20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #60 på: 16. Okt. 2007, 18:44 »
Jeg håper ført og fremst Duff tar plassen fra Milner, synes ikke han har vært spesielt god i år. Deilig skal det bli å få han tilbake hvertfall! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 16. Okt. 2007, 23:00 »
Milner er jo for faen utbrent da! Han er nok den spilleren hos oss som har hatt minst pause, hadde jo såvidt det var i sommer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #62 på: 16. Okt. 2007, 23:15 »
Ja det er snat, Milner er den som har fått minst hvile. Han trenger å få samlet litt overskudd igjen.Men det blir en ny dimensjon med Duff tilbake i godt gammelt slag. Jeg tror Allardyce er den rette mannen til å få Duff tilbake i god gammel form. Spennende å se hvor lang til han trenger for å spille seg i form.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 16. Okt. 2007, 23:18 »
Milner er jo for faen utbrent da! Han er nok den spilleren hos oss som har hatt minst pause, hadde jo såvidt det var i sommer!

Da passer det jo ekstra godt at Duff tar plassen til Milner! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 16. Okt. 2007, 23:22 »
Hvorfor skal Duff ta plassen til Milner? Duff er suverent best på venstre, det samme er Zog. Hvorfor skal en av de to da spille på høyre? Greit nok at vi må gi Milner en pause en gang, men hvorfor skall Duff ta hans plass? Jeg går heller for at vi kjøper en høyreving i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #65 på: 16. Okt. 2007, 23:26 »
Støtter deg mere enn 100% der Joakim. Vi trenger virkelig en ny konkurent til Milner. Hadde vært utrolig bra hadde vi bladd opp antall millioner, slik at vi hadde fått en meget god høyreving..Vi trenger dobbel dekning på den plassen å.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. Okt. 2007, 23:39 »
Savner Nobby jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. Okt. 2007, 23:41 »
Hvorfor skal Duff ta plassen til Milner? Duff er suverent best på venstre, det samme er Zog. Hvorfor skal en av de to da spille på høyre? Greit nok at vi må gi Milner en pause en gang, men hvorfor skall Duff ta hans plass? Jeg går heller for at vi kjøper en høyreving i januar.

Fordi Duff er knallgod på høyrekant, om ikke like god som på venstre så er det ikke langt unna. Se på de videoene som på postet litt tidligere i denne tråden, halvparten av det han foretar seg skjer på høyrekant. Zoggy er suverent best på venstre, og hvis valget står mellom å ta ut Milner eller Zoggy så blir det Milner for min del.

Jeg ser gjerne at det kommer en ren høyreving, for all del! Men med de spillerne vi har tilgjenglige i dag, så mener jeg Duff på høyre og Zoggy på venstre er det beste valget.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #68 på: 17. Okt. 2007, 10:27 »
De målene kom vel under den perioden da Chelsea spilte i en 4-3-3- formasjon?? De hadde da en midtbane som gjorde at de ikke trengte jobbbe allverdens defensivt?? Mener det er best med en Duff på venstrekant, siden vi ikke har allverdens trygg midtbane enda. Mener at vist en venstre ving skal spille på høyre siden burde han ha et sterkt høyrebein i tilegg, det har ikke Duff? Det så vi til de grader under Roeders kamper, der han spilte høyre ving.. Nei, hold deg på venstre siden Duff, så forsterker vi heller høyresiden med et glimrende kjøp i januar.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 17. Okt. 2007, 10:43 »
Nå spiller jo også vi 4-3-3 i de fleste kampene våre, så det vil ikke bli så stor forskjell. Og med Smith, Geremi og Butt/Barton på midtbanen så er vi strengt tatt ikke avhengig av Duff i den defensive jobben.

Jeg er selvsagt enig i at Duff er BEDRE på venstrekant, og han har et bedre venstrebein enn høyrebein. Men jeg mener at Zoggy er i bedre form enn Milner, og da bør Milner få hvile. Dermer bør Duff få komme inn å spille høyrekant. Om vi kjøper en høyreving i Januar så er det flott, men jeg tror det er lite sannsynlig at det skjer.

I Januar tror det blir gjort 2 kjøp: En allrounder i forsvar og en kreativ sentral midtbane spiller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. Okt. 2007, 15:29 »
Vi trenger ingen allrounder i forsvaret, vi trenger en stjerne,en leder å en som limer forsvaret sammen sammen..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 17. Okt. 2007, 15:31 »
Vi trenger ingen allrounder i forsvaret, vi trenger en stjerne,en leder å en som limer forsvaret sammen sammen..

Vi kan ha det i Cacapa, tror jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 17. Okt. 2007, 17:28 »
Cacapa er en solid stopper,  og ser ut som en ledertype. Men det er ingen John Terry vi snakker om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 17. Okt. 2007, 17:30 »
Selvfølgelig ikke. Jeg ser på John Terry i form som en av verdens aller beste stoppere, og hvordan i all verden skulle vi klart å lokke noe sånt noe til Newcastle?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Okt. 2007, 17:33 »
Enig med Eivind. Cacapa er vel noe av det bedre vi kan få, tviler på at vi får en større stjerne enn han bak der. Jeg håper vi får en allrounder som kan spille både høyre og venstraback, for der er det skralt hvis førstevalgene blir skadet.