20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: DUFF FACING SIX MONTHS OUT
« Svar #30 på: 11. Mai 2007, 11:27 »
Veldig synd for Duff dette, håper han er klar til sesongstart. Jeg har fremdeles stor tro på Duff, når vi skal være ærlige så er det ikke mange av spillerne som presterte godt under Roeder. Duff har også vært lidende under at han ALLTID har hatt en ubrukelig back bakom seg, du blir ikke akkurat spilt god av pasningene til Ramage, Huntington og Carr.

Det hjelper ikke når han er skadet 2/3 av sesongen. I tillegg ødelegger han for den fine fremgangen som Zoggy hadde i Newcastle, gutten har jo stangnert helt siden Duff ble kjøpt inn. Når man i tillegg legger til den den skyhøye ukelønne Duff henter inn hver eneste uke så ser jeg ikke mange gode grunner til at han skal være Newcastle spiller neste sesong.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. Mai 2007, 11:56 »
Veldig synd for Duff dette, håper han er klar til sesongstart. Jeg har fremdeles stor tro på Duff, når vi skal være ærlige så er det ikke mange av spillerne som presterte godt under Roeder. Duff har også vært lidende under at han ALLTID har hatt en ubrukelig back bakom seg, du blir ikke akkurat spilt god av pasningene til Ramage, Huntington og Carr.

Det hjelper ikke når han er skadet 2/3 av sesongen. I tillegg ødelegger han for den fine fremgangen som Zoggy hadde i Newcastle, gutten har jo stangnert helt siden Duff ble kjøpt inn. Når man i tillegg legger til den den skyhøye ukelønne Duff henter inn hver eneste uke så ser jeg ikke mange gode grunner til at han skal være Newcastle spiller neste sesong.

Jeg tror grunnen til at Zogbia stagnerte skyldes at Boumsong ble solgt, pluss alle skadene han selv har hatt. Han har aldri vært seg selv etter at mentoren hans forsvant.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11. Mai 2007, 12:02 »
Det kan selvfølgelig virke inn det også. Men det er ikke til å stikke under en stol at når en spiller går fra å herje i PL til å slite benk så får en èn knekk på selvtilliten.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 11. Mai 2007, 13:49 »
Til trådstarter: Vi skal vel le, ikke gråte. For det første er det nok en stor overdriving, dette med 6 måneder, for det andre gråter vi ikke, vi har NZOG, for det tredje henter vi inn en ny midtbanespiller, og for det fjerde så er jeg sikker på at Duff er klar til rundt august/september og at han vil skinne under en ny manager.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #34 på: 22. Mai 2007, 23:58 »
Virker som Duff er ute til November nå :-\ Ikke akkurat det vi trengte mest nå med tanke på Zoggy sin usikkre framtid i Newcastle.. Må vi hente en ny venstre ving nå?

En manager som Big Sam regner jeg med ikke putter "multi-talentet" Pattison på vingen..

Lukter kanskje litt mer 4-3-3 også nå!!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Mai 2007, 00:00 »
Virker som Duff er ute til November nå :-\ Ikke akkurat det vi trengte mest nå med tanke på Zoggy sin usikkre framtid i Newcastle.. Må vi hente en ny venstre ving nå?

En manager som Big Sam regner jeg med ikke putter "multi-talentet" Pattison på vingen..

Lukter kanskje litt mer 4-3-3 også nå!!

Tror ikke vi skal bekymre oss. Sam er en kløpper på å hente inn ringrever. Se på Campo. Skudd og mål fra 35 meter er hverdagskost. Nå er jo ikke han en typsik venstreving da, men tror han henter inn en.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Mai 2007, 00:02 »
Ja, kanskje han pusser støvet av Ginola igjen :)
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 23. Mai 2007, 00:04 »
Ginola er idag fortsatt bedre enn matty pattison...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

djmattis

• Gjest
« Svar #38 på: 23. Mai 2007, 00:26 »
hvor er ginola egentlig?
faen som jeg savner den spilleren.
idol nr 1

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 23. Mai 2007, 00:42 »
Var synd at Duff skulle få den alvorlige skaden no.. Men jeg er helt sikker på at Sam finner en løsning. Vi har jo fortsatt zog og milner kan brukes på venstrekanten hvis det er krise. Uansett så vet vi ikke enda hvilken formasjon han skal bruke enda.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 23. Mai 2007, 01:39 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
« Svar #41 på: 23. Mai 2007, 02:04 »
håper du tuller nå benson, virkelig...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 23. Mai 2007, 19:07 »
Hehe, er det noe man ikke skal være overrasket over, så er det at Ginola prøver seg som skuespiller. Det har jeg bare ventet på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. Mai 2007, 20:01 »
Dette løser seg folkens, uten at vi nødvendigvis behøver å engasjere vår tidligere stjerneving, nå stjerne(?)skuespiller David Ginola.  ;D

Dette løser vi ved at Albert Luque overtales til å gi det et siste forsøk og at klubben satser på ham, samt at Zog og Milner kan steppe inn hvis nødvendig.

Albert Luque som venstreving i et 4-3-3 er musikk i mine ører.

Men dessverre tror jeg hans tid i klubben er i ferd med å renne ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 23. Mai 2007, 20:39 »
AMEN, Grundemaister! :P
Forøvrig syns jeg ikke Zogs nedtur har så mye med Duff å gjøre. Sikkert innvirkende, men det faktum at han mistet faren samt at hans big pal Boumsong dessverre blei solgt spilte vistnok svært kraftig inn på psyken. Zog har faktisk fått nok av sjanser til å spille sesongen som gikk, men klarte aldri prestere.
Forøvrig får jeg vondt i meg på Duffs vegner. En knallgod spiller, en kjernekar, med mye uflaks. Har stor tro på at han vil gjøre det knall når han kommer tilbake under Big Sam!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida