20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor mange poeng tar vi i resten av kampene?

0-9 poeng
2 (10%)
10-18 poeng
4 (20%)
19-21 poeng
5 (25%)
22-27 poeng
6 (30%)
28-39 poeng
3 (15%)

Stemmer totalt: 19

Skrevet av Emne: Sesongen nærmer seg slutten  (Lest 3214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sesongen nærmer seg slutten
« på: 03. Feb. 2007, 18:43 »
Hvor mange poeng tar vi på disse kampene:

Liverpool H
Wigan B
Boro H
Charlton B
City H
Sheffield B
Arsenal H
Pompey B
Chelsea H
Reading B
Blackburn H
Watford B

Vi kan ta 39 poeng altså 39 pluss 33 = 72!! Det er veldig mye, men vi tar nok ikke så mye poeng. Jeg tror det går slik:

Liverpool H - 1 p
Wigan B - 1 p
Boro H - 3 p
Charlton B - 3 p
City H - 1 p
Sheffield B - 3 p
Arsenal H - 3 p
Pompey B - 0 p
Chelsea H - 0 p
Reading B - 1 p
Blackburn H - 3 p
Watford B - 3 p
= 22 poeng

33 pluss 22 = 55 poeng. Tipper det vil gi oss en 8-7 plass.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Sesongen nærmer seg slutten
« Svar #1 på: 03. Feb. 2007, 19:07 »
Liverpool H - 0p
Wigan B 1p
Boro H 3p
Charlton B 1p
City H 3p
Sheffield B 1p
Arsenal H 1p
Pompey B 0p
Chelsea H 0p
Reading B 3p
Blackburn H 1p
Watford B 3p

17 poeng og 10.plass er mitt tips
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Feb. 2007, 19:09 »
Mye tyder på at Premier League er blitt mye hardere enn før. Å savnet av Alan Shearer har blitt nokså stort. Å med alle de skadene. Så er det ikke lett å tippe hvor mye poeng vi får. Vi er så utstabile. Å hvem vi tar poeng mot er jeg ikke sikker på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Feb. 2007, 20:12 »
Håper me klarer 10 plass elle bedre. 11 vil vera ein gedigen nedtur :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Feb. 2007, 20:50 »
Liverpool H - 0
Wigan B - 1
Boro H - 3
Charlton B - 1
City H - 0
Sheffield B - 3
Arsenal H - 3
Pompey B - 0
Chelsea H - 0
Reading B - 1
Blackburn H - 1
Watford B - 1

Det e rvanskelig å spå fotball. Jeg begynner allerede å se fram til neste sesong. med da forhåpentligvis owen og ameobi tilbake. Forhåpentligvis har vi også fått inn et forsvar som duger. Det lekker som ei sil bak. Skader har ødelagt for sesongen, og Roeder har sagt at det er en stor prestasjon å ligge der vi er nå, med tanke på alle skadene. Og det er jeg faktisk enig i.  Jeg tror vi går bedre tider i møte, og de taktiske valgene til Roeder vil nokk også bli bedre når han får flere spiller tilbake. dette gir ham jo større muligheter. Men denne sesongen er kjørt uansett. VI har kansje eg liten sjangs i uefa cupen, men da må vi unngå flere skader, og få tilbake zoggie i tide.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Feb. 2007, 21:29 »
Liverpool H - 0 poeng
Wigan B - 1 poeng
Boro H - 3 poeng
Charlton B - 1 poeng
City H - 3 poeng
Sheffield B - 3 poeng
Arsenal H - 1 poeng
Pompey B - 0 poeng
Chelsea H - 0 poeng
Reading B - 1 poeng
Blackburn H - 3 poeng
Watford B - 3 poeng

Jeg synes selv jeg har vært litt streng med oss her. Dette gir i følge mine beregninger 19 poeng. Jeg tror vel egentlig vi kaprer over 20. Men det er vanskelig å spå utfallet av kampene på slutten av sesongen. Men jeg tror vi skal kapre nok poeng til å få en topp 10-plassering. Det skal være fullt realistisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Feb. 2007, 14:11 »
Liverpool H
Liverpool er et lag vi er sjanseløse mot, dermed ender vi med 0 poeng i denne kampen! Det ender med 0-2 tap!!

Wigan B
Her kan vi i beste fall håpe på et poeng. Dette på bakgrunn at Newcastle underpresterer både borte i serien og mot lag vi normalt skal slå. Frykter dessverre en ny smell og at vi klarer å tape denne kampen med 1-0!
Boro H
Boro er et lag som ofte gjør det stort mot de 'gode' lagene i serien. Varierer dog stort i prestasjonene og for en gangs skyld tror jeg vi makter å dra i land en seier, dog med knappest mulig margin 2-1 seier  :) :) :)
Charlton B
Her skal det normalt ende med tre poeng, men Charlton må våkne en eller annen gang. Nedrykkslagene klarer som regel å mobilisere ekstra mot slutten av sesongen. Dermed klarer Newcastle atter en gang å bomme stygt borte i serien og går på et ydmykende 2-0 tap
City H
Manchester City er det jeg vil kalle Premier League fyll. De kommer verken opp på tabellen, men rykker heller ikke ned. Hjemme skal dette normalt være tre poeng, men nok en gang klarer forsvaret vårt å gi bort en gavepakke eller to. Dermed ender kampen 2-2 og vi får  :) poeng!
Sheffield B
Vi klarte å tape mot dette laget hjemme. Vi klarer nok kunststykket å rote bort to poeng dette oppgjøret. Kampen ender 1-1 og vi får  :) poeng!
Arsenal H
Vi klarte poeng borte mot Arsenal og det var en av få oppturer så langt denne sesongen. Nå lukter Arsenal på bronsemedaljen og da blir Newcastle feid av banen med ydmykende 0-4 i bagasjen!!
Pompey B
Pompey ønsker å spille seg til Europacupspill og da skal det normalt ikke være noe problem å slå Newcastle. I denne kampen klarer Newcastle å skaffe seg et billig straffespark noe som sikrer 1-1 og  :) poeng
Chelsea H
Chelsea skal vinne gull denne sesongen. Orker ikke tanken på at Man U skal vinne, dermed finner Lampard og Drogba frem skuddfoten og senker oss med 0-2 og Newcastle pipes ut av banen ved kampslutt!
Reading B
Reading har gjort en sterk sesong og gjør det stort mot et Newcastlelag som helst bare vil grave seg ned og glemme denne elendige sesongen. Dermed finner de frem storformen og senker oss med 5-0. Martins og Parker blir langtids skadet og kommer aldri mer til å spille for Newcastle etter denne kampen!
Blackburn H
Gamsten finner frem skuddfoten hele tre ganger. Med dette senker han Newcastle med 0-3 og han feirer sine scoringer med å peke nese til Newcastlespillerne og ender med hyllest i samtlige av norges aviser!
Watford B
Elton John kommer innpå i denne kampen og sikrer Watford tre viktige poeng i siste seriekamp. Newcastle ender nok en gang med baklengs og 0 poeng.

Dermed ender vi opp med seks poeng på våre siste seriekamper denne sesongen. Når fasiten gjøres opp ligger Newcastle på 18 plass og de ender opp i Championship neste sesong. Etter siste seriekamp må samtlige spillere  stå i gapestokk i sentrum av Newcastle til spott og spe etter den begredelige Premier League sesongen 2006/07!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Feb. 2007, 16:09 »
Den var utrolig morsom, bråkebøtta. Kan vi ikke prøve å være litt seriøse, sånn innimellom ihvertfall?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Feb. 2007, 16:44 »
At han i det hele tatt bruker tid på oppgulpet... Jaja, det er mange rare folk.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Feb. 2007, 16:58 »
Jeg har bare kommet med mine tips for resten av sesongen.
Det er ingen ting som tyder på at resultatene skal bedre seg sånn helt uten videre.
Jeg tror vi kommer til å få en tøff avslutning på sesongen. Det skal mye til for at vi rykker ned og derfor betyr ikke de siste kampene så mye.
Spillerne vet at de får sine millionlønninger uansett om de vinner eller taper.
Hadde de fått lønn utifra prestasjonene sine ville mange av spillerne levd på  knappenåler og glansbilder (eller vann og brød som de seriøse skribentene skriver).

Newcastle klarer ikke å slå topplagene i serien, og gang etter gang klarer de å underprestere mot de lagene klubben skal slå. De gir bort gavepakke etter gavepakke i forsvaret. Er bare Tottenham som er like gavmilde for tiden!

Så hvorfor skal jeg tro at det går så mye bedre enn det jeg skriver i innlegget mitt?

Hva i huleste er det som ikke er seriøst i innlegget mitt da?

Kan noen svare meg på det!

Men jeg hadde kanskje vært mer seriøs om jeg skrev at Newcastle kom til å vinne alle sine siste seriekamper...

Hva jeg tror og hva jeg håper er to forskjellige ting.

Men jeg er nok ikke seriøs nok til å skjønne det, det skjønner jeg nå!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Feb. 2007, 18:43 »
Liverpool H 3p
Wigan B 1p
Boro H 3p
Charlton B 3p
City H 3p
Sheffield B 1p
Arsenal H 3p
Pompey B 0p
Chelsea H 1p
Reading B 0p
Blackburn H 3p
Watford B 3p

an sparker ikke Bobby Robson??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 07. Feb. 2007, 19:14 »
Her kommer mitt meget rutinerte tips:

Liverpool H - 1p
Wigan B - 0p
Boro H - 3p
Charlton B - 1p
City H - 3p
Sheffield B 3p
Arsenal H 1p
Pompey B 1p
Chelsea H 0p
Reading B 0p
Blackburn H 3p
Watford B 3p

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Feb. 2007, 15:46 »
Etter seieren i går ser alt mye lysere ut.

Wigan B - 3p
Boro H - 3p
Charlton B - 1p
City H - 3p
Sheffield B 3p
Arsenal H 1p
Pompey B 3p
Chelsea H 1p
Reading B 3p
Blackburn H 3p
Watford B 3p

27 poeng og 6 plass!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Feb. 2007, 16:01 »
Er eigentleg tilbøyeleg til å vere einig i dei fleste av dine tips, Åsmund. Normalt sett bør vi ha poengsjanse i alle kampane. Vi har vore smått elendige på bortebane til no i sesongen, men dei bortekampane som står igjen bør vere overkommelege.

Likevel fryktar eg at vi blir skuffa igjen. Rett nok er det lett å bli optimistisk etter ein svært oppløftande 2. omgang i går, men eg er redd at vi ikkje har sett det siste tapet i PL i år. Arsenal har eit lag, som på sitt beste, kan spele ut kven som helst. Kvar som helst. Absolutt inkludert Newcastle på St. James's Park.

Det skulle heller ikkje forundre meg om Chelsea slår oss 1-0 igjen, med Drogba som sjølvskriven målscorar. Nokon overraskelse vil det vel heller ikkje vere, dersom personlege feil og markeringssvikt på defensiv dødball skulle gjere at vi mistar poeng både her og der.

Eg vel å vere nøktern optimist. Tippar at vi landar på ein plass mellom 23 og 25 poeng, noko som sikrar oss ein 7. plass og meir spel i Europa. 

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Feb. 2007, 16:17 »
Jeg har bare kommet med mine tips for resten av sesongen.
Hva i huleste er det som ikke er seriøst i innlegget mitt da?

Kan noen svare meg på det!

Men jeg hadde kanskje vært mer seriøs om jeg skrev at Newcastle kom til å vinne alle sine siste seriekamper...

For det første: Reading slå oss 5-0?
For det andre: Elton John?