20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Vil du ha Souness som sjef også neste sesong?

Ja
6 (21.4%)
Nei!
20 (71.4%)
Usikker
2 (7.1%)

Stemmer totalt: 23

Avstemning er avsluttet: 15. April 2005, 15:00

Skrevet av Emne: Hvem vil sparke Souness?  (Lest 30099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #60 på: 26. April 2005, 09:10 »
Jeg ser det finnes mange tanker rundt Souness og hans styremåte. Jeg er vel nesten enig i alle sammen, den mannen må bort(helst før han selger alle spillerne). Vi trenger en ny å sulten manager.. kanskje til og med en utenlands, noe ala det Liverpool har hentet i Rafael Benitez, eller Chelsea med Mourinho. Uansett så trenger vi nye impulser, og det snarest...
ignert Morten.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #62 på: 26. April 2005, 13:24 »
Sitat
O?Neill has already proved himself a master of rehabilitating the troubled and the forlorn - Sutton, Hartson, Alan Thompson and Stan Varga would be prime examples at Celtic, with Stan Collymore the most striking of all - and it is not difficult to imagine his sympathetic, ego-massaging persuasiveness in the matter of inducing in Bellamy a willingness, even a keenness, to play a part he had previously disdained.

Souness is contrastingly self-imposing and confrontational, presenting the kind of no- argument, tyrannical authority that amounts almost to an invitation to somebody like Bellamy to rebel. He was too pre-occupied with his own team?s defeat at Old Trafford on Sunday to notice, but if he reviews a video of the Old Firm match, he will probably find his old adversary unrecognisable.

Det var vel det du spesielt var ute etter å vise oss?
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #63 på: 26. April 2005, 15:36 »
Sitat fra: "BegBie"
orker ikke quote alt, får se posten...

Sir Bobby samt evneveike Kenny "boooring" Dalglish og Ruud "sexy football" Gullit. Happy? Aner ikke hvor du har det med midtstoppere fra..Jeg ønsker både Gael Clichy, Anthony vanden Borre og ikke minst Phillip Lahm til klubben,  

1. Bramble fikk tillit, men inget gjennombrudd. Hvorfor? Fordi han manglet en dugelig makker. Dette tok ikke sir Bobby tak i.
2. Taylor har også fått tillit under GS, og da er de i beste fall like gode.
3. Vi gar ingen S. Hughes i klubben, men regner med du mener Aaron. Han er en god back-up, that's it. O'B er i mine øyne blitt bedre (i den grad det er noen prestasjon), også pga Boum som skaper ro i de bakre rekker.

Du har helt rett i at Bellamy som spisstype passer Shearer mye bedre enn Patte og Shola, men ubekreftede forhold tyder på at forholdet mellom CB og AS ikke var all verden, med truende SMSer osv.
Du har også rett i at sir BR fant seg i mye dritt i forhold til GS, men dette er ikke til å unngå, da folk er forskjellige.
Jeg er også uenig i at Bellamy ble brukt som ving! Det var idiotisk, og jeg hadde selvsagt helst sett at det ble løst på en annen måte, men CBs løsning var så ufattelig tragisk at det er til å gråte av. Han FAKET skade! MR. Earnmoney FAKET skade! GS løy for å skjule CBs oppførsel, noe CB burde vært fornøyd med, men i stedet løper han til media og kaller GS en løgner. True, men når han selv er årsaken til løgnen blir det hele for dumt.
Dessverre sa også Gs ett og annet til media som selvsagt aldri skulle lekket ut, men jeg har allikevel en viss forståelse for dette.
Han kan allikevel med rette kritiseres på dette punkt, det skjønner jeg du gjør.

Har du ikke lest om GSs utallige overtalelsesprater med Kongen? Tror vi bare skal slå oss lykkelig til ro med at Shearer fortsetter, med Soueys hjelp eller ei...

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #64 på: 26. April 2005, 15:48 »
Sitat fra: "Nordin"
Fin debatt mellom to personer som har ulikt syn. (...) Fortsett slik gutter.

Kødder du? Greit å være engajert, men føler at Mr. BegBie angriper litt vel mye person her altså. Med yderste respekt, og på ingen måte en reaksjon fordi han er uenig med meg (det er jeg vant til allerede!  :lol: ), utsagn som:

Vel vel vel vel, kan du ta hue ut av medisinskapet

Vel du får nå tro at souey er frelseren, virker som du kjenner han personlig, har kun hørt trenerne hans sleiket han så mye opp i rævva som du gjør.

ta hodet opp av jorda for noen minutter, pust inn og ut, få luft til hodet ditt igjen

Så tar du å åpner de gjenntrengte øynene dine, tar av deg de rosa souness brillene

så tar du den lille hjernen din

må du få hodet opp av jordhållet ditt igjen

Men framtiden veit visst ikke du va er.

er du i slekt med souness eller?

..hører da ikke hjemme på et SERIØST diskusjonsforum??? Folk har følelser, vis respekt..

(må legge til at dette er så usaklige utsagn at jeg ikke tar meg nær av det, men tenk om jeg hadde vært noen andre som hadde gjort det..Hva da?)

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #65 på: 26. April 2005, 15:54 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Nordin"
Fin debatt mellom to personer som har ulikt syn. (...) Fortsett slik gutter.

Kødder du? Greit å være engajert, men føler at Mr. BegBie angriper litt vel mye person her altså. Med yderste respekt, og på ingen måte en reaksjon fordi han er uenig med meg (det er jeg vant til allerede!  :lol: ), utsagn som:

Vel vel vel vel, kan du ta hue ut av medisinskapet

Vel du får nå tro at souey er frelseren, virker som du kjenner han personlig, har kun hørt trenerne hans sleiket han så mye opp i rævva som du gjør.

ta hodet opp av jorda for noen minutter, pust inn og ut, få luft til hodet ditt igjen

Så tar du å åpner de gjenntrengte øynene dine, tar av deg de rosa souness brillene

så tar du den lille hjernen din

må du få hodet opp av jordhållet ditt igjen

Men framtiden veit visst ikke du va er.

er du i slekt med souness eller?

..hører da ikke hjemme på et SERIØST diskusjonsforum??? Folk har følelser, vis respekt..

(må legge til at dette er så usaklige utsagn at jeg ikke tar meg nær av det, men tenk om jeg hadde vært noen andre som hadde gjort det..Hva da?)

Vel du leste allefall hva jeg skreiv etter jeg poengterte det slik, så ergo fikk jeg det jeg ville ha når jeg skrev det slikt, oppmerksomheta di nemlig.

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #66 på: 26. April 2005, 15:57 »
Vel du leste allefall hva jeg skreiv etter jeg poengterte det slik, så ergo fikk jeg det jeg ville ha når jeg skrev det slikt, oppmerksomheta di nemlig.

Så for deg handler alt om oppmerksomhet til egen person? Er du villig til å gå over lik for å få litt oppmerksomhet? None of my business, men det synes jeg er en håpløs innstilling til livet. Ta litt mer hensyn neste gang..

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #67 på: 26. April 2005, 16:09 »

Sir Bobby samt evneveike Kenny "boooring" Dalglish og Ruud "sexy football" Gullit. Happy? Aner ikke hvor du har det med midtstoppere fra..Jeg ønsker både Gael Clichy, Anthony vanden Borre og ikke minst Phillip Lahm til klubben,  

Dalglish ga ikke fan i forsvarsproblemene, han gjorde det souey gjør nå. Sir Bobby Robson tok hånd om forsvarsproblemene når han kjøpte inn woody, Carr, og Butt.
Ruud Gullit ville ha det Souey ville i starten, han ville ha offansiv fotball, men i motsetning til Souey, så satsa han på det hele tiden, og holdt seg til formasjonen sin + det han hadde sagt.

Sitat
1. Bramble fikk tillit, men inget gjennombrudd. Hvorfor? Fordi han manglet en dugelig makker. Dette tok ikke sir Bobby tak i.
2. Taylor har også fått tillit under GS, og da er de i beste fall like gode.
3. Vi gar ingen S. Hughes i klubben, men regner med du mener Aaron. Han er en god back-up, that's it. O'B er i mine øyne blitt bedre (i den grad det er noen prestasjon), også pga Boum som skaper ro i de bakre rekker.

1, bramble var flink, han bare gjorde tabber i blant, Woody var midtstopper kolegaen hans, var han udugelig? SBR ønska å kjøpe midtstoppere og forsvarspillere, men FF stoppa han mange ganger.

2.Taylor ville fått spilletid for SBR denne sesongen. har gode kilder som bekreftet dette.

3. mente selvsagt A.hughes, men som du kannskje ikke fikk med deg så skreiv jeg litt fort.  AOB er ubrukelig nå i mine øyne, han har ikke selvtillit lengre.

Sitat
Du har helt rett i at Bellamy som spisstype passer Shearer mye bedre enn Patte og Shola, men ubekreftede forhold tyder på at forholdet mellom CB og AS ikke var all verden, med truende SMSer osv.
Du har også rett i at sir BR fant seg i mye dritt i forhold til GS, men dette er ikke til å unngå, da folk er forskjellige.
Jeg er også uenig i at Bellamy ble brukt som ving! Det var idiotisk, og jeg hadde selvsagt helst sett at det ble løst på en annen måte, men CBs løsning var så ufattelig tragisk at det er til å gråte av. Han FAKET skade! MR. Earnmoney FAKET skade! GS løy for å skjule CBs oppførsel, noe CB burde vært fornøyd med, men i stedet løper han til media og kaller GS en løgner. True, men når han selv er årsaken til løgnen blir det hele for dumt.
Dessverre sa også Gs ett og annet til media som selvsagt aldri skulle lekket ut, men jeg har allikevel en viss forståelse for dette.
Han kan allikevel med rette kritiseres på dette punkt, det skjønner jeg du gjør.

The Sun som skreiv den artikkeln om SMS'ene. visst du tror på de så får du nå gjøre det. Les se og hør neste uke da.
"Mr Earnmoney"? du snakker om personhets, så hetser du spillerne våre og forventer at du skal være fredet?
GS løy fordi han følte det var det rette, CB følte noe annet. PGA dårlig komunikasjon mellom GS og spillerne så har mange valgt media for å prate med sin kjære manager, og dette har ført til at de har mista plassen. Er ikke bare i Newcastle dette har skjedd, faktisk alle klubbene han har vært i.
Bellers handla denne situasjonen feil, men så gjorde Souey, media problemene var av begge to. Hadde de prata om dette på chairman sitt kontor istede for gjennom media, så hadde sikkert problemet vært løst, men det er ikke slik souey dealer med spillerne sine.

Sitat
Har du ikke lest om GSs utallige overtalelsesprater med Kongen? Tror vi bare skal slå oss lykkelig til ro med at Shearer fortsetter, med Soueys hjelp eller ei...

HIPP HIPP HURRA Shearer ble en sesong til det er GS som greide å overtale han, skifta bleiene til shearer og tatt på seg silkehanske for å håndtere shearer. En sesong til hvor vi skal bygge opp laget rundt en gammel mann, vi tenker virkelig nytt.
1. Shearer er en legende, men fortsetter han en sesong til, så kan legende statusen hans forsvinne.
2. Han burde lagt opp denne sesongen, pga han er kanskje den treigeste spillern i premier league, og har t.o.m starta å tape hodedueller.  Quote: "Shearer er kanskje den eneste spillern på banen idag som er trægere en dommern!".

Vel jeg har elsket shearer de årene han har vært her, men denne sesongen har han vært en skygge av seg selv. Det er ikke kun hans feil, mye har og si med systemet, og han passer ikke som alene spiss. Skal vi bygge opp et lag så bør vi tenke på fremtiden ikke kun en sesong, slik Souey har tenkt til desverre(shearer er en sesong). Souey har uttalt at han ikke så for seg at han kom til å være hær om 3-4 år, så spark han sier jeg.

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #68 på: 28. April 2005, 12:26 »
1, bramble var flink, han bare gjorde tabber i blant, Woody var midtstopper kolegaen hans, var han udugelig?

AOB er ubrukelig nå i mine øyne, han har ikke selvtillit lengre.

The Sun som skreiv den artikkeln om SMS'ene. visst du tror på de så får du nå gjøre det. Les se og hør neste uke da.

"Mr Earnmoney"? du snakker om personhets, så hetser du spillerne våre og forventer at du skal være fredet?

1. Nei, selvsagt ikke! Woody var Gud, men han var jo alltid skadet! Bramble spilte godt de få kampene han hadde Woody ved sin side, men straks han var ute var Nervy Bramble tilbake.

2. O'B er helt ubrukelig, det har rett i! Mente bare at selv en tapt sak som han har forbedret seg med Boumsong ved sin side.

3. SMS-sakene har vært overalt i media, og til og med bekreftet fra høyeste hold (Fat Fred). Hva mer krever du? Selve SMSene tilsendt din mobil?  :lol:

4. Beklager dersom du tolket mitt kallenavn på Bellamy som personhets. Det skal selvfølgelig ikke forekomme, selv om det bør skilles mellom personhets rettet mot de her inne og den rettet mot andre.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #69 på: 28. April 2005, 13:13 »
1, bramble var flink, han bare gjorde tabber i blant, Woody var midtstopper kolegaen hans, var han udugelig?

AOB er ubrukelig nå i mine øyne, han har ikke selvtillit lengre.

1. Nei, selvsagt ikke! Woody var Gud, men han var jo alltid skadet! Bramble spilte godt de få kampene han hadde Woody ved sin side, men straks han var ute var Nervy Bramble tilbake.

2. O'B er helt ubrukelig, det har rett i! Mente bare at selv en tapt sak som han har forbedret seg med Boumsong ved sin side.

3. SMS-sakene har vært overalt i media, og til og med bekreftet fra høyeste hold (Fat Fred). Hva mer krever du? Selve SMSene tilsendt din mobil?  :lol:

4. Beklager dersom du tolket mitt kallenavn på Bellamy som personhets. Det skal selvfølgelig ikke forekomme, selv om det bør skilles mellom personhets rettet mot de her inne og den rettet mot andre.

Personhets er personhets, uansett hvem, gjør du det mot andre, må du regne med å få det tilbake.

tilbake til saken.

1.Du kan jo ikke si at SBR ikke tenkte på det defansive da, kan du?

2.AOB spillte mye bedre ifjor en i år, såe kan ikke si han har forbedra seg mye nå.

3. Jeg har vært supporter i så mange år, at jeg tror faktisk ikke på alt Mr F. Sheperd forteller oss. Jeg tror ikke bellamy har skrevet de mld, greit Bellamy kan være en idiot til tider, men så lavt synker ikke engang han.  Regner med vi ikke har hørt det siste i "sms saken".

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #70 på: 28. April 2005, 13:28 »
Personhets er personhets, uansett hvem, gjør du det mot andre, må du regne med å få det tilbake.

1.Du kan jo ikke si at SBR ikke tenkte på det defansive da, kan du?

2.AOB spillte mye bedre ifjor en i år, såe kan ikke si han har forbedra seg mye nå.

3. Jeg har vært supporter i så mange år, at jeg tror faktisk ikke på alt Mr F. Sheperd forteller oss. Jeg tror ikke bellamy har skrevet de mld, greit Bellamy kan være en idiot til tider, men så lavt synker ikke engang han.  Regner med vi ikke har hørt det siste i "sms saken".

Det forstår jeg, men det må i såfall være fra samme person. Ergo skal jeg bare nikke og holde fred den dagen Bellers personhetser meg.  :lol:

1. Tatt forsvarsproblemene våre i betraktning foretok han seg dessverre for lite. Det er i allefall min mening.

2. Der er vi uenig.

3. Jeg har kanskje ikke vært supporter like lenge som deg, men vet såpass likevel at feiten ikke er til å stole på, med kremutsagn som: "Woodgate forlater kun denne klubben over mitt lik". MEN, alt tyder på at dette har skjedd! Du tror vel ikke all verdens medier, spillere og Fat Fred er med i en konspirasjon mot Bellamy? Jeg kan vedde store lapper på at han presterer å være så idiot..Men du har nok rett: Siste ord er ikke sagt/skrevet i den saken..Dessverre.

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #71 på: 28. April 2005, 13:40 »
Gøy sitat fra N'Zogbia, som er det motsatte av hva hans franske venn Laurent Robert har sagt:

Graeme Souness has also helped take the youngster under his wing.

"He talks to me," N'Zogbia says. "He's told me he's pleased with what I've shown but that I have to work even harder again for the team defensively."

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15448696%26method=full%26siteid=50081%26headline=n%2dzogbia%2ds%2dchance%2dto%2dhog%2dthe%2dspotlight-name_page.html

Herlig innstilling på denne gutten synes jeg! "Pytt sann, jeg er jo 18. Er ikke så vanskelig å bo hjemmefra da".  :lol:

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #72 på: 28. April 2005, 14:45 »
Må bare si at jeg liker den gutten mer og mer. Fart, teknikk, godt overblikk og en knallbra innstilling. Dette er ikke spilleren som syter over å bare ha fått spille 10 minutt. Helt fra første gang jeg så ham spille for Newcastle så jeg at han kom til å bli veldig bra. Nå har han fortsatt et langt stykke å gå, men det han har vist hittil har vært over all forventning!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #73 på: 28. April 2005, 15:25 »
Digg å høre en 18-åring si slike ting, at han vil spille fler kamper i PL, og for NUFC...det er bra å høre....

Det er jo heller ingen tvil om at gutten er et stort talent, det har han vist siden han kom hit.....

Det er meget positivt at Souness bruker våre yngre spillere, gir dem erfaring...jeg mener, som en annen tråd tok opp om kampen mot Palace...ha hele benken full av spillere fra B-laget, la dem få sjansen, hvorfor ikke, hva har vi å tape på det nå?? er jo ikke akkurat som at de som spiller (de mer etablerte) gjør det så forbanna bra uansett, åsså tror jeg det er positivt for klubben, og supporterne at unge lokale gutter blir brukt...det er utelukkende positivt!

Nå handlet ikke dette mye om Souness, men shit la gå!

Bjørn
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #74 på: 28. April 2005, 16:55 »
Må nok vente litt med å få nr 14 på ryggen...slik som han spiller ender han opp med nr 10 om ikke så lenge ;)

Bjørn - Fremdeles nr 10 Bellamy!  :?
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads