20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oguchi Onyewu  (Lest 12438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #30 på: 15. Mai 2007, 18:13 »
Nå har vel ingen i Newcastles forsvar vært stabile i år, ikke engang Taylor har overbevist meg.
Taylor kommer til å bli stabil, men allt har en effekt, mister midtbanen ballen i farlige situasjoner så blir forsvaret utsatt, mister angrepet våres baller i anfall slik at laget blir hengende så går det utover forsvaret.
Syns ikke man skal dømme spillerne i forsvaret for denne sesongen.
Vil heller se Taylor, Edgar, Hunt, Gooch sammen med 2-3 nye forsvarere med høyere klasse og om dem allikavel ikke gjør det bra så kan man diskutere videre.
Gooch har blitt kåret til USA`s beste spiller 2 år på rad, jeg nekter å tro at det uten grunn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Mai 2007, 18:19 »
Det er sant, men Tayls har samtidig vært vår mest stabile forsvarer, og er enda ung. Alikevel ser alle hans enorme potensiale. Derimot ser man at Gooch ser ut til å ha problemer med nivået i PL. Jeg syns ikke vi skal kjøpe inn for mange stoppere heller, og heller huske på at vi skal ha en kvote på egenproduserte spillere. Hunty og Edgar er spillere jeg verdsetter høyt på bakgrunn av hva jeg har sett denne sesongen. Syns vi kan kaste Shambles, Gooch og Moore på båten. Så kan vi kjøpe inn eksempelvis Sol og Ben-Haim, og i tillegg da ha Tayls, Edgar, Hunty og Ram. Så må vi handle inn backer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #32 på: 15. Mai 2007, 18:24 »
Leste et sted at Portsmouth kommer gjøre allt for å hindre at Campbell selges.
Han hadde nok vært grei å ha...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Mai 2007, 18:25 »
Er det noe som hadde vært genialt hadde det vært en slik ringrev av en stopper som antakeligvis ville lært våre unge talenter uvurderlig mye!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Mai 2007, 18:53 »
Er det noe som hadde vært genialt hadde det vært en slik ringrev av en stopper som antakeligvis ville lært våre unge talenter uvurderlig mye!
Absolutt, er det EN rutinert stopper jeg virkelig har troen på kan få tilogmed Bramble til å bli en stoppergigant så er det nettop Sol. Jeg likte tanken på Campbell ifjor sommer, og liker den fortsatt!

DanMan

• Gjest
« Svar #35 på: 16. Mai 2007, 15:19 »
Da er det altså klart at denne låneavtalen ikke blir gjort permanent, og vi kan ikke annet gjøre enn å ønske Gooch lykke til videre, og takke for innsatsen så lenge.

djmattis

• Gjest
« Svar #36 på: 16. Mai 2007, 17:26 »
jævlig synd, han kunne bare blitt bedre.
Lykke til videre ja...

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #37 på: 16. Mai 2007, 20:30 »
Det eg satt igjen med fra Oguchi Onyewu var at han ikkje hevet nivået i forsvaret. Han hadde mange tabber og virka ikkje som han følgte med.

Syns det var bra at Big Sam ikkje benytta seg av opsjonen på han, fins mange bedre og billigere forsvarere der ute.
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Mai 2007, 23:21 »
Jeg synes det er helt greit at Onyewu går. Han tilførte ikke forsvaret stort. Ikke at han fikk så stor hjelp, men allikevel er nok ikke Gooch mannen for Newcastle. Jeg så til tider at han led av litt konsentrasjonssvikt ala Bramble, bare mindre i omfang. Han er en helt OK spiller men ikke mer, og hvis Newcastle skal få stokket om på forsvaret skikkelig, holder det ikke med OK spillere, bare se på de vi sitter igjen med nå:

Peter Ramage
Stephen Carr
Celestine Babayaro
Paul Huntington
David Edgar
Steven Taylor
evt. Kris Gate

Enhver kan se at dette er syltynnt, skralt og det desidert dårligste forsvaret i PL. Nå kommer jo ikke forsvaret til å se slik ut ved sesongstart, men man skjønner jo at noe er NØDT til å gjøres, noe jeg tror Big Sam vil klare. Han er god til å få skikk på de bakre rekker, og han henter nok inn en blanding av klasse, ringrever og talenter. Så får vi se hva som blir kastet ut på banen i august.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Mai 2007, 10:28 »
jævlig synd, han kunne bare blitt bedre.
Lykke til videre ja...
Enig, tror også Onyewu hadde blitt bedre! Han har jo forutsetninger og spisskompetanse til å bli en stor, sterk og god midtstopper! Som nevnt lenger oppe her er han jo blitt kåret til årets spiller i USA 2 år på rad, og det er ikke uten grunn! Med litt bedre tid (4 meget små mnd.), et bedre forsvar rundt seg og ikke minst en bedre manager tror jeg han ville blitt kanongod.
Men men, lykke til videre Gooch!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #40 på: 17. Mai 2007, 10:30 »
Jeg synes det er helt greit at Onyewu går. Han tilførte ikke forsvaret stort. Ikke at han fikk så stor hjelp, men allikevel er nok ikke Gooch mannen for Newcastle. Jeg så til tider at han led av litt konsentrasjonssvikt ala Bramble, bare mindre i omfang. Han er en helt OK spiller men ikke mer, og hvis Newcastle skal få stokket om på forsvaret skikkelig, holder det ikke med OK spillere, bare se på de vi sitter igjen med nå:

Peter Ramage
Stephen Carr
Celestine Babayaro
Paul Huntington
David Edgar
Steven Taylor
evt. Kris Gate

Enhver kan se at dette er syltynnt, skralt og det desidert dårligste forsvaret i PL. Nå kommer jo ikke forsvaret til å se slik ut ved sesongstart, men man skjønner jo at noe er NØDT til å gjøres, noe jeg tror Big Sam vil klare. Han er god til å få skikk på de bakre rekker, og han henter nok inn en blanding av klasse, ringrever og talenter. Så får vi se hva som blir kastet ut på banen i august.

Det må nok minst to KLASSEstoppere til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 20. Juli 2007, 03:17 »
Det ser ut som om panikklånet til Roeder må bli i Liege. Liege klarer ikke finne interesserte kjøpere per nå!