20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #30 på: 09. Feb. 2007, 14:59 »
Tror folk at klose går fra werder bremen til "smålaget" newcastle?
Werder bremen er beste laget i tyskland og er under stor framgang..
Komt langt de siste åra i cl.. så han går nok ikke til newcastle.. desverre.  : :-\
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #31 på: 09. Feb. 2007, 15:13 »
Trur ikkje Klose kommer, men han hadde vert en drøm. Men Klose har jo sagt at han vil ha nye utfordringer og prøve en annen liga. Så skal han det må han jo snart ut, fordi han er vel 30år nå
Newcastlesupporter siden 1992

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Feb. 2007, 15:15 »
hmm ja jo sant nok.. men vist han hadde sagt : jeg vil vekk.. hadde chelsea liverpool milan juventus real madrid man u vert i bilde me ein gong.. så;p..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Feb. 2007, 15:15 »
Komt langt de siste åra i cl.. så han går nok ikke til newcastle.. desverre.  : :-\
Det er ikke så fryktelig lenge siden vi kapret Michael Owen fra Real Madrid, Emre og Martins fra Inter, Parker og Duff fra Chelsea! Så hvorfor skulle vi ikke da klart å hente Klose?

Spørsmålet er heller om dette er en spiller Roeder er interessert i?

Jeg synes Klose blir litt for lik Martins og Owen i spillestil!!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. Feb. 2007, 15:17 »
Martins emre = fikk siste 20minut for inter.. ikke fast
Owen            =  Benken
Duff Parker    = Makelele og robben ??

Der har du grunnen til at de gikk til newcastle

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. Feb. 2007, 15:37 »
Martins emre = fikk siste 20minut for inter.. ikke fast
Owen            =  Benken
Duff Parker    = Makelele og robben ??

Der har du grunnen til at de gikk til newcastle
Enig det du sier her. Men ta med i betraktningen at Real Madrid, Chelsea og Inter er bedre lag en Werder Bremen. Skal ikke se bort ifra at Klose også hadde slitt med spilletid i de nevnte klubbene!?! Selv om det blir litt hypotetisk.

Uansett, jeg personlig synes ikke Klose er så mye bedre enn disse, om han er det i det hele tatt!!!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Feb. 2007, 15:42 »
scorer da mer en martins og owen verfal.. men så spiller jo han mot enklere motstandere i tyskland vil jeg si.. men besviste jo hva han kan i vm..

Men ser jeg "pling" på tven eller internett så står d 1-0 werder bremen så er kjangsen 55/45 at det er klose:P så han er syk..

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Feb. 2007, 15:51 »
Bolton har allerede skaffa seg to spillere til sommervinduet, bla. Gerald Cid som vi snuste på.
..Se Roeder! det går ann å forhandle frem avtaler med klubber utenfor vinduet også, man må ikke vente til siste dagen!
Oscillons From The Anti-Sun

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. Feb. 2007, 16:03 »
faktisk en del av de som blir handla før vindue er åpent som blitt satt på Res laget fram til salget.. vil du det skal skje i 3-4 måner me et newcastle kjøp ?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Feb. 2007, 16:16 »
scorer da mer en martins og owen verfal.. men så spiller jo han mot enklere motstandere i tyskland vil jeg si.. men besviste jo hva han kan i vm..

Men ser jeg "pling" på tven eller internett så står d 1-0 werder bremen så er kjangsen 55/45 at det er klose:P så han er syk..
Ja han scorer mye, men mot enklere motstand! Og han var bra i VM, ble jo toppscorer. Men vi kan ikke sammenligne slike turneringer som VM og EM, med seriespill/ligaspill heller. Det er de forskjellige til.

Men Baros ble jo toppscorer i EM 2004!! Jeg løper ikke "naken rundt i byen" av han heller"!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 09. Feb. 2007, 16:16 »
Fremtidsrettet og Sibierski?  ???
På sett og vis JA.

I høst nærmet transfervinduet seg stadig mer og mer stengt, og Newcastle hadde fortsatt for lite alternativer fremover på banen. Og på free transfer fant Glenn Roeder Sibierski. Og etter at han kom har han faktisk bidratt nok til at det "kjøpet" kan forsvares. Vi trengte en backupspiller for Martins og Ameobi, Sibierski var vel tiltenkt en backup rolle for sistnevnte, og den rollen har Sibierski fylt helt greitt faktisk. Det var fremtidsrettet fordi det kom inn en spiller som kunne gjøre en OK jobb denne sessongen, og han kostet ikke noe. Da er pengene spart til fremtidige investeringer. Og i det lange løp vil det vise seg som en bedre måte å bruke pengene på tror jeg, såfremt at de blir investert i de riktige spillerne.

Nå kan det alltid argumenteres med at Sibierski ikke er god nok til å være en spiller med så mye spilletid som Sibierski faktisk har fått. Men det var heller aldri meningen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 09. Feb. 2007, 16:23 »
Det er ikke så fryktelig lenge siden vi kapret Michael Owen fra Real Madrid, Emre og Martins fra Inter, Parker og Duff fra Chelsea! Så hvorfor skulle vi ikke da klart å hente Klose?
Rett og slett fordi at Klose har det bedre der han er nå, og er tross alt et førstevalg i den klubben. Noe som IKKE kan sies om de du nevner ovenfor. Og Klose vil nok i tillegg mest sannsynlig komme til å være et førstevalg i de fleste klubbene han kunne velge, inkludert de klubbene som pr dags dato er bedre enn Newcastle.

Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett Klose i den svart\hvite drakta vår, men jeg tør ikke ha altfor store forventninger til at det skjer. Men vi kan selvfølgelig håpe jeg tar feil.
Kan jo også legge til at ifølge tidligere rapporter har selveste Bayern München også vært interessert i Werder spissen dersom han er til salgs. Og da skal vi ikke glemme at de aller fleste tyske fotballspillere ser på det å spille for Bayern som en av de største klubbene de kan spille for, inkludert andre europeiske toppklubber.
Så dessverre: den gangen Klose kan komme til å flytte på seg, så tror jeg ikke Newcastle vil være hans første prioritet. Selv om jeg gjerne skulle ønske at det var det.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 09. Feb. 2007, 16:43 »
Frode..
Vist du leser ka jeg skriver så står det noe som : men så spiller jo han mot enklere motstandere i tyskland vil jeg si..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 09. Feb. 2007, 21:48 »
Frode..
Vist du leser ka jeg skriver så står det noe som : men så spiller jo han mot enklere motstandere i tyskland vil jeg si..
Sorry Mister! Men da er vi jo ihvertfall enige om det!! ;)

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 11. Feb. 2007, 20:48 »
Kunne tenkt meg Tim Cahill og Curtis Davies til Toon i sommer. Men tviler på at Cahill går fra Everton.
Ellers synes jeg vi bør beholde Pattison, da jeg tror han kan bli noe (stort) om få år.