20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #315 på: 07. Sep. 2009, 20:57 »
Vel, jeg vil ikke påstå at han var så jævla dårlig de første sesongene i Chelski, jeg da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #316 på: 07. Sep. 2009, 20:58 »
Synes det er jævelig dumt av Riise å komme med en slik uttalelse. Snakker man slik når man er ny i klubben, relativt ukjent, ikke noe talent som er verdt å satse på, nei da skal man passe munnen sin litt. Å komme å si at man er bedre enn Damien Duff søkkrik fyr, med heltestatus i Irland og en haug landskamper i forhold til en spiller som blir dumpet til fordel for Morten Moldskred(!). Da skal man være litt forsiktig med hva man sier ellers kan dette gå like bra som med Daniel Braaten i Bolton.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #317 på: 07. Sep. 2009, 21:28 »
Vel, jeg vil ikke påstå at han var så jævla dårlig de første sesongene i Chelski, jeg da..
Den ene sesongen han hadde i Chelsea var han helt sykt god, spilte glimrende.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 07. Sep. 2009, 22:39 »
Sitat
The younger brother of former Liverpool and current Roma defender John Arne Riise complaining about Duff getting a spot on Fulham due to name only? Glass houses, Bjorn...
Hehe sant nok.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 07. Sep. 2009, 23:43 »
Det er jo helt idiotisk av Riise å hevde at han er en bedre fotballspiller enn Duff.

Han kan godt hevde at Duff blir plukket på navn og rykte, fremfor ferdigheter. Men ikke gjør det offentlig! Ikke når du er helt ny i klubben. Ikke når du er totalt ukjent for fansen og alle bare kjenner deg som lillebroren til John Arne Riise.

Riise har en manager som vet utmerket godt hva han står for, da Hogdson selv har vært trener i norsk fotball, og kjenner godt til det skandinaviske markedet.

Braaten opplevde at manageren som hentet ham til Bolton fikk sparken kort tid etterpå. Det samme har skjedd med mange norske utenlandsproffer.

Sjansen for at Fulham sparker Hogdson med det første er relativt liten.
Så hva er problemet ditt, Riise?

Det sitatet der sier alt, Benson.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 13. Sep. 2009, 19:04 »
Scorte sitt første mål for Fulham idag mot Everton. Flott var det også :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #321 på: 13. Sep. 2009, 19:07 »
Og ut med skade like etterpå...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 13. Sep. 2009, 21:24 »
Og ut med skade like etterpå...

det jør ikke noe, de har jo riise som har mye bedre teknikk, passninger og innlegg. Duff er bare bittelitt raskere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /