til oss. Man Utd er nok allerede først i køen, hvis han går i det hele tatt. Men absolutt en mann jeg ville ha sett Castletrøya!

Link her: http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=163862
« Siste redigering: 08. Mars 2007, 22:47 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 08. Mars 2007, 18:45 »
Owen Hargreaves er den siste spilleren som er linket til Newcastle, som eventuell erstatter for Emre. Er vel lite sannsynlig at han går til oss. Man Utd er nok allerede først i køen, hvis han går i det hele tatt. Men absolutt en man jeg ville ha sett Castletrøya!

Eneste muligheten vi har på å skaffe oss han er hvis han er newcastlefan. Men det er han nok ikke, og han går til ManU.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 08. Mars 2007, 19:15 »
Går ikke kontrakten til metzelder ut snart?  mener jeg leste på euro sport at han ville spille i pl, etter at nye kontrakstforhandlinger gikk i vasken.

han er en meget bra spiller!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 08. Mars 2007, 20:28 »
Går ikke kontrakten til metzelder ut snart?  mener jeg leste på euro sport at han ville spille i pl, etter at nye kontrakstforhandlinger gikk i vasken.

Om så er tilfelle, hva venter Roeder på? Tysk mentalitet, dette er hva forsvaret vårt trenger!!!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #252 på: 08. Mars 2007, 22:49 »

Metzelder ville styrket backrekka våres betraktelig! Får vi han gratis er det et kjempescoop. Da kan vi bruke mere penger på andre posisjoner
« Siste redigering: 08. Mars 2007, 23:09 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Noreng

• Gjest
« Svar #253 på: 08. Mars 2007, 23:07 »
Degen og Metzelder? ALL RIGHT!

Dortmund minner litt om Newcastle. Supre spillere. Middels lag!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 09. Mars 2007, 16:13 »
Owen Hargreaves er den siste spilleren som er linket til Newcastle, som eventuell erstatter for Emre. Er vel lite sannsynlig at han går til oss. Man Utd er nok allerede først i køen, hvis han går i det hele tatt. Men absolutt en man jeg ville ha sett Castletrøya!

Eneste muligheten vi har på å skaffe oss han er hvis han er newcastlefan. Men det er han nok ikke, og han går til ManU.
Synes Owen Hargreaves er ganske så oppskrytt jeg, og det er så absolutt ikke en spiller jeg håper NUFC bruker altfor store summer på.

Greit å få en erstatter om Emre skulle forsvinne, men ikke denne overprisede karen der!