20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #135 på: 02. Juni 2005, 22:02 »
Jose sier idag at Chelsea vil kvitte seg med 3 spillere før neste sesong. De skal da hente inn en venstre back som trolig blir Kaladze, pluss at de skal hente inn 3 andre spillere. Hvilke spillere tror dere forsvinner fra Chelsea og er det noen av disse som er noe for Newcastle? Jeg tipper Parker, Geremi og Kezman forsvinner.

Jeg tar gjerne imot Parker.

Jose Mourinho today showed that Chelsea have no intention of resting on their laurels after a record-breaking season by confirming that he wants to sign three more players this summer.
"Three will leave, three will come in, we will look to sign a left-back, a midfielder and an attacker," Mourinho told Portuguese newspaper A Bola.

Mourinho suggested the left-back could be Atheltic Bilbao's Asier Del Horno, with whom he said Chelsea are "in conversations", however Milan's Kakha Kaladze clearly believes the job is already his.

Guardian.co.uk
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #136 på: 13. Juni 2005, 14:16 »
Jeg regner med at Gallas, Parker og Kezman drar fra Chelskij, og sier mer enn gjerne ja takk til både Parker og Kezman!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 13. Juni 2005, 14:56 »
Sitat fra: "DanMan"
Jeg regner med at Gallas, Parker og Kezman drar fra Chelskij, og sier mer enn gjerne ja takk til både Parker og Kezman!

Og Gallas da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #138 på: 13. Juni 2005, 22:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "DanMan"

Og Gallas da?

Det var vel rykte om at han skulle ta seg ein tur til Barcelona, men men. Ein klassestopper er han, og han hadde styrka midtforsvaret betrakteleg.

Eg er overbevist om at Kezman hadde skårt i bøtter å spann viss han hadde fått spelt fast. Han liker no ikkje å sitje på benken så kanskje vi får lokka han hit?

Men eg lurer på kor i svarte Souness har tenkt å sette Jenas hen? Kommer han til å spele 4-4-2 eller eit slags diamant formasjon? vil han bruke Emre på venstre midt? mange spørsmål som kan stillast!

Blir vel slikt han har tenkt de( det er ikkje sikkert han tenkjer på Bernard og Miguel men formasjonen blir noko liknandes):

----------------------Given
Miguel/carr--Van Buyten/Bramble-Boumsong-Baba/Bernard
-------------------Parker
-------------Jenas---------Emre
---------------------Dyer
--------------SHearer--Keane
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #139 på: 14. Juni 2005, 01:07 »
Den lagoppstillinga ser meget bra ut. Hvis vi hadde vært så heldige at vi fikk inn Miguel på høyrebacken. Eneste måtte være at jeg skulle likt å sett Parker litt høyere på banen. Men noen må jo ta den defensive rollen frem til Jenas har fått nok kjøtt på beina.
Howay the lads!!

DanMan

• Gjest
« Svar #140 på: 14. Juni 2005, 12:03 »
Og Gallas da?

Prøver å forholde meg realistisk, og jeg tror neppe Gallas kommer til oss. Dessuten er jeg ikke veldig keen på å måtte benke Bramble. Og i tillegg er Gallas en "sytpeis", jfr. han var misfornøyd med å bli brukt på back. Det skal han få lov til å mene, men aner en litt "meg-over-klubben"-holdning.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #141 på: 14. Juni 2005, 13:45 »
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=284694&cpid=24&CLID=4&lid=&title=M'BAMI+ATTRACTS+ENQUIRIES&channel=Premiership

Vi er linket til M'Bami. Har aldri hørt om han. Han er ung, det er det ensete eg veit.
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 14. Juni 2005, 13:49 »
Sitat fra: "Hans Emil"
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=284694&cpid=24&CLID=4&lid=&title=M'BAMI+ATTRACTS+ENQUIRIES&channel=Premiership

Vi er linket til M'Bami. Har aldri hørt om han. Han er ung, det er det ensete eg veit.

Er dette ving da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #143 på: 14. Juni 2005, 13:55 »
M'Bami er en defensiv midtbanespiller som spiller på Paris SG. Bruker han faktisk som ving på PES4 (spiller PSG), men av det lille jeg har sett ham så så ham ut som en typisk sentral spiller. Vi trenger ikke flere sentrale nå!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #144 på: 14. Juni 2005, 13:55 »

Er dette ving da?

Trur desverre han er sentral midt.
Her som "facts" om han:

M'BAMI

Full name: Modeste M'Bami
DOB: October 9, 1982
Birthplace: Yaounde, Cameroon
Nationality: Cameroonian
EU passport: No
Height: 172 cm
Weight: 67 kg

Club: Paris St-Germain
Position: Midfielder [C]
Number: 23
Contract Expires: June 2008
Previous Clubs: Dynamo Douala > Sedan > PSG

International debut: June 2004, v Benin
Caps: 1
Goals: 0
World Cups: none
Palmares:
French Cup (04)

Likner på Bernard :lol:
for a logical solution!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #145 på: 14. Juni 2005, 16:16 »
Enig Nordin, vi treng for all del ikje fleire sentrale spillere. Uten at vi selger flere da. Butt og Faye er de to sentrale jeg ville hatt bort (selvsagt bowyer), om vi skulle hentet inn denne Kameruneren.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #146 på: 17. Juni 2005, 13:39 »
Newcastle, Everton alerted as Spurs invite Kanoute bids
tribalfootball.com - June 17, 2005

Tottenham striker Fredi Kanoute is set to be the subject of offers from four Premiership clubs in the coming days.

The Guardian says Everton and Newcastle United have been made aware that Tottenham will listen to offers for Kanouté.

Liverpool and Manchester City are also believed to be interested in the striker, who may cost £7 million.

håper virkeleg dette er berre rykte! Kanoute for 7 million pun er ikkje akseptabelt!! Han er ikkje akkurat ein stjernespiss akkurat...
for a logical solution!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #147 på: 17. Juni 2005, 13:45 »
Off, off...!!
Ikke f...om vi bør hente Kanoute til 7mill £. Han er ikke verdt mer enn ca.2mill£.

Hva skjedde med Yakubu???, var ikke han så HOT for en stund siden. Hadde håp om å få han jeg.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 17. Juni 2005, 13:53 »
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"
Off, off...!!
Ikke f...om vi bør hente Kanoute til 7mill £. Han er ikke verdt mer enn ca.2mill£.

Hva skjedde med Yakubu???, var ikke han så HOT for en stund siden. Hadde håp om å få han jeg.

Yakubu har skrevet under for Boro.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 17. Juni 2005, 21:24 »
Håper Liverpool slår oss i racet om Kanoute. Han er en spiller som vi opprettholde aktiviteten på Anfields egne privatsykestue.