20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nigel Pearson  (Lest 10631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nigel Pearson
« Svar #15 på: 24. Mars 2007, 16:55 »
England U21 vs Italia U21 3-3. En meget målrik kamp der Pearson var midlertidig landslagsjef for ungguttene til England. Håper Pearson velger å ta over England U21 på permanent basis, samtidig som han fortsetter som assisterende manager for NUFC. Vil tro at et slikt valg vil gjøre han til en enda bedre trener, samtidig som han da vil være ganske så oppdatert om talentene rundt forbi i verden. Dette vil isåfall være noe NUFC vil ha meget stor nytte av!

Men tilbake til kampen, veldig underholdene kamp som bød på mange sjanser, bra tempo og masse mål. Kampens store spiller var uten tvil Giampaolo Pazzini som scoret hat-trick! Fantastisk spiller som jeg faktisk gjerne vil se i NUFC neste sesong. Godt skuddbein samtidig som han er en skikkelig "putter"!

På England synes jeg faktisk Ferdinand (vet jeg har slengt litt "dritt" om han), Baines, Bentley og en spiss ved navn Lita? var ganske gode. Ferdinand overrsket meg mye med godt spill og var dominant i luftrommet! Baines var bra med offensivt fra sin backposisjon, bra spiller. Kansje disse 2 blir å se i NUFC neste sesong?

Forøvrig var kampen ganske tradisjonell. Italia var mye bedre teknisk, prøvde å dra ned tempoet og spilte seg fint gjennom ved flere anledninger. Mens England på sin side kjempet og slet å satte fart/tempo på kampen så fort sjansen bød seg!

Forøvrig ble Italia U21 ledet av den gamle storspilleren Pierluigi Casiraghi, med Gianfranco Zola som assistent. Spennende og ungt trenerteam dette!

Med dette håper jeg at Nigel Pearson har fått noen navn på blokka som han nå skal drøfte litt nærmere med vår manager Glenn Roeder. Uten tvil mage gode unge spillere fra begge disse nasjonene.

Forøvrig var dette den første kampen som ble spilt på nye Wembley, og 60000 tilskuere hadde møtt opp for å se kampen!
« Siste redigering: 24. Mars 2007, 16:57 av Frode »

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Mars 2007, 18:26 »
På England synes jeg faktisk Ferdinand (vet jeg har slengt litt "dritt" om han), Baines, Bentley og en spiss ved navn Lita? var ganske gode.

Er vel Reading's Leroy Lita du referer til her?

Hører at han har vært ganske god for Reading i år.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Mars 2007, 03:29 »
På England synes jeg faktisk Ferdinand (vet jeg har slengt litt "dritt" om han), Baines, Bentley og en spiss ved navn Lita? var ganske gode.

Lita er en kjempegod spiller som har mye potensiale. Han har godt skudd, stor fart og er bra teknisk. Han har også imponert for Reading denna sesongen. Kanskje ikke så mye i det siste, men får vi han får en ok pris ser jeg ikke noe i veien for at vi henter ham til Newcastle.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. Mars 2007, 15:45 »

Lita er en kjempegod spiller som har mye potensiale. Han har godt skudd, stor fart og er bra teknisk. Han har også imponert for Reading denna sesongen. Kanskje ikke så mye i det siste, men får vi han får en ok pris ser jeg ikke noe i veien for at vi henter ham til Newcastle.
Han var også ganske så sterk i kroppen! Lita virket ihvertfall som en spennende spiller slik som han spilte igår!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Mars 2007, 16:46 »
Pearson sa til Evening Chronicle at han ikke vil dra fra Newcastle til fordel for jobben som trener for Englands u21 landslag. Det er gode nyheter! :) Men han kan vel være assistenttrener eller noen sånt. Det ville da i hvert fall være bra for å holde en god oversikt over talentene i Europa og England.

Link her: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=33413
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Feb. 2008, 23:20 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3122513,00.html

Takk og farvel, du har sikkert gjort en god jobb, men du er vist ikke mannen for KK ;)

Lykke til videre Nigel!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Feb. 2008, 23:22 »
ÅÅ, endelig. Har ikke noe i mot han.
Men ja, dette tror jeg er et meget riktig beslutning. Finnes så utrolig mye bedre enn han..
Men ja, lykke til.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Feb. 2008, 23:58 »
Jeg synes dette er synd. Jeg har alltid likt Pearson, og jeg tror han har gjort mye bra. Jeg kan selvsagt ikke vite, og jeg aner faktisk ikke om det finne så uendelig mange bedre. Jeg har ærlig talt ikke peiling på coacher i engelsk fotball. Men jeg synes det virker som om Pearson har bidratt med mye bra. Men Keegan har ønsket å ta inn sine folk, og Pearsons rolle har blitt mindre, så jeg forstår forsåvidt at Pearson ønsker å søke nye jaktmarker.

Lykke til videre, Nigel. Jeg vil følge med deg, og håper å se deg igjen en gang.
Takk for innsatsen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Feb. 2008, 02:31 »
Er glad for dette. Alltid sett på Pearson som en ganske negativ person, og har heller ikke klart sense noen karisma hos han. Noen positiv innvirkning har jeg vel strengt tatt ikke sett at han har kommet med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. Feb. 2008, 07:39 »

Takk og farvel, du har sikkert gjort en god jobb, men du er vist ikke mannen for KK ;)

Lykke til videre Nigel!

Nå gjorde KK alt for å beholde Pearson, men han ønsket ikke å være i klubben lenger. Mye mulig at Pearson ser at noe er alvorlig galt med klubben, og velger derfor å trekke seg ut. At tåka McDermott har steget i gradene kan også være en ting.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Feb. 2008, 09:48 »

Lykke til videre Nigel!

Nå gjorde KK alt for å beholde Pearson, men han ønsket ikke å være i klubben lenger. Mye mulig at Pearson ser at noe er alvorlig galt med klubben, og velger derfor å trekke seg ut. At tåka McDermott har steget i gradene kan også være en ting.

Nettop. Med all mulig respekt for Pearson som denne tråden egentlig handler om: hva i svarte er det egentlig McDermott gjør\bidrar med i det hele tatt?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. Feb. 2008, 11:17 »

Lykke til videre Nigel!

Nettop. Med all mulig respekt for Pearson som denne tråden egentlig handler om: hva i svarte er det egentlig McDermott gjør\bidrar med i det hele tatt?

Question: What's Terry Mac's doing?
KK: Very much in my plans. Not a coach but he goes one on one with the players, he's very important to me. Loves club as much as i do, that's not enough, but there's so much more to him. Having a close look at all the staff that Allardyce brought in, working out whether or not they're vital or not.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. Feb. 2008, 11:56 »
Høres bra ut (IRONI)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Feb. 2008, 13:44 »
Terry Mac får betalt for å være humørspreder.
Finfin jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Feb. 2008, 15:23 »
Pearson er sikkert en flink mann, men jeg har hatt en følelse av at han ikke er veldig flink.

Han fikk lede oss imot ManU, Watford og et lag til mener jeg. Det var vell ingen suksess noen av delene. Zog skrev jo tekstmeldinger og trampet ut av garderoben før den ene kampen. Jeg tror ikke Pearson har veldig mye respekt hos spillerne. Han er ihvertfall ingen manager, men kanskje en god nummer 2.. Veldig vanskelig for oss å måle hvor god en assistent er.

Han fikk vell også ansvaret for forsvaret hos Roeder. Han har ikke hatt mye å jobbe med, men han har ikke akkurat fått gull utav gråstein:)

Han kom, ble mett og dett var dett....