20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #45 på: 23. Mai 2007, 21:43 »
Vi har Duff, Luque og et stort talent i N`Zog. Ingen av de per dags dato har slått til. Alle tre har det som trengs. Og hvis vi ser på navnene er det jo stoooore spillere vi har i Newcastle. Damien Duff var jo den drømmen for 2 sesonger siden. Luque har jo enda et stort navn. N`Zogbia hadde en fantastisk sesong 05/06 og Arsenal har vist interesse. På en måte er vi bortskjemte, på en annen side er vi det ikke.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Juli 2007, 17:05 »
Jeg er usikker på om Duff kommer til å gjøre det noe bra i Newcastletrøya...Hva mener dere?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Juli 2007, 17:16 »
Ja det er eg sikker på, så lenge han får luka vekk skadeproblema. Syns han fekk litt for mykje pes forige sesong, han var ikkje så dårlig, hadde et par assists også. Det har nok litt med forventningar og gjer, synes ikkje han var noko særlig dårlegare enn resten av gjengen.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 03. Juli 2007, 19:30 »
greit nok at Duff ikke hadde noen kjempesesong nå sist, men hele laget stinka jo... Var vel berre Milner, Taylor og Butt som hevda seg i fjor. Tenker han blir kanon under Big Sams regime ;D
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Sep. 2007, 17:59 »
Flere her som gleder seg til denne mannen er tilbake!?  ;D

Blir morsomt å se hva Big Sam kan gjøre med Duff!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 17. Sep. 2007, 18:21 »
Ja, skal bli spennende å se hva Sam får til. Duff viste jo i Blackburn og Chelsea hvilken kvalitet spiller han er så hvis han kommer tilbake til det nivået er hever det laget. Vi har ikke overflod av vinger så Duff håper det ikke er alt for lenge til vi får se Duff tilbake.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Sep. 2007, 19:46 »
Flere her som gleder seg til denne mannen er tilbake!?  ;D

Blir morsomt å se hva Big Sam kan gjøre med Duff!

Jaa!! Big time!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Sep. 2007, 19:58 »
Tipper Allardyce får Duff til å blomste...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 17. Sep. 2007, 21:53 »
Det kan bli så rått. Jeg er mest bekymra for hvordan vi skal få plass til alle! :D
Skal ihvertfall også bli fint å få Milner over på høyre, slik at vi slipper en malplassert Smith som høyreving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #54 på: 18. Sep. 2007, 13:00 »
Skal jo bli artig å få Duff tilbake .Håper han finner formen å kommer tilbake i kjent stil fra Blackburn å Chelski tiden..Det hadde vært noe det!.Han i den formen er pure class

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 16. Okt. 2007, 12:50 »
Damien Duff har blitt glemt av newcastle supporterne siden skaden han pådro seg i april. Jose Mourinho ødela han, men jeg håper Big Sam kan få han tilbake på topp og så han kan vise hvilken fantastisk ving han er!

Artikkel: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1144451,00.html

Video: http://www.youtube.com/watch?v=QY0y5IEL_pE
           http://www.youtube.com/watch?v=J3rQN3ctC50
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 16. Okt. 2007, 14:58 »
Gleder meg til å se han igjen!!

Har VELDIG stor tro på at han kommer til å bli en viktig spiller for oss de neste sesongene. I følge " The Chron" så kan han være tilbake neste måned.. Så innen jul så håper jeg han er i form.

En midtbane med Zoggy - Barton - Geremi - Duff håper jeg blir en av PL sterkeste! :) I bakhånd har vi da Butt, Milner og Emre! Lukter svidd allerede!!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 16. Okt. 2007, 15:15 »
Skal bli veldig spennende å se hva slags form Duff kan komme i med d laget vi har nå. Nå har vi ihvertfall sjansen å la han få den tiden han trenger for å bli helt frisk før han begynner å spille igjen.Vi har jo N`Zogbia og milner på kantene,så la mannen være 100% klar før han spiller kamper igjen nå..Med en skikkelig venstreback bak seg så tør han nok satse mye mer framover enn hva som var tilfelle når Baba og Ramage spilte bak han.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 16. Okt. 2007, 17:42 »
Gleder meg til å se han igjen!!

Har VELDIG stor tro på at han kommer til å bli en viktig spiller for oss de neste sesongene. I følge " The Chron" så kan han være tilbake neste måned.. Så innen jul så håper jeg han er i form.

En midtbane med Zoggy - Barton - Geremi - Duff håper jeg blir en av PL sterkeste! :) I bakhånd har vi da Butt, Milner og Emre! Lukter svidd allerede!!

Jeg gleder meg også til å se Duff igjen, men samtidig er jeg litt småbekymret for hvilke konsekvenser det kan få for N'Zogbias utvikling. I utgangspunktet skal IKKE N'Zogbia bli noe dårligere av å ha Duff tilbake, men dersom det betyr mye mer benketilværelse kan det slå negativt ut for N'Zogbias del, og det er synd. N'Zogbia er mye yngre enn Duff og jeg drister meg også til å tro at N'Zogbia kan bli bedre enn Duff. Men uansett er det alltid positivt for oss når en god spiller er tilbake fra skade, og derfor gleder jeg meg til å se Duff igjen snart.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 16. Okt. 2007, 17:50 »
Det trenger ikke nødvendigvis være negativt for Zog....en konkurranse med Duff vil garantert skjerpe gutten skikkelig og presse fram det beste i han...Dessuten kan Zog spille sentralt også + at Duff også kan spille på høyresiden..

Gleder meg voldsomt til Duff er tilbake....I en 4-3-3 formasjon vil vi kunne få frem det beste i han, og i form er han blant balløyas beste vinger! Martins og Duff på hver sin side i 4-3-3 hadde vært noe!! og kanskje Anelka i midten...? :-X
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM