20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #120 på: 07. Des. 2007, 22:16 »
Tåpelig å begynne å påstå at Luque gjorde mer på de få kampene han spilte enn Duff.
Hvordan er det mulig å begynne å gi Roeder skylda for Luque, som aldri engang viste et minimum av innsats, og sto med hendene i lomma og ventet på å få ballen i beina, mens man gir arbeidsjernet Duff, som løp mye i løpet av kampene han spilte, selv om han aldri fikk mulighet til å utfolde seg offensivt i mer enn én kamp (West Ham) skylda for egen prestasjon. Hadde Roeder altså ingen som helst betydning for at Duff spilte dritt, mens han har all betydning for at Luque ikke en gang gadd å prøve?

Hæ ? ka i huleste snakker du om ? Sjønner ikkje kor noken av argumentene passer inn
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 07. Des. 2007, 22:19 »
For det første så var Duff MEGET god i perioder i Chelsea, han og Robben herjet på kantene med Drogba i midten. I Newcastle har han vært en stor skuffelse, det er jeg helt enig i. Jeg tror det er flere grunner til dette, alle skadene, han har spilt på et lag som ikke har fungert, og i tillegg tror jeg han er klart best som kantspiller i 433. Selv om Duff har prestert langt under pari så er jeg langt mer fornøyd med han enn Luque, det har med innsats og lojalitet å gjøre. Duff står på uansett hvor dårlig han spiller, Luque stod stille og ventet på ballen. Jeg garanterer deg at hvis Big Sam klarer å holde Duff skadefri så får vi se en helt annen spiller.

Ok men da er du vel strålende fornøyd med Pattison og da ? Og eg sko nå spronge så ei stokken høna utpå der til blodet sila ut kjeften. Hadde eg blitt helten din da ??
Kan ikkje argumentere med at Duff er god på grunn av innsatsen hans. Dummeste eg har hørt.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 07. Des. 2007, 23:51 »
For det første så var Duff MEGET god i perioder i Chelsea, han og Robben herjet på kantene med Drogba i midten. I Newcastle har han vært en stor skuffelse, det er jeg helt enig i. Jeg tror det er flere grunner til dette, alle skadene, han har spilt på et lag som ikke har fungert, og i tillegg tror jeg han er klart best som kantspiller i 433. Selv om Duff har prestert langt under pari så er jeg langt mer fornøyd med han enn Luque, det har med innsats og lojalitet å gjøre. Duff står på uansett hvor dårlig han spiller, Luque stod stille og ventet på ballen. Jeg garanterer deg at hvis Big Sam klarer å holde Duff skadefri så får vi se en helt annen spiller.

Ok men da er du vel strålende fornøyd med Pattison og da ? Og eg sko nå spronge så ei stokken høna utpå der til blodet sila ut kjeften. Hadde eg blitt helten din da ??
Kan ikkje argumentere med at Duff er god på grunn av innsatsen hans. Dummeste eg har hørt.

Nei Pattison er jeg ingen fan av. Men jeg liker spillere som har innsats, Smith og Taylor er spillere jeg liker svært godt fordi de blør for klubben. Duff er ikke først og fremst kjent pga innsatsviljen, men i tillegg til meget gode dribleferdigheter så jobber han for laget i motsetning til Luque. Jeg sier jeg ikke er fornøyd med det Duff har prestert, men at jeg er helt sikker på at vi vil se en Duff i storform iløpet av sesongen. Det jeg ikke fatter er at du rakker ned på en spiller som fortsatt er og vil være i klubben, jobber hardt og kan tilføre klubben noe, mens du hyller en lat spanjol som har kostet klubben vi alle elsker utrolig mye penger uten at han har bidratt med noe som helst.
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 08. Des. 2007, 00:54 »

Nei Pattison er jeg ingen fan av. Men jeg liker spillere som har innsats, Smith og Taylor er spillere jeg liker svært godt fordi de blør for klubben. Duff er ikke først og fremst kjent pga innsatsviljen, men i tillegg til meget gode dribleferdigheter så jobber han for laget i motsetning til Luque. Jeg sier jeg ikke er fornøyd med det Duff har prestert, men at jeg er helt sikker på at vi vil se en Duff i storform iløpet av sesongen. Det jeg ikke fatter er at du rakker ned på en spiller som fortsatt er og vil være i klubben, jobber hardt og kan tilføre klubben noe, mens du hyller en lat spanjol som har kostet klubben vi alle elsker utrolig mye penger uten at han har bidratt med noe som helst.

