20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #45 på: 08. Feb. 2007, 15:37 »
Legger til 3, 2 og 1:

These are the standard rules we will be using:

10: Out of this world - very rare, exceptional performances only.

9: Excellent - Top-class display, probably the matchwinner.

8: Very Good - Outstanding, very influential.

7: Good - Impressive, eye-catching.

6: Average - No major faults, nothing overly impressive.

5: Below Average - Some faults, out-of-touch.

4: Poor - Many faults, easy to criticise.

3: Very Poor - Many, many faults, very easy to criticise.

2: Horrible -  Without a doubt the worst player on the pitch.  Many faults, and did everything wrong.

1: Disastrous - Exceptional poor perfomance. Did not do anything right, and the team would have done much, much, much better without the player. Useless perfomance.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 08. Feb. 2007, 17:34 »
Så vil jeg legge til at karakterene 3, 2 og 1 svært, svært sjelden skal kunne bli brukt. Og jeg har omtrent aldri sett Bramble så dårlig at noe lavere enn 4 kan gis. Dessverre er det enkelte som har bestemt seg på forhånd at uansett hva en spiller gjør, så er det feil. Så selv om Bramble spiller en kjempekamp og får 7, 8 på objektive børser, vil enkelte på dette og et visst annet forum ikke gi ham høyere enn 5.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Feb. 2007, 17:36 »
Får nå for all del håpe at taylor starter før taitass bramble..
Men det er jo typisk at han gjor en feil når han fikk det røde korte og birmingham scoret på frisparket at han ikke får starte lengre..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 08. Feb. 2007, 17:48 »
Taylor har jo spilt flere kamper etter Birmingham-fadesen da. Det rødkortet var jo aldri i verden et rødkort, og frisparket er diskutabelt. Og Taylor kommer garantert til å starte, men jeg er redd han må nøye seg med venstrebackplassen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Feb. 2007, 18:31 »
Taylor har jo spilt flere kamper etter Birmingham-fadesen da. Det rødkortet var jo aldri i verden et rødkort, og frisparket er diskutabelt. Og Taylor kommer garantert til å starte, men jeg er redd han må nøye seg med venstrebackplassen.
Når begynner karantenen for det røde kortet han fikk mot Birmingham da?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 08. Feb. 2007, 18:48 »

Har han fått noe mer enn kampen mot WestHam i straff da?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 08. Feb. 2007, 18:56 »

Har han fått noe mer enn kampen mot WestHam i straff da?
Ja, akkurat! Det var noe jeg hadde glemt! Da er den ferdig!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 08. Feb. 2007, 19:01 »
Fant denne artikkelen på NUFC.com:

Strikers - head to head - 2006/07:

Obafemi Martins (Newcastle)
28 starts
3 subs
11 goals
(9 in Prem)

Craig Bellamy (Liverpool)
23 starts
7 subs
7 goals
(6 in Prem)

Were Martins to net against Liverpool on Saturday he would reach double figures for the season in the Premiership - and beat Bellamy's best ever league return for Newcastle.

Bellamy NUFC Premiership goals -
by season:

2001/02 9 goals
2002/03 7 goals
2003/04 4 goals
2004/05 7 goals

Vil si at Bellamy ikke akkurat var en goalgetter for oss! Savner han minimalt!

Men da er det jo selvfølgelig typisk om han scorer mot oss til lørdag??!!?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 08. Feb. 2007, 19:08 »
Gruer meg ganske mye til denne kampen. Skal se den med en gjeng pool supportere. Det kommer til å bli et reint helvete uansett, hvis det ikke blir uavgjort da.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 08. Feb. 2007, 21:01 »
Sko egentligt sotte på St James sammens med ein Pool supporter. Men kanskje lika greit det ikkje vart noke av den turen..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 08. Feb. 2007, 23:25 »
At Bellamy ikke var en goalgetter har vi visst lenge. Men vi hadde en goalgetter i Shearer, så Bellamy trengte ikke å score 20 mål hver sesong. Jeg savner Bellamy sårt. Han var fabelaktig uten ball. Arbeidsinnsats som ingen andre. Jaget hver eneste ball, og hadde ingen problemer med å nå igjen en tilsynelatende tapt ball. Bellamy var så kjapp på sitt beste at han nesten løp like fort som ballen.

Martins løper minst like fort, og han arbeider som en hest. Men han er likevel ikke som Bellamy. Bellamy var en pest og en plage som sprang og sprang og sprang hele kampen gjennom. Han sprang opp og ned, til venstre og høyre og han skapte rom for Shearer bedre enn noen andre. Bellamy var aldri noen målscorer, men han var en arbeidshest som Newcastle aldri kommer til å se maken til igjen.

Martins er litt mer goalgettertypen. Han jobber veldig hardt uten ball, men er samtidig den som kan luske rundt, for å plutselig finne en åpning. Martins er ikke Shearer, men han er heller ikke Bellamy. Bellamy og Shearer var unike, og jeg vil aldri glemme tiden med de to på topp. Og jeg klarer ikke å si at Ferdinand var en bedre makker til Shearer enn det Bellamy var. Men jeg klarer heller ikke å si det motsatte. Og det er også umulig å sammenligne med paret Shearer-Sutton fra Blackburn-tida. Men det er ingen tvil om at Bellamy var ekstremt viktig for oss, og det ville han vært fremdeles, om han hadde vært her.

Jeg tror Bellamys tenningsnivå kommer til å være minst like høyt som i kampen på Anfield, og da er det tvilsomt om Bellamy kommer til å bli matchvinner. Det kan fort gå galt av sted for Bellamy dersom Liverpool starter kampen dårlig og han hånes av 52 000 på St. James' Park. Og skulle Terry Mac åpne kjeften igjen, så kan det gå riktig så galt for Bellamy. sånn sett tror jeg vi kan tjene på at Bellamy starter mot oss. For når tenningsnivået til Bellamy er langt over kokepunktet, da er han vanligvis ikke noen stor trussel foran mål.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Feb. 2007, 00:13 »

Synes egentlig at det røde kortet kan forsvares...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 09. Feb. 2007, 08:13 »
Denne tror jeg vi taper så det synger etter
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 09. Feb. 2007, 09:17 »

Synes egentlig at det røde kortet kan forsvares...

Er det frispark er det rødt kort. Spørsmålet er om frisparket er billig?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #59 på: 09. Feb. 2007, 10:48 »
Frisparket er helt på kanten, kunne gått begge veier egentlig. Men siden det blei blåst mot Newcastle var det rødt kort siden Taylor var siste mann.

Tipper 2-1 te Newcastle, men eg liker ikkje at Bramble starter i midtforsvaret. Syns ikkje at plassen hans kan forsvares med kampen mot Fulham. Der var han jo skyld i mange feilpasninger og taklinger som kunne blitt farlige. I tillegg var han heldig som bare fikk se det gule kortet og ikkje det røde. Man kunne lett forsvart et rødt kort fra dommeren.
« Siste redigering: 09. Feb. 2007, 10:50 av vannvakten »
Newcastlesupporter siden 1992