20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #90 på: 18. Okt. 2007, 12:24 »
Jeg har ikke sagt at Cacapa er dårlig, han har imponert, men vi trenger enda en forsvarer som er bedre,eller iallefall like god å trygg i det de foretar seg.. Å her er noen spillere jeg mener vi har en mulighet på å hente..
Edmilson, bare synd han trenger tid på å trene seg opp. Andrea Barzagli, stopperkjempe fra Palermo..Kompany fra Hamburg, ikke helt sikker på hvor god denne mannen egentelig er..Fernando Meira fra Stutgart, usikker på hvordan han har spilt denne sesongen, spiller av meget høy kvalitet. Å en av mine favoritter Per Mertesacker, utrolig god stopper. itilegg er han ganske ung, spiller med stor autoritet. Fulgt Werder en del de siste årene, å kan anbefale han på det sterkeste.. Thuram, tror vi kan få han å faktisk.. Noen jeg kom på i forbifarten, å glemte Heitinga i Ajax, så det finnes spillere..
Men det finnes selvsags verdensstjerner vi kan prøve å lokke til klubben å..Cannavaro f.eks.

blir nok lettere til året ,da har vi europa spill å friste med:)

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #91 på: 19. Okt. 2007, 11:58 »
VI har ikke hatt sjangs til å tiltrekke oss de beste i Europa. Vi må begynne å bygge opp fra scratch. Tviler på Newcastle kunne fått bedre en det de har hentet, og jeg personlig meget fornøyd.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 20. Nov. 2007, 16:35 »
Noe nytt om Duff.....? Når kan han være tilbake? Savner han veldig....fantastisk spiller!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 20. Nov. 2007, 17:03 »
Som dessverre sammen med mange andre spillere har tilgode å overbevise hos Newcastle!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #94 på: 20. Nov. 2007, 17:14 »
Begynnelsen av Desember vist jeg ikke husker helt feil.. 6 des. Men jeg regner ikke med vi for se han før etter nyttår. Allardyce har sagt han ikke vil presse han siden det var en meget karrieretruet skade.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 20. Nov. 2007, 18:03 »
Satser på å se han i knallform når jeg sitter ringside på Old Trafford 12. januar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 20. Nov. 2007, 20:45 »
Ingenting hadde passet meg bedre enn om Duff hadde vært i toppslag på Old Trafford 12. januar. Jeg drømmer og drømmer om tidenes bursdagsgave fra Newcastle. Synes det passer godt med et godt resultat på Old Trafford når jeg runder 25.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Nov. 2007, 18:25 »
Da er Duff tilbake i trening, men blir nok noen uker til han får prøvet seg i en PL kamp.
Tror han kan blomstre veldig under Sam Allardyce, ihvertfall om han kjører 4-3-3 med Duff på vingen slik han spilte i Chelsea. Da var han meget god!

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=488257

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 23. Nov. 2007, 15:55 »
Duff ja..nesten så jeg har glemt at vi har en så god spiller i stallen ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #99 på: 23. Nov. 2007, 19:24 »
Spennende at han er på vei tilbake.. Endelig ja. Han er en fantastisk spiller på sitt beste Duff, å vi trenger han. Håper bare skade ikke gjør at han ikke kan komme tilbake til sitt gammle jeg som han var i Blackburn\Chelsea.
Velkommen tilbake Duff ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 23. Nov. 2007, 20:59 »
Bra det men håper Sam holder han på benken og ikkje setter han inn før han er i god form.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 24. Nov. 2007, 00:05 »
Han bør få spilletid for å komme seg i form. Alle spillere må spille kamper for å komme i form igjen etter skader. Men han skal selvsagt ikke spille før han er 100% match fit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 24. Nov. 2007, 11:28 »
Kombinasjonen av spilleren Duff og manageren Sam Allardyce liker jeg. Et av problemene ifjor var å få nøkkelspillere til å prestere optimalt, deriblant Duff, og ut ifra det Allardyce utrettet i Bolton tror jeg han er mannen som kan få det beste ut av spillerne våre. Ett eksempel kan jo være sammenligningen av fjorårets Charles N'Zogbia kontra årets utgave. Jeg håper med andre ord at vi endelig etterhvert skal få se en Daimen Duff i form i Newcastle-drakta!  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 29. Nov. 2007, 16:24 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2007/11/292/Premier-League-Duff-on-injury/

Damien Duff forteller om skaden hans, og at han tok til tårer når han fikk vite av legen at han var den første fotballspilleren som hadde vært ute for en slik skade.
Han vil selv ikke gi noen eksakt dato på når han er tilbake. Jeg gleder meg ihvertfall til den tid!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #104 på: 29. Nov. 2007, 18:25 »
Ja det gleder jeg meg til å ;D