Da får du lese Luque tråden visst du vil fatte det. Men det var da ik Luque ein sko diskutera her var det ?
Seier bare sannheten om Duff eg. Folk må gjerna tro han er verdens beste ving men da lever dei på ei rosa sky.
Duff kan selvfølgelig ta av men det er lite som tyder på det. Innleggs og skudd foten hans var ialfall latterlig svak i fjor så rart om den er blitt så mykje bedre av eit langt skadeavbrekk. Eg gidder ialfall ikkje ha noke forventninger overhodet så får eg heller ein god overraskelse om han sko visa seg og komme tilbake i den formen han var då Chelsea kjøpte han. Det frykter er at han skal få frikort pga navnet sitt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 08. Des. 2007, 01:50 »
Damien Duff kom til oss i fjor sommer,og fikk aldri en sesongoppkjøring som sine medspillere. Så fikk han større eller mindre skader gjennom hele sesongen. Duffs Newcastle-karriere kan på mange måter sammenlignes med Owen. Begge to er egentlig blant våre aller beste spillere, men har etter at de signerte for oss vært latterlig uheldige med skader. Det er synd og skam, men jeg betviler ingen av deres ferdigheter, og sikler etter å se begge to i Newcastle-drakta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 08. Des. 2007, 15:23 »
Helt enig Kristoffer, og je er heller ikke blant dem som avskriver dem heller. Jeg tror bare ikke at spillere som har et så ekstremt talent som disse 2 har mister det pga et år med skader.

Men vi får jo se, gode spillere klarer alltid å komme tilbake fra skade, jeg tipper disse 2 er intet unntak......

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 14. Des. 2007, 07:39 »
Newcastle midfielder Damien Duff made his comeback after injury on Thursday, playing the full 90 minutes of a behind-closed doors friendly match.

Duff also scored in a 4-1 win against an inexperienced Hartlepool United side.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #127 på: 14. Des. 2007, 07:48 »
 8)
Velkommen tilbake Duff. Du har vært dypt savnet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 14. Des. 2007, 16:51 »
Duff har på en måte floppet. Han vært milevis unna sitt beste. Riktig nok er han i samme båt som owen. Jeg er ikke sikker på at Duff kommer til å slå til i newcastledrakt. :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 14. Des. 2007, 17:01 »
Duff kosta oss ca £5mil så eg ser på ingen måte på han som en flopp. Han har ikke spilt veldig dårlig mtp skadene han har hatt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #130 på: 14. Des. 2007, 17:55 »
Hvordan kan du bedømme at Duff har vært en flopp.
Mannen spilte nesten ALDRI i sin possisjon. Han spilte h.ving, hengende spiss, å v.back mange ganger. Å vi var sjeldent over motstanderens banehalvdel da Roeder var manager.
Den eneste kampen Duff fikk spille i sin possisjon, den litt frie v.ving possisjonen var borte mot West-Ham..
Noen andre enn meg som husker hvordan det gikk?? Ja, han var banens beste å den avgjørende spilleren. Så vent heller å se hva han vil presstere når han kommer tilbake, før du uttaler deg, det er min mening iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Des. 2007, 17:58 »
Duff er samme greia som Owen, og det er synd, for begge er klassespillere som selvfølgelig har så mange skader når de kommer i Newcastle, som de aldri før har hatt. Har selvfølgelig trua på begge :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #132 på: 14. Des. 2007, 18:05 »
Skal bli hærlig å få Duff tilbake.Vi  trenger virkelig hans kvaliteter i laget nå :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 14. Des. 2007, 19:52 »
Duff har på en måte floppet. Han vært milevis unna sitt beste. Riktig nok er han i samme båt som owen. Jeg er ikke sikker på at Duff kommer til å slå til i newcastledrakt. :P
Ër det Duffs feil at Glenn Roeder var manager i Newcastle i hans første sesong? Er det Duffs feil at han ikke fikk en ordentlig pre season, og dermed ikke et godt nok treningsgrunnlag for en lang sesong? Er det Duffs feil at den tilsynelatende beskjedne skaden han pådro seg mot Portsmouth, fikk slike vanvittige dimensjoner?

Kan ikke begynne å skylde på Damien Duff for at manageren hans var talentløs. Det kunne han ikke vite på forhånd. Han hadde jo nettopp levert utmerkede resultater som caretaker. Vi kan ikke begynne å skylde på Damien Duff for at han aldri fikk det treningsgrunnlaget han skulle hatt,  og at laget han ble satt til å spille på var så vanvittig dårlig.

Duff kommer, tro meg. Duff kommer. Han har opparbeidet treningsgrunnlaget nå. Han har såvidt fått prøve seg i kampsituasjon, og vil nok sikkert komme sterkere etter nyttår.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 17. Des. 2007, 20:19 »
Det der "skylde på snakket" er relativt poengløst, og det nærmer seg oppbrukt også. Les Tønsbergs innlegg, det er på to linjer og altså ikke altfor krevende å lese. Der står det at Duff på en måte har floppet fordi han har vært milevis unna sitt beste. Videre legger han til at han riktignok er i samme båt som Owen. Uansett ditt, og uansett datt, og uansett hvem pokker sin skyld det er, det Tønsberg skriver i innlegget sitt stemmer faktisk!

Videre må enhver få lov til å ha sin egen mening om Duff kommer til å slå til eller ikke. Du er tydligvis skråsikker Joakim, og jeg håper selvfølgelig du har helt rett, Tønsberg derimot er ikke like sikker. Enkelt og greitt.
« Siste redigering: 17. Des. 2007, 22:42 av chickenman »