20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #150 på: 29. Des. 2007, 20:11 »
Det blir spennende å følge Duff i de kommende måndene.. Han imponerer meg virkelig, iallefall så tidlig etter skadet han har hatt...
Gleder meg virkelig til fortsettelsen med Duff på venstresiden..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #151 på: 24. Jan. 2008, 19:21 »
Gode nyheter igjen, siden han trenger kamper på høyt nivå, han trenger følesen tilbake, å det kan være bra med litt landslagsfotball..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 28. Jan. 2008, 20:25 »
Må si jeg virkelig har latt meg imponere av denne karen i det siste, veldig bra comeback!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 26. Feb. 2008, 13:20 »
Kanskje ikke akkurat fotballsnakk, men Duff mistet foererkortet i gaar og er naa fotgjenger de neste 42 dagene etter en forbikjoering av en sivil politibil i 160 km/t

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #154 på: 26. Feb. 2008, 14:28 »
Haha, disse fotballgutta og boytoysa sine... :) Så lenge det ikke er drink-and-drive kan jeg ikke si jeg bryr meg så veldig, selv om det hadde vært ønskelig at man holdt de utenomsportslige sprella til et minimum for tida.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 26. Feb. 2008, 16:16 »
Kanskje ikke akkurat fotballsnakk, men Duff mistet foererkortet i gaar og er naa fotgjenger de neste 42 dagene etter en forbikjoering av en sivil politibil i 160 km/t
Han er ikke den første. Forøvrig synes jeg det er bedre at han råkjører enn at han slår til uskyldige folk på bar, etter å ha drukket seg sanseløs.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 26. Feb. 2008, 23:26 »
Så lenge det blir med denne veldig gamle hendelsen, og han fortsetter denne stadige fremgangen samtidig som han har den innstillinga han har, er jeg mer enn fornøyd!
Duff er en mann som per nå ser ut til å kan bli meget god med tiden igjen, og spesielt neste sesong tror jeg vi kan få se en meget god Duff!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 06. April 2008, 16:42 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/04/06/duff-has-toon-future-79310-20725336/

Damien Duff har jo mistet sin plass på laget, og er såvidt å se på benken for tiden. Alikevel forsikrer King Kev om at Duff har en stor rolle å spille fremover i hans lag, samt at han faktisk oppfordrer Duff til å slappe litt av på trening.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 06. April 2008, 18:32 »
jeg må innrømme at jeg begynner å få sansen for Duff. han gir alt om dagen. Når laget slet var han en av de som virkelig jobbet som faen for å få spillet igang. Igår når han kom innpå så ville han bestandig ha ballen, gjorde seg bestandig spillbar og satte fart framover for å vise at han fortjener plass på laget! 

Han har ikke samme glittrende teknikken som han hadde før, men når vi ser på høyre siden vår så har ikke de heller det, men de får det virkelig til om dagen!:D Så denne mannen vil jeg gjerne beholde. mye mye mer en å få Reyes!
Han kom, ble mett og dett var dett....

BallaJazz

• Gjest
« Svar #159 på: 07. April 2008, 04:28 »
Alltid hatt sansen for Duff å synes vi absolutt burde beholde han til neste sessong.En ving av Duff`s kaliber er noe vi virkelig trenger.Duff har vist posetive tendenser å han vill bare bli bedre.Til neste sessong så ser vi en Duff i go gammalt dags slag ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 07. April 2008, 17:48 »
Alltid hatt sansen for Duff å synes vi absolutt burde beholde han til neste sessong.En ving av Duff`s kaliber er noe vi virkelig trenger.Duff har vist posetive tendenser å han vill bare bli bedre.Til neste sessong så ser vi en Duff i go gammalt dags slag ;D
Å ha en ving av Duffs kaliber er selvsagt veldig viktig når vi skal spille fotball på Keegan-måten. Og da ligger også absolutt alt til rette for at Duff kan blomstre opp, og spille som han gjorde i Blackburn-dagene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 21. Juli 2008, 15:13 »
Bra å se at Duff er på vei tilbake, men vi må ikke ta av for mye her. Det var et League 1 lag vi spilte mot, og de målene han skårte var ganske dårlig av motsdanderen. Ingenting ville gledet meg mer en om han fant storformen, for da er han en av de beste vingene i ligaen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 29. Juli 2008, 16:33 »
han spillte vell ikke så bra mot doncaster?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 30. Juli 2008, 00:34 »
Var det noen andre enn Guthrie og Zog som egentlig gjorde det ifølge rapportene?