20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #30 på: 07. Feb. 2007, 12:07 »
Martins møtte ikkje opp til Nigerias kamp på tirsdag. Så han vil ivertfall ver fit.

Er ikkje Bramble ute med karantene FOR GULE KORT?

TIPPER 2-0 TE NEWCASTLE  ;D
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. Feb. 2007, 12:58 »
Ojsann, litt uflaks igjen gitt. En strekk i låret på vår stjerneback Stephen Carr, og han er ut ei en måned. La oss fortsette med de samme rutinene på trening Roeder. Litt forebygging gir vi faen i.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=glenn%2Ds-fury-at-carr-ko%26method=full%26objectid=18583979%26siteid=50081-name_page.html

Hvem blir den neste? Tipper Kieron Dyer.
Glenn Roeder today angrily revealed how Newcastle United had been punished yet again by international football after Stephen Carr was sent home from Republic of Ireland duty with a thigh injury.

Etter som jeg forstår dette, ble han skadet på trening med landslaget. Hva faen kan Roeder gjøre med det. Fortsette med de samme rutinene? Roeder trener jo ikke Irlands landslag! Hvis jeg ikke nå har misforstått stykket, synes jeg kritikken din rett og slett blir for dum!!

Nå vet jeg ikke om du har sparket fotball før, men forebygging av skader er meget meget viktig. Dette skal selvsagt skje på klubbnivå. Ellers har du rett i at Roeder ikke trener Irland.
Joda ,jeg har spilt fotball i mange år, men måtte legge opp grunnet akkurat skader, i rimelig ung alder. Har selv vært "under kniven" flere ganger, uten at jeg kritiserer treneren for det.
Jeg mente ikke på noen måte å være "frekk", bare presiserte at jeg synes du kritiserer Roeder litt vel mye, eller for absolutt ALT er vel mer rett. Men jeg skjønner deg/er enig i noe av det. Men husk, på denne tiden ifjor var Roeder vår reddende engel, førte oss til slutt opp på en 7. plass. Vi har fremdeles gode muligheter til en god plassering i år, tross KONGEN er borte og mange skader. Og hva denne kampen angår, håper jeg på et godt resultat for oss.

Når det gjelder å kritiserer Roeder, så kritiserer jeg han for det jeg mener han gjør feil. At han kun skylder på uflaks gjør meg fly forbannet. Hva med å prøve å finne årsaken til alle strekkskadene? Jeg skjønner selvsagt at det ikke går ann å forberede seg på hodeskader, benbrudd, prolaps eller lårhøner, men strekkskader og korsbåndskader går det faktisk ann å gjøre noe med.

Ellers spør jeg deg. hvor lenge skal Roeder få leve på den nye manager effekten? Souness hadde en enda bedre seiersrekke når han tok over. Forskjellen er bare at han tok over i førsten av sesongen, og fikk tid til å bli kvitt manager effekten før sesongen var over.

Ikke nok med at Roeder er handlingslammet under kampene, men han er det også på overgangsmarkedet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 07. Feb. 2007, 13:47 »
Når det gjelder å kritiserer Roeder, så kritiserer jeg han for det jeg mener han gjør feil. At han kun skylder på uflaks gjør meg fly forbannet. Hva med å prøve å finne årsaken til alle strekkskadene? Jeg skjønner selvsagt at det ikke går ann å forberede seg på hodeskader, benbrudd, prolaps eller lårhøner, men strekkskader og korsbåndskader går det faktisk ann å gjøre noe med.

Ellers spør jeg deg. hvor lenge skal Roeder få leve på den nye manager effekten? Souness hadde en enda bedre seiersrekke når han tok over. Forskjellen er bare at han tok over i førsten av sesongen, og fikk tid til å bli kvitt manager effekten før sesongen var over.

Ikke nok med at Roeder er handlingslammet under kampene, men han er det også på overgangsmarkedet.
Jeg mener at å tro at vi skulle kjempe blant de 4 store i år, den første sesongen på lenge uten Shearer, og med Owen ute for sesongen, synes jeg er veldig naivt. I tilleg har vi hatt enorme skadeproblemer, litt kan nok forebygges, men endel har også kommet som regelrette "smeller" i kamper. Er enig i at vi har noen GRUSOMME resultater på hjemmebane. Men til dags dato har vi IKKE et mannskap, eller stall til å kjempe blant de 4 øverste. Så dårlige kamper vil komme i "ny og ne"!

Men det positive er allikevel at sjangsen for en topp 6 plassering så absolutt er til stede. Det ville jo vært maks ut ifra stallen vår å kommet blant de 6 første. Og så lenge sjangsen er der, kritiserer ikke jeg Roeder for alt og ingenting.

PS! At Roeder er handlingslammet under kampene er vel å ta litt i? Hvilke spillere har vi på benken som kan komme inn og snu en kamp? Til dags dato ingen mener jeg, men med skadefri tropp hadde vi hatt det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 07. Feb. 2007, 14:30 »

Jeg mener at å tro at vi skulle kjempe blant de 4 store i år, den første sesongen på lenge uten Shearer, og med Owen ute for sesongen, synes jeg er veldig naivt. I tilleg har vi hatt enorme skadeproblemer, litt kan nok forebygges, men endel har også kommet som regelrette "smeller" i kamper. Er enig i at vi har noen GRUSOMME resultater på hjemmebane. Men til dags dato har vi IKKE et mannskap, eller stall til å kjempe blant de 4 øverste. Så dårlige kamper vil komme i "ny og ne"!

