20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344747 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #45 på: 11. Feb. 2007, 20:59 »
Curtis Davies er jeg enig med deg i at vi bør prøve oss på, men Cahill trenger vi ikke. For  all del han er en god fotballspiller men midtbanen vår er det leddet vi mer eller mindre har komplett.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #46 på: 11. Feb. 2007, 23:45 »
Har ikkje truå på Pattison. Det han har vist til nå taler ikkje for at han kommer til å bli noe stort.

Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 12. Feb. 2007, 00:12 »
Kunne tenkt meg Tim Cahill og Curtis Davies til Toon i sommer. Men tviler på at Cahill går fra Everton.
Ellers synes jeg vi bør beholde Pattison, da jeg tror han kan bli noe (stort) om få år.
Tviler på at Curtis Davies er den midtstopper-sjefen som vi har lengtet så lenge etter. Ser ikke på han som noe bedre enn Steven Taylor som vi har fra før. Når i tilleg prisen på han vil være opp mot 10 m/p, om ikke mer, ser jeg ikke noe hensikt i hente denne Championship midtstopperen.
Tim Cahill er utvilsomt en god spiller, scorer mye mål og god på hodet. Men synes NUFC skal sikte høyere enn dette, om vi skal bytte ut en på midtbanen. Jeg ser ikke på fyren som noe bedre enn de vi har der fra før av, heller litt svakere.
Hva Pattison angår, synes jeg vi må kvitte oss med. Han er definitivt ikke god nok, og det har han vist i flere kamper. Må nok ned en divsjon eller to for å få fast spilletid. Dette synes nå ihvertfall jeg.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 12. Feb. 2007, 01:56 »
Soccervoice - Newslines - 11.02.2007
West Ham midfielder in Newcastle link
West Ham midfielder Nigel Reo-Coker has been linked with a number of clubs since the start of the season. No transfer came up in January but today News of the World reports that the player could be on his way to Newcastle in a £ 5 million move.

Arsenal, Man Utd, Aston Villa and Tottenham were all linked with the England U.21 player, but now Newcastle are favourites to get his signature.

New West Ham manager Alan Curbishley has been critisised by many for his transfer actions lately. New players such as Quashie, Boa Morte, Upson, Blanco and Davenport has so far not been able to give the club a new dimention.

The defeat against Watford makes it even harder for the current West Ham boss and former Charlton legend. Curbishley got the best possible start with a 1-0 win against Man Utd, but after that things haven't really turned out as well as everyone would expect.

Er en brukbar mann dette her, men... Synes han har vært litt opp og ned. Var god i starten men etter hvert har han vært dårlig. Veldig ujevn i prestasjonene. Klart hvis west ham rykker blir det auksjon og da kan han gå for en billig penge.. Men er han verdig 5m pund?
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 12. Feb. 2007, 10:04 »
Soccervoice - Newslines - 11.02.2007
West Ham midfielder in Newcastle link
West Ham midfielder Nigel Reo-Coker has been linked with a number of clubs since the start of the season. No transfer came up in January but today News of the World reports that the player could be on his way to Newcastle in a £ 5 million move.

Er en brukbar mann dette her, men... Synes han har vært litt opp og ned. Var god i starten men etter hvert har han vært dårlig. Veldig ujevn i prestasjonene. Klart hvis west ham rykker blir det auksjon og da kan han gå for en billig penge.. Men er han verdig 5m pund?
Han var veldig god forrige sesong, men har til tider vært tragisk denne sesongen. Han har regelrett virket "giddaløs" og slapp under enkelte kamper. Synes han pådrar seg en del gule kort, og har vært heldig som har sluppet unna det røde ved et par anledninger. Jeg mener vi bør ha bedre spillere sentralt i banen en dette.

Men han er for all del et talent, og blir spennende å følge videre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 12. Feb. 2007, 12:40 »
Roeder bekrefter interesse i Kenny Miller på Celtic, en 27 år gammel angriper som var veldig god i Wolverhampton, men har slitt med å få fast plass på Celtic. Vet ikke om dette er spilleren som kan skyte oss mot nye høyder? Har selv sett for lite av ham til og uttale meg så mye om denne spilleren. Men 1 m/p er da veldig billig?!?

LINK
« Siste redigering: 12. Feb. 2007, 12:46 av Frode »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 12. Feb. 2007, 12:40 »
Hva skal vi med Reo-Coker?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 12. Feb. 2007, 18:00 »
Hva skal vi med Reo-Coker?
News of the world innbiller seg at Emre er på vei bort. Og samme avis innbiller seg at Roeder da vil være ute etter Reo-Coker. Men dette er jeg 110% sikker på at er rent vissvass fra en ekstremt useriøs avis.

Så dette tar jeg med knusende ro.

Kenny Miller kunne vært en interessant backupspiller. Han har imponert meg i et par CL-kamper denne sesongen. Han er neppe spilleren som kan skyte oss mot nye høyder, men absolutt brukbar backup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #53 på: 12. Feb. 2007, 18:59 »
Babel bør i allefall være høyt oppe på listen!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 12. Feb. 2007, 20:30 »
Babel bør i allefall være høyt oppe på listen!
Kunne også tenkt meg han, men tviler på at han kommer nå som han har signert ny kontrakt.

LINK

Men dette hadde utvilsomt vært et spennnde kjøp, men tviler på at han vil til oss nå. Da hadde han vel ikke signert ny kontrakt med Ajax, når han visste vi var interessert?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #55 på: 12. Feb. 2007, 20:37 »
Emre har jo den rasist-tiltalen hengende over seg. Blir han funnet skyldig kan han få karantene i opp til et år, og da trenger Roeder ein ny spiller
Newcastlesupporter siden 1992

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Feb. 2007, 21:30 »
Emre har jo den rasist-tiltalen hengende over seg. Blir han funnet skyldig kan han få karantene i opp til et år, og da trenger Roeder ein ny spiller

Et år??!!!

Han får ikke det, det var bare Roeder som sa at rasister burde få så lang utestengelse, var det ikke?

Uansett så er det ingen fare for at Emre får det, enten han blir dømt eller ei, for han er ikke rasist, han sa neger/svarting som han sier ikke er et spesielt stygt ord i Tyrkia. (Det burde det egentlig ikke vært her i Norge heller).
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Feb. 2007, 23:10 »
Roeder sa at han mente rasister burde bli utestengt i et år.

Personlig så synes jeg det er tull og i det hele tatt vurdere midtbane spillere ( ikke at jeg tror det er noe hold i ryktene om Reo Coker) da dette er vår desidert beste lagdel. Både når det gjelder etablerte spillere og talenter.

Håper Emre blir i Newcastle selvom jeg personlig tror han drar til sommeren sammen med Luque.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 13. Feb. 2007, 09:07 »
Jeg vil maks se én midtbanespiller bli hentet til sommeren, resten bør være forsvarsspillere og angripere. På midten har vi dekning så det holder , men jeg kunne tenkt meg en ung erstatning for Nicky Butt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 13. Feb. 2007, 11:20 »
jeg tror dyer hadde gjort det mindt like bra sentralt med parker som erme har gjort. ikke misforstå meg, jeg vil at emra ska fortsette, men det blir ingen krise om han drar. tror jeg da
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /