20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Vil du ha Souness som sjef også neste sesong?

Ja
6 (21.4%)
Nei!
20 (71.4%)
Usikker
2 (7.1%)

Stemmer totalt: 23

Avstemning er avsluttet: 15. April 2005, 15:00

Skrevet av Emne: Hvem vil sparke Souness?  (Lest 30040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #30 på: 21. April 2005, 17:05 »
Sitat fra: "Mack"
Dalglish solgte alle de gode spillerne og kjøpte masse skrap. Så kom Gullit med sin "sexye" fotball, og fikset resten.

Dalglish ødela stallen.
Gullit ødela taktikken.

SBR kom fiksa stallen og taktikken.

Souness ødelagt taktikken, på tur til å ødelegge stallen.

Hvem er neste gullit?

Hvem er neste SBR ?

har vel 4 år med dårlig fotball før vi får neste SBR ?
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #31 på: 22. April 2005, 11:42 »
Sitat fra: "BegBie"
Souness ødelagt taktikken, på tur til å ødelegge stallen.

Kan strekke meg til å forstå ditt første ankepunkt mot Souey her, men det siste klarer jeg ikke å forstå. han har (og vil videre) forsterke(t) stallen vår!

Noen utsagn jeg har hatt knyttet til Souey (som de aller fleste dessverre er uenige i):

Skrevet: Mar 03, 03:02

Forøvrig synes jeg ikke noe om alles stadige undergraving av Souness. Nå har vi hatt tre managere som har gitt fullstendig faen i vårt forsvarsproblem (Sir Bobby er tilgitt da han likevel er en storhet.  ), og når Souey tar dette alvorlig blir han karakterisert som defensiv og feig. Han tar et standpunkt mot bråkebøtta Bellamy, og han blir sett på som den store, stygge ulven som skaper konflikter hvor enn han går. Mange har også kritisert hans stadige bruk av og tiltro til Bramble. Og nå, når det viser seg at han har forsøkt hentet inn en av fansens favoritter, Solano (som "tilfeldigvis" spiller på posisjonen vi i dag har dårligst dekning på: høyreving), lar vår franske venstreving få spille, og ansetter en gammel helt, og vips: det er et forsøk på å kjøpe fansens gunst! Alvorlig talt, vi, fansen og Souey har alle vært i dette gamet lenge nok til å vite at slikt ikke funker. Vi ser f.eks. alle hva Gamst'n (Souness' siste(?) kjøp i Blackburn) gjør for tiden!

Greit at man har fordommer mot en forhatt mann som Souey visstnok er, og jeg er veldig glad for at dere alle engasjerer dere nok til å gjøre opp deres egne meninger, meninger dere selvfølgelig skal få beholde. Jeg vil bare oppfordre alle her til å begrense personhetsen til et ikke-eksisterende minimum, og gi kapteinen på vår alles svarte og hvite drømmeskute en real sjanse! Greier han å beholde Shearer et år til bør han nærmest genierklæres, synes jeg.  Greit, han har et par taktiske blundere av og til, men jeg - ja, jeg, er trygg på Graeme Souness!

Skrevet: Mar 04, 12:15

Angående Souness har du (Mack) nok rett når du påpeker at hans disposisjoner er i overkant defensive, men å kritisere han for sine man-managment-skills er jeg ikke med på. Han er direkte og tøff mot "problemspillere", og det setter jeg stoor pris på. Dessuten virker han som en gøy mann. Hehe..Og bare se hva han er i ferd med å gjøre med Titus! Har tro på at han kan gjøre Titus god i 90min+, og forløse potensiale jeg (og sikkert mange flere) har sett i han. Ga Titus tillit mot Chelskji til tross for brøleren mot Herenveen, og Titus spilte kanskje sin beste kamp noensinne i en Newcastle-trøye. Ikke nok med dét, men Titus ble kåret MOM også i kampen etter, og det er vel første gang han har fått den utmerkelsen to ganger.

Skrevet: Mar 04, 03:15

Glad du (SWatson) nevner Dyer. Jeg glemte nemlig det. Han har fått mye tillit og en ny vår under Souness. Vi lå vel lengre nede da Souness tok over? Skjønner uansett poenget ditt: Vi er ikke der vi bør være. Men det tror jeg det blir en ordning på i tiden fremover. Det defensive begynner å sitte, samt at vi skaper endel fremover (som vi dog har vært for evneveike til å omsette til mål), skadesituasjonen er lys, og posisjoner er styrket (med unntak av spissplassen som du så korrekt nevner, men jeg tror og håper det vil gjøres noe med i sommer).

Og vil til slutt også ta med denne brilliante vurderingen fra Nordin postet av Mack (håper dere tillater det gutter):

Skrevet: Mar 22, 04:50

Vurdering: Transfers 04/05
Skrevet av Nordin, 22 Mars 05

2004/05 har vært en meget turbulent sesong for oss Newcastle-fans. Etter å ha handlet klokt på overgangsmarkedet i sommer trodde vi på CL og til og med medalje, men optimismen fikk en brå stopp da Sir Bobby ble sparket etter 4 kamper uten seier. Da Souness ble ansatt tok han alle med storm etter hvert, men så kom nedturen med mange skuffende resultater. Nå surfer vi på en enorm medgangsbølge og har gode muligheter til å vinne noe igjen, kanskje på grunn av tre kjøp og et par salg. Vi går igjennom alle kjøpene som er gjort denne sesongen.

Etter en meget skuffende sesong med bare to borteseiere og sikring av UEFA-cup-plass i tolvte time ble det spådd store utskiftninger i stallen forrige sommer. Robson hentet fem spillere - og svidde av i overkant av 100 millioner kroner.

16. James Milner £5 mill 19år

James Milner har ikke slått til i Newcastle trøya enda. Til tross for noen positive innhopp i det siste må vi vel innrømme at han på langt nær har gjort seg fortjent prislappen på £5 mill. Har likevel et stort potensiale og kan vise seg å bli en viktig spiller i fremtiden. Ingen grunn til å gi opp gutten.

11. Patrick Kluivert Gratis 28år

Mange har vært kritiske til Patrick Kluivert, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva Kluivert har gjort galt. Han har en skyhøy lønn og er ikke den som jobber best, men han er likefullt en meget dyktig spiss som er en fantastisk tilrettelegger og også har scoret et respektabelt antall mål med tanke på alle småskadene han har pådratt seg. Stay Paddy!

2. Stephen Carr £2 mill 28år

Stephen Carr ble handlet inn for å tette igjen høyresiden i forsvaret etter at Hughes mildt sagt hadde latt den stå vidåpen i hele 03/04-sesongen. Til tross for noen skader (ikke akkurat noen bombe det) har han gjort det greit i Newcastle-drakta så langt. Gir alltid 100% og er en spiller som kaster seg inn i dueller for å vinne ballen. Bra kjøp.

4. Nicky Butt £2 mill 30år

Butt åpnet sesongen meget bra, men har dessverre pådratt seg en del skader og falt litt av. Sitter nå på benken og må vike for nyinnkjøpte Amdy Faye. Vil huskes for sitt sykkelspark som førte til 2-2-utligningen på St.Andrews tidligere i høst.

14. C. N?Zogbia £500k 18år

Etter mye om og men rundt overgangen til Charles N?Zogbia ble endelig 18-åringen berettiget til å spille for Newcastle. Har fått noen innhopp og ble blant annet MoM i bortekampen mot WBA da han fikk spille fra start. Er rask, har god teknikk og er en bra tilrettelegger. Dette var et meget smart kjøp av Bobby, og jeg er sikker på at vi får se mer fra den lille livlige franskmannen etter hvert. Grunnen til at vi gir ham 3 på vår vurdering er at han enda ikke har fått vist seg skikkelig frem.

33. C. Babayaro £1 mill 28år

Da det ble klart at Bernard ikke ville skrive under ny kontrakt forstod de fleste Newcastle-fans at en ny back måtte hentes inn. Celestine Babayaro ble hentet på billigsalg fra Chelski og har gjort en solid innsats til nå. Ble dessverre skadet for noen uker siden, noe som gjør ham utilgjengelig for spill enn så lenge. Er det noen som savner Bernard??

6. J.A.Boumsong £8 mill 25år

Newcastle har i lengre tid slitt med et horribelt forsvar. I første halvdel av sesongen var det ikke uvanlig å slippe inn 3-4 mål per kamp. Det var faktisk bare tabelljumbo WBA som hadde slippet inn flere mål enn oss ved nyttår. Med Boumsong må banen har vi enda tilgode å slippe inn mer enn 2 mål per kamp, og vi har faktisk bare tapt en eneste kamp - borte på Highbury. Boumsong har fått flere MoMs og har også "gjort Bramble god", noe som har kommet tydelig frem. Knallkjøp av Souness til tross for høy pris.

15. Amdy Faye £2 mill 27år

Til tross for at vi hadde ørten sentrale midtbanespillere fra før bestemte Souness seg for å hente Amdy Faye fra Portsmouth. Jeg skjønte ikke hva vår alles skotte tenkte på da han dro opp millionene fra klubbkassa, men har rett og slett blitt meget imponert av senegaleseren. Faye er ikke den som skal være nest sist på ballen eller skalle inn vinnermålet på overtid. Han skal bare ligge som et skjold foran forsvaret fra sin defensive midtbaneposisjon - og det har han klart på en utmerket måte. Hvis vi ser bort i fra en eller to dårlige forestillinger har Faye spilt meget bra i samtlige kamper i Newcastle-trøya.

Kort oppsummert kan vi konkludere med at Souness har vært langt mer giftig på transfermarkedet enn Sir Bobby, til tross for at han gjorde noen greie kjøp han også. Januar-kjøpene av Boumsong, Babayaro og Faye fikk kritikerne til å stilne med god grunn. Vi har ikke lengre noen tynn stall som motstanderfansen påpekte da vi spådde oss selv langt oppe på tabellen. Dette ser lyst ut, folkens!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #32 på: 22. April 2005, 12:30 »
Sitat fra: "DanMan"
orker ikke quote alt, får se posten...

Du sier vi har hatt 3 managere som har gitt fullstedig faen i vårt forsvarsproblem, kan du nevne de 3? Du nevner Sir Bobby Robson som en, Du nevner at han har kjøpt Steven Carr og Butt. Jeg veit ikke Hvordan du ser på fotballen, men visst du tror å adressere forsvare vil kun si å kjøpe midtstoppere, jah da sier det jo litt om deg.

1. Bramble fikk tillit under SBR, Bramble spillte bra under SBR, bare synd han hadde de brølerne han hadde. Vel med litt erfaring og slikt så var det bare å vente at han snart skulle greie å konsentrere seg i 90 min.

2. Taylor var en mann SBR hadde tenkt å slippe til denne sesongen, har en kar jeg pleier å prate med veldig ofte som nemling kjenner John Carver personlig. Så da fortalte Mr Carver at de hadde en ung spiller med navn Taylor som skulle få prøve seg denne sesongen.

3. S.Hughes og AOB var 2 spillere SBR også hadde tillit til, og AOB er bare blitt værre siden GS tok over. Vel vel flink mann dette.

Vel når du tar å går så fint etter Bellamy her, så kan du vel se med begge øyne av saken. Vel det SBR innså var hvordan person Bellamy var, og hvordan du skulle behandle slike spillere, noe GS ikke fant seg i. SBR lot ikke seg selv gå over klubben, og visste at han måtte tenke på klubben, og derfor fant han i å ta så mye dritt fra nemlig bellamy. Bellamy er ikke en spiller som vekser på trær, du skal leite lenge før du finner slike spillere. Dette er noe GS ikke skjønner, han tror at det er bare å sette inn Kluivert ilamme Shearer så er alle problemer løst, eller Shola, for de skårer jo like mye eller mer en Bellamy. Vel vel dette funker ikke, shearer får ikke rommet han fikk under Bellers, kluivert og shearer er for like spillertyper, begge vil helst ha ballen i beina eller på hodet. Shola veit jeg ikke hva han er..  Så har du bellers, alle visste kordan person han var. Bruker du han på vingen så ville han bli sint og klikke på en eller annen måte. Og souey brukte han på vingen, uansett hva bellamy sa og gjorde, så brukte souey han på vingen. Og når medspillerne starta å kjefte på Bellamy så fikk han nok og skulle gå til chairman og forklare saken. Men da han faket skade for å gjøre dette så ble han den store stygge ulven. Vel Souey løyg til pressen om at bellers var skada, ergo begge to er løgnere.  
   Når souey kom inn som manager i newcastle, så var det første han gjorde var å kritisere bellamy, og sa at vi ikke trengte folk som han, og visst han var så stor i kjeften så hadde Dean Saunders som var større. Vel hvordan eksempler sitter dette ?  Souey er kjent for å falle ut med spillerne, det er ikke bare i newcastle han gjorde dette. Han har hatt slik i alle klubbene han har vært i. Han falt ut med Gary Flitcroft for at han hadde middag med en spiller som skulle forlate laget og var god kompiss av flitcroft. Flitcroft måtte lese om dette i avisen dagen etter, han fikk ikke vite det av souey, og prøvde å prate med han under 4 øyne men det fikk han ikke lov til.
http://www.brscn.com/lederen.asp <-- fra Blackburn Rovers norske supporter klubb.
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,1461039,00.html?gusrc=rss <-- det som har skjedd denne sesongen.

