20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #15 på: 07. Feb. 2007, 12:55 »
Så forresten England U21 vs Spania U 21 igår. David Nugent puttet et mål, og jeg synes han var god. En spennende spiller for fremtiden. Kunne godt tenkt meg han faktisk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Feb. 2007, 13:05 »
Om Roeder fortsatt har jobben, så dukker det nok opp et par spillere på lån eller free transfer i de siste timer av august. Dagen etter at transfervinduet har stengt klager han på overgangsvinduet og at det har vært meget vanskelig å hente de klassespillerene han ønsket. De som var tilgjengelig for salg var ikke gode nok til å ta på seg Newcastle drakta, men han lover kjøp når januarvinduet åpner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Feb. 2007, 13:11 »
Så forresten England U21 vs Spania U 21 igår. David Nugent puttet et mål, og jeg synes han var god. En spennende spiller for fremtiden. Kunne godt tenkt meg han faktisk.

Det kunne jeg og, men jeg er redd han blir i samme prisklasse som andre og bedre spisser (fikk ikke Pompey avslag på et bud på £3.5mill?).

Forresten. Hjemmesiden til Ryan Babel.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Feb. 2007, 13:24 »

Det kunne jeg og, men jeg er redd han blir i samme prisklasse som andre og bedre spisser (fikk ikke Pompey avslag på et bud på £3.5mill?).
Enig! Å kjøpe engelske spillere er dyrt, og du får ikke nødvendigvis så mye for pengene!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Feb. 2007, 14:24 »
Jeg er veldig opptatt av å ha dobbeldekning på alle plasser. Forsvaret og spissplassen må forsterkes.

Venstre back: Selg Babayaro, han holder ikke mål. Kjøp Wayne Bridge, en fantastisk god venstreback. I tillegg trenger vi et ungt venstreback talent som backup. Kanskje vi er hedige å finne en Clichy.

Midtstopper: Selg Ramage og Bramble. Behold Gooch hvis han imponerer. I tillegg ser jeg gjerne at vi henter Woodgate (han har ikke blitt enig med Boro enda)

Høyreback: Selg Carr da han ikke holder mål. Glenn Johnson inn.

Spiss: La Luque og Sibierski gå. Inn med Klose eller Bent.

Given
Johnson-Taylor-Woodgate-Bridge
Milner-Dyer-Parker-Duff
Klose/Martins-Owen

Harper
Edgar/Nytt talent-Huntington-Gooch-Nytt talent
Solano-Butt-Emre-N`Zogbia
Ameobi-Martins/Klose
an sparker ikke Bobby Robson??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Feb. 2007, 23:23 »
Ryan Babel kan vi nok glemme! Han har nå signert for ytterlige 2 år i Ajax.

LINK

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Feb. 2007, 22:23 »
Babel ville vært fantastisk. Samt de forsvarspillerne som er nevnt er også Marco Andreolli, inters supertalent et godt alternativ, hvis de vil selge. Nye backer og ny spiss må vi uansett ha. Er fint hvis castle blir litt flinkere på talentspeiderfronten. Ville kunne gjort gode kjøp der for framtida(og nå kanskje?). Håper Roeder har mange spillere på lista si, så vi har et godt utvalg spillere når vi starter med å forsterke laget. Samt at han har lært litt fra de siste transfervinduenet.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #22 på: 09. Feb. 2007, 10:58 »
Eg trur ikje Roeder har lært noe om transfervinduet. Kommer sikker til å gå seint i sommer og, men han har ivertfall lengre tid enn 1 mnd då. Noe han hadde sist sommmer og.

Babel scoret for Nederland på onsdag. Han hadde vert en drøm å fått inn, men med ein ny 2års kontrakt med Ajax blir han sikker dyr, men billigere enn engelske spillere.

Hvis han er uaktuell hadde jo Klose vert noe.

I midtforsvar vil eg hatt inn Mertesacker. Friedrich ville vert ein god DR. Og Lahm ein drøm på DL
Newcastlesupporter siden 1992

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Feb. 2007, 11:59 »

Spillere jeg i første rekke vil ha ut er: Moore, Bramble, Bernard, Carr, Babayaro, Luque, Pattison, O`Brien og Srnicek. Spillere jeg også mener bør finne seg noe nytt, men som vi kansje bør beholde et år til, og derfor ikke trenger være førstemann ut døra er: Butt, Ramage, Ameobi, Solano og Sibierski.

100% enig i denne Frode
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Feb. 2007, 12:02 »
Om Roeder fortsatt har jobben, så dukker det nok opp et par spillere på lån eller free transfer i de siste timer av august. Dagen etter at transfervinduet har stengt klager han på overgangsvinduet og at det har vært meget vanskelig å hente de klassespillerene han ønsket. De som var tilgjengelig for salg var ikke gode nok til å ta på seg Newcastle drakta, men han lover kjøp når januarvinduet åpner.

Ho ho, jeg synes jeg hører Roeders unskyldning allerede langt der fremme..
Who else...... Alan Shearer

DanMan

• Gjest
« Svar #25 på: 09. Feb. 2007, 12:14 »
Vi skal være forsiktige med å forhåndsdømme noe som ligger flere måneder frem i tid, men jeg blir ikke forbauset dersom Asbjørn får helt rett i den påstanden.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Feb. 2007, 12:32 »
Jeg syns det ligger ganske åpent at Roeders innkjøpspolitikk er fremtidsrettet. Jeg blir meget fornøyd hvis han gjør kupp ala Oba Martins, Damien Duff og Antoine Sibierski i august. Har ikke noe for seg å regne med at vi ikke får inn noen i neste transfervindu, det kommer til å skje.

DanMan

• Gjest
« Svar #27 på: 09. Feb. 2007, 13:33 »
Fremtidsrettet og Sibierski?  ???

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Feb. 2007, 14:04 »

Ho ho, jeg synes jeg hører Roeders unskyldning allerede langt der fremme..
La oss nå ikke kritisere Roeder allerede nå for spillerne han henter til sommeren! Kritikken kan godt være litt konstruktiv og saklig.

Som Roeder har sagt tidligere:
"This time I have an opportunity to plan," he said. "Last year I was planning for the next seven days. The chairman would always say, `Plan for the next game'. This time around we have already put down plans for pre-season and for other things.

"We can really start to concentrate on transfer targets now - not waiting until the end of the season, making sure we are out there looking and that the ones we wanted last month are playing well. We can now plan for the long-term."

Så sant så sant! Og jeg synes det er bra at vi har en litt gnien og gjerrig manager, som ikke sløser vekk klubbens penger "med en jævla gang"! Virker som Roeder gjør en veldig grundig "research" rundt spillerne han vurderer! Det er noe jeg har savnet hos våres tidligere managere, der skjedde alt som regel veldig raskt, og en del ble jo noen skikkelige flopper som resultat. Virker som Roeder ikke vil gjøre samme feilen. Tror vi vil få mye å glede oss over!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Feb. 2007, 14:17 »
Fremtidsrettet og Sibierski?  ???
Nei ikke akkurat fremtidsrettet, men vi har hatt godt nytte av han denne sesongen. Har kvaliteter som spiller NUFC trengte. Både arbeidsmoralen og hodespillet hans har vi hatt godt nytte av i årets sesong.