20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #75 på: 17. Okt. 2007, 18:02 »
Vi har mulighet for å skaffe beder spillere enn Cacapa mener jeg. Greit han er god, men det finnes bedre spillere, som jeg mener vi har mulighet for å hente. Men kansje fortsette denne diskusjonen en anen plass, siden det er en tråd om Duff?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 17. Okt. 2007, 19:05 »
Cacapa er i mine øyne en strålende stopper!! Den beste siden Woody vil jeg påstå!! Cacapa er rutinert og sprer voldsomt med trygghet rundt seg!

Når det gjelder John Terry er han verdens beste stopper, og man kan drømme så mye man vil, men han blir nok ikke nufc spiller...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 17. Okt. 2007, 19:07 »
Jeg snakket aldri om John Terry personlig. Han er mr. Chelsea. Jeg snakket om spillere på noenlunde samme nivå som Terry. Selv om Cacapa er god er det klasseforskjell på han og Terry.

Jeg vet ikke hvor realistisk mulighetene for å få tak i bedre stoppere er, men jeg rangerer Woodgate som en bedre stopper, så da bør det være muligheter, selv om jeg ikke tror Woody forlater Riverside, dessverre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 17. Okt. 2007, 19:11 »
Vel. Vi må ihvertfall vise at vi har mye mer å fare med enn Boro, så er vel det ingen umulighet.
Så har vi denne Barzagli, han høres unektelig spennende ut. Men selvfølgelig, min store stopperhelt er Woody!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 17. Okt. 2007, 19:15 »
Selvfølgelig har vi mer å fare med enn boro, men nå har det seg slik at Woody er oppvokst i Middlesbrough og var fan av boro som liten guttunge....og han hadde muligheten til å joine newcastle i fjor sommer, men han ville tydeligvis spille for moderklubben.

Skal forøvrig se boro-chelski på lørdag som vorspiel til nufc-spurs...fikk aldri sett woody i black and white, men jeg skal ta en prat med'n etter kampen så får vi se i januar da vettu.. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 17. Okt. 2007, 19:16 »
Grunnen til at han IKKE joinet oss var fordi Roeder aldri var skikkelig interessert i verken han eller Campbell. Shame on him.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 17. Okt. 2007, 19:22 »
Roeder skøt seg selv i leggen da han ikke hentet forsvarspillere i fjor sommer....det kunne ikke gå bra.. >:(

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #82 på: 17. Okt. 2007, 19:22 »
Tror du er inne på noe vesentelig der Kristoffer.. Samtidig er jo Middelass klubben hans vistnok. Men det burde være mulighet å hente bedre spillere enn Cacapa. Å han er god, men finnes bedre..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 17. Okt. 2007, 19:29 »
Hehe, neeei, Roeder dreit på draget. Vi hadde garantert fått Sol dersom vi hadde gått etter han, og jeg tror vi hadde fått Woody også dersom vi hadde prøvd. Da tror jeg også Roeders situasjon kunne vært annerledes nå, så sånn sett var det kaanskje bra at ikke avgangen hans blei utsatt....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #84 på: 17. Okt. 2007, 19:39 »
Ja takk begge deler. Woody å Sol til Newcastle, å Roeder sparket. Men det skjedde desverre ikke..
Uansett, ryker Middelass ned, tror jeg vil kan ha sjans på Woody igjen

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 17. Okt. 2007, 22:24 »
Vi har mulighet for å skaffe beder spillere enn Cacapa mener jeg. Greit han er god, men det finnes bedre spillere, som jeg mener vi har mulighet for å hente. Men kansje fortsette denne diskusjonen en anen plass, siden det er en tråd om Duff?
Har du noen eksempler på spillere som er bedre enn Cacapa og som Newcastle kan/burde hente?

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #86 på: 18. Okt. 2007, 09:28 »
At det finnes bedre spillere en Cacapa er det jo ingen tvil. Men jeg synes han har spilt utrolig bra, og det lenge siden vi har hatt en så trygg spiller der bak. Hvem Newcastle realistisk kunne få som er bedre har ikke jeg peiling på. Forstår ikke hvorfor alle begynner å grine om bedre spillere når vi ifjor hadde nevnt disse som frelsere. Gi disse litt tid på å komme seg. Det er lenge siden vi har hatt et skikkelig forsvar, la dem spille seg inn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 18. Okt. 2007, 10:00 »
Vet ærlig talt ikke hvilke stoppere vi kunne fått som er bedre enn Cacapa jeg. I han har vi en med mange årserfaring og kaptein på et av Europas beste klubblag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 18. Okt. 2007, 10:40 »
Jeg må si meg enig med danield og kesse. Hvem er bedre? Som vi kan få?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #89 på: 18. Okt. 2007, 10:52 »
Jeg har ikke sagt at Cacapa er dårlig, han har imponert, men vi trenger enda en forsvarer som er bedre,eller iallefall like god å trygg i det de foretar seg.. Å her er noen spillere jeg mener vi har en mulighet på å hente..
Edmilson, bare synd han trenger tid på å trene seg opp. Andrea Barzagli, stopperkjempe fra Palermo..Kompany fra Hamburg, ikke helt sikker på hvor god denne mannen egentelig er..Fernando Meira fra Stutgart, usikker på hvordan han har spilt denne sesongen, spiller av meget høy kvalitet. Å en av mine favoritter Per Mertesacker, utrolig god stopper. itilegg er han ganske ung, spiller med stor autoritet. Fulgt Werder en del de siste årene, å kan anbefale han på det sterkeste.. Thuram, tror vi kan få han å faktisk.. Noen jeg kom på i forbifarten, å glemte Heitinga i Ajax, så det finnes spillere..
Men det finnes selvsags verdensstjerner vi kan prøve å lokke til klubben å..Cannavaro f.eks.
« Siste redigering: 18. Okt. 2007, 10:55 av Lars Arild Stordal »