Vel det du snakker om fordommer her er bare bullshit, jeg liker ikke souness pga han er en dårlig manager, og han er i klubben vår. Jeg har kjennskap til han før han var i klubben vår også, noe jeg kan se du ikke har. Vel han "greide" å beholde shearer, men visste vi ikke alle innerst inne at shearer kom til å bli visst han ikke tok rekorden til milburn?? 1+1=2

Ser ut som du ikke vil kritisere man-managment-skillsa til souey pga han er direkte og tøff mot "problemspillerne". Vel vel vel vel, kan du ta hue ut av medisinskapet(sitat oj) for bare noen minutter, også tar du å ser litt over historien til souey.  Souey lager problemspillere, og at han er direkte det er bare bullshit, han prater ikke med spillerne sine, det har t.o.m Newcastle spillerne sagt, blackburnspillerne sa det, vår egen Hennig Berg var ute å sa det. Vel Mr direkte og tøff, fan eneste han kan kalles er en Cry Baby, Souness er værre en Robert, Bellamy, Dyer og Bowyer til sammen, han har skapt så mye skam over Newcastle United Football Club at jeg får ondt. Vi har ALDRI opplevd så mye negativ media omtale på så kort tid før, klubben er gådd fra en respektert storhet, til en komedie, andre lag ler av oss.

Dyer,Dyer,dyer, visst du absolutt skal nevne dyer så ta nå med alle fakta. Han og SBR skværa opp, SBR var nødt til å benke han neste kamp, sånn var det bare. Skulle dyer spille videre i klubben så måtte han virkelig imponere, alle veit det. Hadde Dyer bare luffa videre så hadde aldri fansn tilgitt han, fotballkarieren kunne vært over for han. Vel du får nå tro at souey er frelseren, virker som du kjenner han personlig, har kun hørt trenerne hans sleiket han så mye opp i rævva som du gjør.

Du snakker om at souey har fiksa det deffansive, vel ta hodet opp av jorda for noen minutter, pust inn og ut, få luft til hodet ditt igjen. Så tar du å åpner de gjenntrengte øynene dine, tar av deg de rosa souness brillene, så ser du først på tabellen, så ser du hvor mange mål vi har sluppet inn, så ser du over de 5 siste hvor mange mål vi har sluppet inn. Så kan du bare for å ha det morro, se på tabellen sist sesong, og hvor mange mål vi slapp inn da, så tar du den lille hjernen din å setter denne sesongen opp mot forige. Vel vel SBR hadde ikke forsvar, men vi slapp inn færre mål??! hey hey hva skjer her, jaja men han ga blaffen i forsvare, det har jeg fått for meg.  Vedder på at en anna manager du sier som ga fan i forsvare var Kevin Keegan, må du få hodet opp av jordhållet ditt igjen, vi har aldri sluppet inn så lite som vi gjorde under han.

1. James Milner kom for £3.6M, veit ikke om du avrunder opp til £5M eller hvordan du fant ut den summen. http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15368731&method=full&siteid=50081&headline=face-to-face--james-milner-name_page.html
James Milner ble kjøpt inn som en erstatter denne sesongen på vingen, en mann for framtiden. Men framtiden veit visst ikke du va er.

2. Kluivert har spillt sammen med shearer, og de er for like, det veit du, og det veit vi andre også. Men to trege spillere på topp så blir det ikke bevegelse, det er gått dårlig for både shearer og kluivert denne sesongen, allikavel skylder vi på kluivert.

3.S. Carr, vel du sa SBR ga blaffen i forsvaret, dette er en spiss ?

4. Nicky Butt, Kjøpt inn for å fylle hålle etter speed. Har vært elendig etter at souey har fått drilla han under blackburn trenerne sine.

5. N'Zogbia kjøpt for etterhvert å erstatte Robert, en ung erstatter.

6. Babayaro, selvsagt savner vi Bernard. Ser ut til at Baba blir solgt til sommern, va var vitsen med å henta han?

7. Boumsong er en spiller som kom inn pga vi solgte Woody. SBR fikk aldri sjangsen til å hente inn en ny midtstopper, pga FF absolutt skulle gå etter Rooney. Vel når den sagaen var over så var transfer vinduet.

8. Amdy Faye ble kjøpt som en backup for Butt når han var ute. Nå ser begge to ut som backuper. og Faye er ikke ung til å være backup heller. Og blir kanskje solgt til sommern han også.

Kort oppsummering så har Souey ikke vært spes god på transfermarkede. Vel ser du at kritikerne har stilna? vel da har du ikke lest media de siste dagene. Vi har ikke lengre noen tynn stall? vel vi har gode spillere som er under middels, pga man-managment-skillsa til godeste souey som du forguder. Vi mangler spisser, vi mangler vinger, vi mangler en venstre back, vi mangler en god backup for carr, er så mye vi mangler at jeg får ondt. Og til sommern har souey tenkt å selge 6-10 spillere forså og kjøpe inn 6. Dette ser virkelig lyst ut, er du i slekt med souness eller?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #33 på: 22. April 2005, 13:22 »

1. James Milner kom for £3.6M, veit ikke om du avrunder opp til £5M eller hvordan du fant ut den summen. http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15368731&method=full&siteid=50081&headline=face-to-face--james-milner-name_page.html
James Milner ble kjøpt inn som en erstatter denne sesongen på vingen, en mann for framtiden. Men framtiden veit visst ikke du va er.

Vi betalte £3,6 mill for Milner, men dette stiger etter et visst antall spilte kamper (eller årlig). Dette har jeg lest flere steder. Gidder ikke å leite opp noen link nå, men dersom du ikke tror meg kan jeg godt gjøre det.

Fin debatt mellom to personer som har ulikt syn. Jeg er ikke enig i at Faye er dårligere er Butt, snarere tvert i mot, men Souness har mesteparten av skylda for at vi ligger der vi ligger. Ingen tvil om at vi må kvitte oss med fyren.

Fortsett slik gutter.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #34 på: 22. April 2005, 14:03 »
Sitat fra: "Nordin"

Vi betalte £3,6 mill for Milner, men dette stiger etter et visst antall spilte kamper (eller årlig). Dette har jeg lest flere steder. Gidder ikke å leite opp noen link nå, men dersom du ikke tror meg kan jeg godt gjøre det.

Vel har ikke lest det, så ville satt pris på at du leita den opp.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #35 på: 22. April 2005, 14:54 »
Newcastle have completed the signing of Leeds midfielder James Milner on a five-year deal worth up to £5m.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/3852503.stm

Jul 2004   James Milner   MID   Leeds United   £3.6m + £1.4m to follow

http://www.nufc.com/html/transfers-robson.html

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #36 på: 22. April 2005, 14:59 »
Sitat fra: "Nordin"
Newcastle have completed the signing of Leeds midfielder James Milner on a five-year deal worth up to £5m.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/3852503.stm

Jul 2004   James Milner   MID   Leeds United   £3.6m + £1.4m to follow

http://www.nufc.com/html/transfers-robson.html

vel vi har vel neppe casha inn de £1.4M som skulle følge? regner med han må spille endel flere kamper da? Uansett, han er et talent, men kommer aldri i værden å passe under souey. Lange baller er ikke milners stil, blir souey så er det bare å shippe han ut uansett.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #37 på: 22. April 2005, 15:10 »
Jeg har ikke peiling på hvor mye vi har overført til nå, men regner med at det er over noen sesonger. Milner har verken spilt eller scoret mye for å si det slik.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #38 på: 22. April 2005, 15:44 »
Milner, selg den lille bikkjevalpen. Han har vi lite bruk for. Da syntes jeg heller at vi kunne la noen på reservelaget få sjansen. Vi har jo mange gode spillere der nede.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #39 på: 22. April 2005, 15:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Milner, selg den lille bikkjevalpen. Han har vi lite bruk for. Da syntes jeg heller at vi kunne la noen på reservelaget få sjansen. Vi har jo mange gode spillere der nede.

Blir souey så kan vi bare selge han, men får vi inn en anna manager, så er det faktisk framtid i Milner.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #40 på: 22. April 2005, 15:51 »
Bedre at Souness forlater klubben, enn at Milner gjør det. Men det er ikke sikkert at Milner blir om vi erstatter en annen manager. De fleste managere ville vel ha blitt kvitt Milner?

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #41 på: 22. April 2005, 15:55 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Bedre at Souness forlater klubben, enn at Milner gjør det. Men det er ikke sikkert at Milner blir om vi erstatter en annen manager. De fleste managere ville vel ha blitt kvitt Milner?

Nah tror jeg ikke, han er et stort talent, har masse potensiale. Trenger bare å bli guidet til hvordan han skal bli en storspiller. Dette er desverre noen souey ikke kan gjøre.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Menneh....
« Svar #42 på: 22. April 2005, 17:03 »
Nå ble det plutsli mye rart sagt om Milner her, greitt, han har ikke gjort noen stor sesong, har laget ett fattig mål i år i kamper som betyr noe, men syns ikke han bør henges ut...syns det var et bra kjøp jeg, gutten er jo strengt tatt bare 19 år, og at gutten har telent er det jo ingen tvil om. Gi gutten tid, samme med Taylor, som har prestert over all forventning i år, også han 19, vi har N'Zogbia, 19 år, som uten tvil er et talent...Vil bare si, la gutta få en sjanse. Tar tid å modnes som fotballspiller...Ørjan Berg har vel alltid vært god, men var aldri så god som da han var mellom 28 og 32 år.

Nå sklir jeg vel ut i perforien når det gjelder å holde meg til tema, men whatever...Uansett hva som skjer med Souness, så håper jeg våre unge gutter blir i klubben...helst uten Souness, så de kan få litt ordentlig skolering...

Men det som skremmer meg mest...er at Bellamy fremdeles ligger på 3.plass på toppscorer lista for hele sesongen...bare ett fattig mål bak Kluivert....tenk viss han hadde vært i klubben enda, å ikke vært så stor i kjeften, og Souness ikke visste hvordan man håndterer slike ting...

Det jeg prøver å si er, ikke vær så snar med å kritisere våre yngste spillere, gi dem tid...skulle ønske jeg kunne si det samme om Souness også, men det går ikke....:(
Hadde ikke hørt så mye om Souness da han kom til oss i fjor, men jeg skjønnte likevel lite hvorfor han ble valgt...manageren til BLACKBURN!!!!!???!!! hva faen, se hvor de er på tabellen... tenkte jeg...og nå  er det vi som er der..iallefall nesten...bedre lykke neste år Souness...måtte det bli på de evige jobb-jaktmarker, eller i en helt annen klubb enn den ene jeg holder med...eller forresten, ikke Stevenage heller, slemme mannen holde seg unna....

Bjørn - skjønnte ikke mye av dette innlegget mitt...men shit la gå ;)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Re: Menneh....
« Svar #43 på: 22. April 2005, 19:07 »
Sitat fra: "Bjørn"

Hadde ikke hørt så mye om Souness da han kom til oss i fjor, men jeg skjønnte likevel lite hvorfor han ble valgt...manageren til BLACKBURN!!!!!???!!!/quote]

Vil du lese litt om historien til souey så kan du gå inn her http://soccernet.espn.go.com/feature?id=268670&cc=5739

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem vil sparke Souness?
« Svar #44 på: 22. April 2005, 19:11 »
Her er en liten presentasjon av Souness om du vil lese på norsk (står stort sett det samme):

http://www.newutd.com/section.php?side=manager