20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan lader du opp til Newcastle kamp?  (Lest 2503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Hvordan lader du opp til Newcastle kamp?
« på: 05. Feb. 2007, 22:17 »
Noen spesielle tradisjoner?

Jeg pleier å hive på meg drakta, ha noen kalde øl klar i kjøleskapet og gjerne se noen Newcastle Compilations for å komme i rette stemninga. Hører alltid på Local Hero minst en gang før kamp. Hvis det er stor kamp kan jeg også spandere på meg selv noen Newcastle Brown Ales. 8) Har canal pluss.  Hva med dere?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvordan lader du opp til Newcastle kamp?
« Svar #1 på: 05. Feb. 2007, 22:32 »
Pleier som regel å jobbe til kl. 15.00 på lørdag, så da rekker jeg akkurat å komme meg hjem og slå meg ned i godstolen før dommeren blåser i gang..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Feb. 2007, 22:43 »
Kjøper meg alltid noe godt å spise til kampen, og gjør egentlig ingenting spesielt annet før ca 5-10min før kampstart.Da pleier jeg å gjøre alt klart med streaming og den slags.

Etter det pleier jeg også å høre på Going Home (Det er filmen den er lagd til som heter Local Hero. Sangen heter Going Home), og spiller den av og til selv på gitar.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Feb. 2007, 23:15 »
Jeg står somregel opp i 1 tia. Leser de siste nyhetene og sjekker skadene til motsdanderen. Går inn på dette forumet og leser litt. Ser gjerne martins filmen som ligge på youtube. Blir så gira av den sangen, samtidig som den gir meg tro på at martins skal gjøre noe sykt i kampen.

Er det lørdag, og jeg skal på byn er det alltid noen pils til kampen. Og newcastle drakten har jeg på meg under kampen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Feb. 2007, 23:45 »
Når det er kamp er det alltid god stemning. Da er det på med drakta, ned på pøbben og ta seg en oppladningsøl. Deretter diskutere litt lagoppstilling med kamerater på pøbben. Har C+ hjemme, men stikker alltid på pøbb allikevel. MYE bedre.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Feb. 2007, 00:36 »
Hvis jeg har anledning til det bruker jeg å lade opp med noen Newcastlesanger og gamle Newcastleklipp på pcen mens jeg spiser frokost. Setter på Radio Newcastle ca 1 time før kampstart og får med meg lagoppstillinga før jeg stikker ned til byen og ser kampen på pub...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 06. Feb. 2007, 17:53 »
Tar på meg drakten, slenger et skjerf over halsen, henter et glass med cola og starter streamen.

Og selvfølgelig må jeg ha spilt kampen på PES6 først, med de forventede lagoppstillingene, og med været i Newcastle, draktene, og alt det der. Kampen må være 30 minutter, altså den lengste kampen man kan få på PES. Og det pleier som regel å ende på lik måte i virkeligheten som på PES.

2-1 tap mot Fulham skjedde på PES, 2-2 mot Manutd skjedde på PES, 3-2 mot Tottenham skjedde på PES, 2-1 tap mot Bolton og 1-0 mot Palermo.

Fra nå av skal jeg pine dere med kamprapporter fra PES-kampen min før den ekte kampen. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Feb. 2007, 18:47 »
Det varierer, men jeg tar vanligvis på meg drakten en times tid eller to før kampstart (forutsatt at jeg ser kampen ute), alt avhengig av hvor lang tid i forveien jeg møter opp på puben. På puben gjelder det bare å få bestilt en cola i rimelig tid før kampstart, og er jeg sulten, så kjøper jeg noe å ete samtidig. På bussen til byen sørger jeg selvsagt for å prøve å få oppdateringer om laguttak, dersom jeg er seint ute.

Dersom jeg skal høre kampen på nettradio, er det ikke sikkert jeg gidder å ta på meg drakta, eller gjøre noe spesielt. Jeg tråkler meg som regel bare gjennom forumene litt før det hele braker løs, og logger meg kanskje på msn. Ellers er det ikke stort å snakke om.

Er det snakk om kamp på Lerkendal derimot...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Feb. 2007, 20:40 »
For det første geordie-olav:
Lær deg å spille litt bedre PES. Det er nemlig mulig at du er vårt lenge etterlengtede våpen  :) Tenk om du hadde vært noe til kar; da hadde du vunnet alle disse kampene, spes mot scums. Da hadde vi hatt uefacup innen rekkevidde.

Mine prosedyrer er høyst varierende ettersom jeg har ei jente på 3,5 år + ei høygravid fotballhatende kone hjemme. Da blir det som regel å sjekke nettet, finne en stream som ikke lagger for mye, for deretter å springe fram og tilbake mellom matlaging, rundt ei gulvvaskende kone, og en meeeeeget innpåsliten 3 åring som absolutt skal se på bilder fra hun var baby (seff kun de har på data. Skikkelig powerpoint fan den jenta)

derfor skulle jeg gjerne gått oftere på pub og sett kampene, men jeg finner ingen gode fotball-puber i ålesund...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Feb. 2007, 22:56 »
Står opp i 12-13 tiden, går på tippesjappa og leverer noen bonger, stikker til en kamerat der en hel gjeng sitter og ser 1345 kampen, ser da denne kampen og stikker igjen bort på tippesjappa fordi jeg hadde 1345 kampen på alle bongene og røyk. Da tipper jeg på nytt og går å kjøper pils. Så begynner 1600 kampene og da fightes det over Manu, Liverpool og Newcastle. Manu pleier å være flertall og vinner ofte den diskusjonen. Ender med at jeg river av meg genseren og viser Parker trøya mens jeg skriker "fucking ay" når Newcastle scoringene vises som klipp i Manu kampen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 07. Feb. 2007, 19:16 »
For det første geordie-olav:
Lær deg å spille litt bedre PES. Det er nemlig mulig at du er vårt lenge etterlengtede våpen  :) Tenk om du hadde vært noe til kar; da hadde du vunnet alle disse kampene, spes mot scums. Da hadde vi hatt uefacup innen rekkevidde.

Lover å vinne mot Liverpool. Kampen på PES spilles forøvrig i kveld klokken 20:00. Resultat og målscorere legges ut ;) Så får vi se om dette skjer i virkeligheten. (jeg vet det, jeg er gal)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Feb. 2007, 19:52 »
Selv om resulatatet ser ut som det skal gå som i prediction league må du ikke gi deg :-\

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Feb. 2007, 11:35 »
Står opp - går og handler pizza - øl og av og til bestille ein stor dolly pizza=)
Ser litt på de fine newcastle dvdane;P
Hive på meg newcastle drakten me nr9 Shearer på ryggen:p
Åpner den første øla i det kampen starter..
Så går det sin gang me klaging på ramage bramble og The gang!..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.