Men det positive er allikevel at sjangsen for en topp 6 plassering så absolutt er til stede. Det ville jo vært maks ut ifra stallen vår å kommet blant de 6 første. Og så lenge sjangsen er der, kritiserer ikke jeg Roeder for alt og ingenting.

PS! At Roeder er handlingslammet under kampene er vel å ta litt i? Hvilke spillere har vi på benken som kan komme inn og snu en kamp? Til dags dato ingen mener jeg, men med skadefri tropp hadde vi hatt det.

Helt enig. Vi har hatt en hel startellever ute med skade! Aldri i verden om ManU hadde ligget på topp med spillere som Rooney, Saha, Ferdinand, Van der Saar og Scholes ute med skade! Og nå nevnte jeg kun 5 spillere. Den dagen vi kun har fem skader er jeg sjeleglad.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. Feb. 2007, 15:13 »
Liverpool hadde rykket ned LETT, viss de hadde hatt like mange skader som oss, viss f.eks gerrard, Bellamy, kuyt og crouch ble skadet til lørdag, hadde de tapt LETT.

I den kampen må vi bruke farten til angriperne og midtbanen, da blir det en lett kamp for Newcastle;).

Viss vi gjør det som Keegan gjorde det med Newcastle før, vinner vi lett 8).

jeg har faktisk stor tro på den kampen ;), det blir nok 3-0 seier, mål av Martins, dyer og Milner ;D

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07. Feb. 2007, 15:36 »
Med mindre Dyer og parker kommer skadet fra England troppen,hehe.

Og Duff fikk en kneskade på flyet hjem :o :o
ax

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 07. Feb. 2007, 17:08 »
Hater Liverpool, men at de vinner 2-0!
De er i bra form for tiden og det kan vi ikke akkurat si at Newcastle er.

Det er ikke i disse kampene Newcastle bør ta poeng. De bør slutte med å kaste bort poeng mot lag som Fulham, Sheff U og Charlton.

Glad jeg skal jobbe, så slipper jeg å se Newcastle bli ydmyket en gang til...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #37 på: 07. Feb. 2007, 20:59 »
Spilte denne pes-kampen min, som jeg har snakket om på en annen tråd her.

Ble 2-1 til Liverpool, etter svakt forsvarsspill og en litt treg keeper i Harper. Dyer ble skadet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 07. Feb. 2007, 22:36 »
Spilte denne pes-kampen min, som jeg har snakket om på en annen tråd her.

Ble 2-1 til Liverpool, etter svakt forsvarsspill og en litt treg keeper i Harper. Dyer ble skadet.

Faen nå håper jeg ikke du har rett, ellers så blir jeg fly forbannet!!!

Over til kampen: husk at liverpool har barca kampen i bak hode, så det kan hende at de ikke er så fukosert på PL kamp som de pleier ;)

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. Feb. 2007, 00:47 »
her er en liste om hvordan du skal gi karakter når et lag har spilt kamp:
tenkte at noen av dere trenger den ;) ;)

These are the standard rules we will be using:

10: Out of this world - very rare, exceptional performances only.

9: Excellent - Top-class display, probably the matchwinner.

8: Very Good - Outstanding, very influential.

7: Good - Impressive, eye-catching.

6: Average - No major faults, nothing overly impressive.

5: Below Average - Some faults, out-of-touch.

4: Poor - Many faults, easy to criticise.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 08. Feb. 2007, 11:09 »
her er en liste om hvordan du skal gi karakter når et lag har spilt kamp:
tenkte at noen av dere trenger den ;) ;)

These are the standard rules we will be using:

10: Out of this world - very rare, exceptional performances only.

9: Excellent - Top-class display, probably the matchwinner.

8: Very Good - Outstanding, very influential.

7: Good - Impressive, eye-catching.

6: Average - No major faults, nothing overly impressive.

5: Below Average - Some faults, out-of-touch.

4: Poor - Many faults, easy to criticise.

ser at skalaen går i fra 4 til 10. Det blir problematisk å vurdere bramble hvis det ikke skal gå an å ta noe lavere en 4:S
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Feb. 2007, 11:45 »
martins klare seg alene var det en som skrev.. Hva me dyer da??;P
Har nå scoret noen få mål og lagt litt assist han ? grei spiss me tanke på at han er midtbane/ving.. 
Noen som kan fortelle meg hvem i forsvaret som er klar til kamp ?

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Feb. 2007, 12:40 »

ser at skalaen går i fra 4 til 10. Det blir problematisk å vurdere bramble hvis det ikke skal gå an å ta noe lavere en 4:S

Hehe! Meget bra skrevet...burde vært en lavere skala. En Brambleskala fra 1-3!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Feb. 2007, 15:31 »
Har nå scoret noen få mål og lagt litt assist han ? grei spiss me tanke på at han er midtbane/ving.. 

Det blir nok

Solano-Bramble-Gooch-Taylor

Tragisk at Bramble blir foretrukket foran Taylor!

Noreng

• Gjest
« Svar #44 på: 08. Feb. 2007, 15:37 »

Det blir nok

Solano-Bramble-Gooch-Taylor

Tragisk at Bramble blir foretrukket foran Taylor!

Huntington inn for Bramble og bytte plass med Taylor. Ja til Gooch og Gump i midtforsvaret  ;D