20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #135 på: 10. Feb. 2007, 16:56 »
Milner er heller ikke den samme spilleren på venstre siden. Få Solano ned på back og Taylor inn sentralt. Roeder er vel for faen ikke blind.

det er ikke så sikkert at det er så dumt.! og duff inn for en i forsvaret.. og opp på vingen..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Noreng

• Gjest
« Svar #136 på: 10. Feb. 2007, 17:00 »
Hvor lenge har jeg ikke sagt det... Vi MÅ ha fart bak der!!!!!

Faen..

Gooch

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 10. Feb. 2007, 17:03 »
ta å se på spillet hans isteden for å forhåndsdømme han... han har ennå ikke gjort det spesiellt dårlig... berget oss i flere farlige situasjoner!

Om du mener Taylor så har han gjort to grove feil, som fort kunne ført til scoringer. Mener du Bramble, så ser du  neppe på kampen.
ser på bramble.. Taylor har faktisk gjort noe klare feil. at bramble blir tatt på farten ute på høyre kanten kan man ikke klandre... Det er Bellamy han spiller mot. Synes Bramble har vært sikker bake, og lest spillet godt og vunnet 95% av alle 1 mot 1 situasjonene..

i de 2 situasjonene der Bellamy fikk 2 skudd var det dårlig sammarbeid i hele forsvars 4'ern og ikke hannes feil.

Bramble har vært sikker bakover???? Utrolig at du kan skrive noe slikt, men mulig de også selger Roeder briller i Norge.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 10. Feb. 2007, 17:16 »
jevla butt.. fixe kuyt aleina igjenom..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #139 på: 10. Feb. 2007, 17:19 »
Klager og klager hele tiden, dere. Vi spiller tross alt mot Liverpool.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 10. Feb. 2007, 17:21 »
Hva er grunnen til sørgebånd og flagging på halv stang egentlig?

Noreng

• Gjest
« Svar #141 på: 10. Feb. 2007, 17:21 »
Moren til Martins?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 10. Feb. 2007, 17:21 »
hehe klager og klager.. klager bare på enkelt spillere : bramble butt som jeg ikke er så stor fan av.. mens laget spiller geit nå.. legger også til at bramble var go før skaden..

Harper nede.. bellamy sin feil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Noreng

• Gjest
« Svar #143 på: 10. Feb. 2007, 17:23 »
hehe klager og klager.. klager bare på enkelt spillere : bramble butt som jeg ikke er så stor fan av.. mens laget spiller geit nå.. legger også til at bramble var go før skaden..

Harper nede.. bellamy sin feil

BUTT? Han spiller da OK?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 10. Feb. 2007, 17:24 »
Moren til Martins?

Død? Det har jeg ikke fått med meg.

Martins spiller bra til tross for det. Han er en liten mann, men en stor spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 10. Feb. 2007, 17:24 »
Klager og klager hele tiden, dere. Vi spiller tross alt mot Liverpool.

Herregud for en innstilling. Liverpool har vært langt fra gode på bortebane i år. Hvilke forventninger er det egentlig enkelte har her inne? Nå har 2. omgangen heldigvis vært et par hakk bedre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 10. Feb. 2007, 17:25 »
jo.. men jeg er ikke noe fan av han;P og da når han gjør ein stor feil som burde ha kosta oss et mål.. så blir jeg små sur.. hadde det vert en spiss som treffer mål hadde det vert mål

Noreng

• Gjest
« Svar #147 på: 10. Feb. 2007, 17:27 »
Butt og Martins er jo det beste Roeder har gjort

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 10. Feb. 2007, 17:28 »
Du bestemme.. Butt har ikke kosta oss noen poeng i år.. bare fixa.. greit

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 10. Feb. 2007, 17:29 »
Gult til tjukken etter at han er altfor sent inn i en takling. Ikke uvanlig.