20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #300 på: 07. Sep. 2009, 19:24 »
Man kan si ka man vil om John Arne, men han er karen er faen meg stokk dum. Må vere det brødreparet eg misliker mest på denne jord.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #301 på: 07. Sep. 2009, 19:29 »
Jeg digger John Arne, men kan ikke akkurat si at broren står like høyt i kurs!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 07. Sep. 2009, 19:34 »
Har hørt fra folk som har møtt lillebror Riise at han er en sykt ekkel fyr. John Arne veit jeg ikke helt med, men han virker til å ha blitt langt mer voksen med åra, i likhet med John Carew. Som spiller er det i hvertfall ikke tvil om at John Arne Riise er topp tre i Norge. Dessuten kan ingen ta fra de profesjonaliteten på bana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 07. Sep. 2009, 19:39 »
Har hørt fra folk som har møtt lillebror Riise at han er en sykt ekkel fyr. John Arne veit jeg ikke helt med, men han virker til å ha blitt langt mer voksen med åra, i likhet med John Carew. Som spiller er det i hvertfall ikke tvil om at John Arne Riise er topp tre i Norge. Dessuten kan ingen ta fra de profesjonaliteten på bana.

Helt enig i at Riise har utviklet seg til en god venstre back. Men hvorvidt han er blitt mer voksen, så er eg ikke så sikker på ka eg syns. For meg ser det ut som at Riise tror han er Norges Beckham som han sa han ville bli i sine yngre dager. Synes det virker falskt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 07. Sep. 2009, 19:44 »
Tja. Jeg syns at han er langt mer spiselig og jordnær nå enn det han var for noen år siden når "Carew banka han stiv".
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #305 på: 07. Sep. 2009, 19:48 »
Enig med Kristoffer. Har ikke de sjokkerende oppslagene lenger, og fremstår som en ordentlig rollemodell nå. Kanskje han faktisk har blitt voksen, og sluttet å høre på mora si nå!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 07. Sep. 2009, 19:52 »
Enig med Kristoffer. Har ikke de sjokkerende oppslagene lenger, og fremstår som en ordentlig rollemodell nå. Kanskje han faktisk har blitt voksen, og sluttet å høre på mora si nå!

At dei store skandalene ikke kommer med samme frekvens som før, den er eg med på. Mener det han sier i TV-skjermen, er falskt. Synes hans fremstår som en wannaberutinert fyr, om man kan si det sånn.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #307 på: 07. Sep. 2009, 20:04 »
Beklager hvis jeg misforstår deg helt nå Sebastian. Er ikke meningen det :P
Men påstår du at J.A. Riise ikke er rutinert? Han har utallige kamper i CL, noe han også har vunnet, spilt fast på et av de beste lagene i England, fast venstreback på landslaget. Er det noe det mannen har, så er det rutine.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 07. Sep. 2009, 20:05 »
Beklager hvis jeg misforstår deg helt nå Sebastian. Er ikke meningen det :P
Men påstår du at J.A. Riise ikke er rutinert? Han har utallige kamper i CL, noe han også har vunnet, spilt fast på et av de beste lagene i England, fast venstreback på landslaget. Er det noe det mannen har, så er det rutine.

Han kan for min del ha ka han vil på CV'en sin, men i media fremstår han ikke som en rutinert fotballspiller mener eg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #309 på: 07. Sep. 2009, 20:09 »
Er litt uenig der, men det går jo litt på skjønn da.
Måten han oppførte seg i rettsaken, der han la alle kortene på bordet, og snakker åpenhjertig. Det hadde han ikke gjort hvis han hadde hørt på mora si, eller hvis det var 4-5 år siden.

At han ikke er den mest voksne spilleren, kan jeg være enig i. Men broren har en lang vei å gå for å komme opp på hans nivå.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 07. Sep. 2009, 20:26 »
Hehe, synes det er litt respekt av riise også jeg. Han slenger ikke akkurat dritt, men prøver å legge frem fakta. Sannhetene er at Duff ikke har prestert siden blackburn, da var til gjengjeld englands beste venstreving.

Duff i castle var mindre god. Han spiller ballen alt for lite til åpenbart bedre plasserte spillere. Han dribler for mye. Han er rask, og har en brukbar skuddfot, som riise sier. Men vi så lite av den skuddfoten i castle.

Riise mener jeg har et poeng, problemet er at han ikke har en like stor status som Duff i england, og da sier det seg selv at folk reagerer. Spesielt når det kommer fra en som ikke har spilt en kamp i pl ennå.  :DMen jeg mener fortsatt at Duffern er oppskrytt.
« Siste redigering: 07. Sep. 2009, 20:30 av InspectorC »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 07. Sep. 2009, 20:42 »
Du kommer ikke med slikt når du ikke har bevist en dritt utenfor TL, og heller ikke har stort å vise til fra et pesslandslag som Norge.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 07. Sep. 2009, 20:51 »
Heheh, selvsagt har du et poeng. Men duff har sugd balle de siste 5 sesongene også. Det er også et poeng. Og der har Riise rett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 07. Sep. 2009, 20:52 »
Sugd balle og sugd balle. Han har jo hovesaklig vært ekstremt uheldig med skader. Var jo blant de som slapp hederligst fra det i Newcastle da vi rykka ned.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 07. Sep. 2009, 20:56 »
Han har vært uheldig med skade. Men sannheten er fortsatt at han ikke har prestert siden sine velmaktsdager i Burn  ;)