20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #105 på: 06. Des. 2007, 16:11 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2949268,00.html

Duff spiller reservelagskamp i kveld, og om hankommer gjennom den helskinnet, så kan vi kanskje få se han i dei førstkommande ukene.
Gleder meg enormt til å ha Duff og Milner begge i storform på hver sin ving! :D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Des. 2007, 16:18 »
Slett ikke sikkert vi får se ham med det første nå som Allardyce er manager ;). Jeg vil uansett heller ha N'Zogbia på venstrekanten. Ikke at jeg får det heller, men...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Des. 2007, 16:20 »
Gode nyheter. Hadde vært gøy om vi kunne sett Duff herje på venstrekanten. I form er han en fantastisk ving.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Des. 2007, 18:29 »
Det er ingen tvil om at vi ikke har sett det beste av Duff ennå, men jeg er likevel veldig sikker på at vi kommer til å få se det beste av Duff allerede denne sesongen. Kan hende blir det bare i små glimt, men små glimt er bedre enn ingenting.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #109 på: 07. Des. 2007, 09:07 »
Npoe, vi har ikke sett det beste fra Duff. Gleder meg virkelig til han skal komme tilbake til god gammel form. Han passer perfekt i en 3er fremme å i en litt fri rolle som v.ving på 4eren på midtbanen.
Kom igjen Duff, savner dine ferdigheter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 07. Des. 2007, 13:57 »
Duffs innlegg er da om mulig enda værre enn Milners, når han i tillegg avslutter som ei bestemor så holder det ikkje mål. Blir for ineffektivt sjølv om han briljerer på vingen enkelte ganger renner det meste ut i sanden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Des. 2007, 14:27 »
Er dessverre ikke sikker på at Duff vil blomstre i klubben.
Ser ikke ut til å finne seg til rette...
Finner vi en erstatter kan han gjerne få prøve seg andre steder...
Kanskje man kan leie han ut ut sesongen??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 07. Des. 2007, 16:03 »
Ehh. Unnskyld at jeg tør betvile dine synske evner, men hvordan vet du at ikke Duff ser ut til å finne seg til rette i klubben? Har du spurt ham? Har du noen nylige prestasjoner å basere dine uttalelser på, eller dømmer du ene og alene etter den håpløse fjorårssesongen, men Glenn Roeder som manager?
Glenn Roeder kjøpte to meget gode spillere, men hadde ikke den fjerneste anelse om hvordan han skulle få det beste ut av dem. Det var ikke Roeder som gjorde Martins god, det var Martins selv. Det vet jo alle. At Duff ikke lyktes er ikke så overraskende, tatt i betraktning at vi bare hadde 11 spillere på banen totalt uten mål og mening. Hadde vi hatt en "gameplan", er jeg sikker på at vi hadde fått mye mer ut av Duff, pluss at Oba hadde scoret flere mål.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Des. 2007, 16:13 »
Duffs innlegg er da om mulig enda værre enn Milners, når han i tillegg avslutter som ei bestemor så holder det ikkje mål. Blir for ineffektivt sjølv om han briljerer på vingen enkelte ganger renner det meste ut i sanden.

Latterlig kritikk av en spiller som heller foretrekker en Luque som luntrer rundt på banen. Selv om Duff har vært svak for oss så har han prestert langt bedre en helten din Luque.
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 07. Des. 2007, 17:32 »

Latterlig kritikk av en spiller som heller foretrekker en Luque som luntrer rundt på banen. Selv om Duff har vært svak for oss så har han prestert langt bedre en helten din Luque.

Latterlig kritikk ? Ka i huleste begynner du det med? Duff var god i Blackburn. For os har han vert møkk. Han hadde vel 20 kamper eller no for oss i fjor og hadde vel 1 assist eller no. Siden du drar fram Luque så kan eg fortelja deg at han hadde fleire mål og assist sjølv om han spela sånn 2 kamper.
er kje rart Newcastle aldri når fram når ein trur spillere som Duff og Owen skal ta oss til CL. Må slutta og sjå på ka spillerne har prestert og begynna og sjå på ka di prestere på bana for Newcastle.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 07. Des. 2007, 18:46 »
For det første så var Duff MEGET god i perioder i Chelsea, han og Robben herjet på kantene med Drogba i midten. I Newcastle har han vært en stor skuffelse, det er jeg helt enig i. Jeg tror det er flere grunner til dette, alle skadene, han har spilt på et lag som ikke har fungert, og i tillegg tror jeg han er klart best som kantspiller i 433. Selv om Duff har prestert langt under pari så er jeg langt mer fornøyd med han enn Luque, det har med innsats og lojalitet å gjøre. Duff står på uansett hvor dårlig han spiller, Luque stod stille og ventet på ballen. Jeg garanterer deg at hvis Big Sam klarer å holde Duff skadefri så får vi se en helt annen spiller.
an sparker ikke Bobby Robson??

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Des. 2007, 18:53 »
For det første handler alt om hvilke spiller man har rundt seg å hvordan de presterer.
For det andre, man må iallefall spille offensivt for å utnytte ferdighetene til spilleren(duff)
For det tredje, Duff var vel v.back å spilte mere på egen banehalvdel en motstanderens banehalvdel
For det fjerde, Duff selv har sagt han trives i Nord-øst, i et intervju fra i fjor
For det femte, hvordan kan du bassere din kritikk på Duff som spilte mye høyre ving, hengende spiss ifjor.
Eneste en kan si om dette, vent å se til han for spille i sin possisjon med ny manager, så for en bedømme han da.
Å heller en halv Duff, enn et halvtjobbende kukhue(luque)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Des. 2007, 20:52 »
Tåpelig å begynne å påstå at Luque gjorde mer på de få kampene han spilte enn Duff.
Hvordan er det mulig å begynne å gi Roeder skylda for Luque, som aldri engang viste et minimum av innsats, og sto med hendene i lomma og ventet på å få ballen i beina, mens man gir arbeidsjernet Duff, som løp mye i løpet av kampene han spilte, selv om han aldri fikk mulighet til å utfolde seg offensivt i mer enn én kamp (West Ham) skylda for egen prestasjon. Hadde Roeder altså ingen som helst betydning for at Duff spilte dritt, mens han har all betydning for at Luque ikke en gang gadd å prøve?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #119 på: 07. Des. 2007, 22:14 »
Duff på sitt beste er ingen tvil om en klasse ving da.Det har han bevist både i Blackburn og Chelsea.Glederlig nyhet å høre at han er på vei tilbake!.Håper med tiden at han vill spille seg opp i den gammle gode slager formen da vill vi få mye nytte av han.Det passer oss veldig bra at han begynner å komme tilbake nå for er det noe vi virkelig sårt trenger så er det en sikkelig ving type alla Duff ;D