20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Middlesbroug 3.Mars  (Lest 3709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbroug 3.Mars
« på: 01. Feb. 2007, 15:44 »
Tenkte å ta meg turen for å se Newcastle-Middlesbrough den 3.mars. Men ser ikke at billettene ligger ute for salg? Noen som vet når de legges ut? Hadde vært greit å vite at man var sikra billet før man bestillte reise
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Middlesbroug 3.Mars
« Svar #1 på: 01. Feb. 2007, 15:48 »
De legges ut ca. 14-20 dager før kampstart. På denne kampen lønner det seg å være tidlig ute, da det er en derbykamp..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Feb. 2007, 15:49 »
Hadde egentlig tenkt meg bort jeg og da. Men finner ingen billige flybilletter.

Jeg har sjekket med en del reiseselskaper hva billetter koster, men det er en del dyrere enn å kjøpe fra NUFC. Så du bør nok vente til de legger billettene ut.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Feb. 2007, 15:51 »
Absolutt.. Det er billigst å kjøpe gjennom klubben.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Feb. 2007, 18:35 »
Tenkte å ta DFDS Seaways fra Bergen-Newcastle. Da drar man vel på torsdag fra Bergen og drar tilbake Lørdag kveld etter kampen. Men de hadde visst ikke fler billetter igjen til Newcastle-Middlesbrough, da den kampen var veldig populær. Men det betyr vel ikke at den er utsolgt? Går vel ann å kjøpe direkte fra NUFC sine sider?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Feb. 2007, 19:01 »
Tenkte å ta DFDS Seaways fra Bergen-Newcastle. Da drar man vel på torsdag fra Bergen og drar tilbake Lørdag kveld etter kampen. Men de hadde visst ikke fler billetter igjen til Newcastle-Middlesbrough, da den kampen var veldig populær. Men det betyr vel ikke at den er utsolgt? Går vel ann å kjøpe direkte fra NUFC sine sider?

Jepp. Dette er best og billigst. Du finner guide til hvordan du skal bestille på disse sidene.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Feb. 2007, 11:14 »
Men noen som har peil hvordan det fungerer å bestille på de hjemmesiden? Hvis jeg bestiller samme dag som de legges ut er jeg vel sikra billett? Er vel ikke som Rolling Stones billetter som blir utsolgt på en time?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Feb. 2007, 17:40 »
Det blir fort utsolgt på store kamper ja, så du bør nok sitte klar med telefon og internett akkurat i det billettsalget åpner...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Feb. 2007, 17:59 »
Men noen som har peil hvordan det fungerer å bestille på de hjemmesiden? Hvis jeg bestiller samme dag som de legges ut er jeg vel sikra billett? Er vel ikke som Rolling Stones billetter som blir utsolgt på en time?

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=2047.0

Her står alt om hvordan du bestiller.

Om Admin hadde satt en sticky på denne så hadde det hjulpet mye.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Feb. 2007, 00:33 »
Denne kampen skal jeg på. Gleder meg som fa** ¨må jeg si ;) Blir kjempebra!
ignert Morten.