20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #120 på: 28. Mai 2005, 23:52 »
Sitat fra: "Mack"
Er det skader man bør kunne forvente at kommer igjen neste sesong? Jeg vet at strekkskader ofte slår seg opp, men det finnes også gode muligheter for å sørge for at de ikke gjør det. Problemet vårt da er det medisinske teamet vårt. Hvordan har han spilt i de kampene han har spilt da?

Han har vært meget god i de kampene han har spilt denne sesongen ifølge denne personen, men han er oppgitt over alle skadene. Miguel har spilt ca  50 prosent av kampene. Det siste på rykte fronten er at Juventus og Real Madrid er ute etter Miguel.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #121 på: 29. Mai 2005, 00:11 »
Strekkskade i 50% av kampene? Da burde det ringe en bjelle. Jeg er ingen lege, men jeg mener at dette bør kunne fikses. Om Newcastle da er laget for Miguel er jeg ganske usikker på. Men om vi skulle finne på å bytte han mot Viana, blir jeg fornøyd. Da håper jeg at vi kan hjelpe han til å få en løsning på skadeproblemene hans.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 29. Mai 2005, 00:22 »
Strekkskade i 50% av kampene? Da burde det ringe en bjelle. Jeg er ingen lege, men jeg mener at dette bør kunne fikses. Om Newcastle da er laget for Miguel er jeg ganske usikker på. Men om vi skulle finne på å bytte han mot Viana, blir jeg fornøyd. Da håper jeg at vi kan hjelpe han til å få en løsning på skadeproblemene hans.

Nå slet også Woodgate med en strekkskade som heller ikke Real har fått orden på. Jeg er skeptisk til Miguel. Ikke til spilleren men skaden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #123 på: 29. Mai 2005, 00:25 »
Forståelig det, og det er jeg også. Men jeg sliter med å ilegge meg selv meninger utfra info fra kilder jeg ikke kjenner. Min førstehåndserfaring (kamper sett med egne øyne) av Miguel er så bra at jeg er for et bytte. Jeg er i tillegg ikke noen utpreget fan av Viana, og vil gjerne bli kvitt han. Men det er klart at når du oppgir at kilden din er Sporting-fan, og at han ikke vil ha Miguel lenger pga skadeproblemer blir jeg skeptisk.

Jeg synes det er vanskelig å vurdere selv.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 29. Mai 2005, 00:35 »
Forståelig det, og det er jeg også. Men jeg sliter med å ilegge meg selv meninger utfra info fra kilder jeg ikke kjenner. Min førstehåndserfaring (kamper sett med egne øyne) av Miguel er så bra at jeg er for et bytte. Jeg er i tillegg ikke noen utpreget fan av Viana, og vil gjerne bli kvitt han. Men det er klart at når du oppgir at kilden din er Sporting-fan, og at han ikke vil ha Miguel lenger pga skadeproblemer blir jeg skeptisk.

Jeg synes det er vanskelig å vurdere selv.

Flisespikkeri, men han er Benfica fan :-)

Ellers så tar Asbjørn kvelden nå, og håper på en signing imorgen. Har en rar følelse om at det kommer til å skje et kjøp iløpet av de neste to dagene.

Noreng

• Gjest
« Svar #125 på: 29. Mai 2005, 07:43 »
Jeg synes vi heller bør ha Benni MC...

En mye bedere spiller enn Miguel...[/b]

Noreng

• Gjest
« Svar #126 på: 29. Mai 2005, 08:40 »
Han er Back

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #127 på: 29. Mai 2005, 10:58 »
Man kan ikke sammenlikne en back med en spiss... De har og skal ha forskjellige kvaliteter...
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 29. Mai 2005, 14:53 »
Miguel er nok en av de aller beste spillere i verden i sin posisjon.. Merkelig at folk ikke vil ha han til Newcastle!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 29. Mai 2005, 14:55 »
Sitat fra: "Mushans"
Miguel er nok en av de aller beste spillere i verden i sin posisjon.. Merkelig at folk ikke vil ha han til Newcastle!

Tipper alle vil ha en skadefri Miguel til klubben. Om de ikke vil ha han har de neppe sett han spille. Skade statistikken, lover derimot ikke bra.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 29. Mai 2005, 15:01 »
21 kamper har Miguel for Benfica denne sesongen.. Har slitt litt med strekk skader i løpet av sesongen, men har levert vanvittig bra spill på vingback posisjonen når jeg har sett han i aksjon..

Får vi inn Emre og Miguel i sommer kan det bli øvre halvdel neste sesong!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #131 på: 29. Mai 2005, 16:01 »
Fiorentina holdt seg i Serie A på innbyrdes oppgjør i dag, og det betyr vel rett og slett at vi kan glemme Bojinov. Parma og Bologna skal spille omkamp om å unngå nedrykk, mens Gilardino blir vel så dyr og ettertraktet at vi ikke kan håpe på ham hvis Parma evt rykker ned.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Mai 2005, 16:05 »
Maresca spilte en fantastisk kamp sentralt på Fiorentina.. Så spørs det om Juventus vil hente han hjem!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 29. Mai 2005, 16:06 »
Sitat fra: "Mushans"
Maresca spilte en fantastisk kamp sentralt på Fiorentina.. Så spørs det om Juventus vil hente han hjem!

Miccoli er vel også utlånt fra Juve. Så han scoret på straffe i dag. Meget god spiller også han.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 02. Juni 2005, 08:31 »
I følge en Everton-fan på VG Debatten kommer Forssell til å signere for Everton for så lite som £3 millioner! Utrolig at Newcastle ikke har vært på banen her. Forssell er en meget god spiller.