20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Til Newcastle 21-25 Februar  (Lest 2532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Til Newcastle 21-25 Februar
« på: 29. Jan. 2007, 14:06 »
Hei!

Jeg og 2 venner tenkte å ta turen over fjorden 21. Februar for å kombinere newcastle's Uefa cup kamp mot Zulte Waregem med konsert dagen etter. Lurer derfor på endel ting. Hvordan er det med kamp billetter. Vanskelig å få tak i, evt. priser. Kan noen anbefalle et billig hotell. Har før vært på Jesmond Park Hotel. Noen som har andre forslag? Noen andre som har tenkt å ta turen over for å se samme kamp?

takker for alle svar.

mvh, Jonas

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Til Newcastle 21-25 Februar
« Svar #1 på: 31. Jan. 2007, 15:07 »
Skal på samme kampen, faktisk. Billetter får du kjøpt fra den ofisielle siden når de legges ut for salg torsdag 8. feb. Alle billettene ligger på rundt £20, siden det er UEFA-Cup. Hotell kjenner jeg ikke noe særlig til, men regner med vi skal på Holiday Inn Express i byen. Ikke noe spesielt billig, ca £90 natten for et dobbeltrom.
Norwegian blood, Geordie heart

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Jan. 2007, 17:09 »
Kan aldri i livet tenke meg at denne kampen blir utsolgt. Hvilken konsert er det?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Jan. 2007, 17:17 »
Denne kampen kan du handle billetter til på St.James`Park. Den blir garantert ikke utsolgt.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Jan. 2007, 20:15 »
Kan aldri i livet tenke meg at denne kampen blir utsolgt. Hvilken konsert er det?

Skal se Dave Matthews i City Hall dagen etter kamp!