20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« på: 20. Mai 2005, 15:51 »
La oss si Kluivert, Hughes, Viana, Robert, Bellamy og Butt forsvinner. Dette vil gjøre store rom i lønnsystemet, for å hente nye spillere. La oss si disse vil gi ca £15 millioner inn. Pluss at Souness får £10 millioner av Shepherd til spillerkjøp.

Hvilke spillere vil det være realistisk å tro kommer til Newcastle?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #1 på: 20. Mai 2005, 16:53 »
Erstatter for Hughes blir Distin
Erstatter for Robert blir Boa Morte
Erstatter for Kluivert blir Keane
Erstatter for Butt blir Parker
Erstatter for Bellamy blir Andy J.
Inn istedenfor Viana blir Gouvo
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 20. Mai 2005, 16:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Erstatter for Hughes blir Distin
Erstatter for Robert blir Boa Morte
Erstatter for Kluivert blir Keane
Erstatter for Butt blir Parker
Erstatter for Bellamy blir Andy J.
Inn istedenfor Viana blir Gouvo

Hadde ikke vært meg i mot dette. Mange spennende og unge spillere som allerede har bevist at de kan spille fotball på høyt nivå. Alle av disse, bortsett fra AJ, vil eventuelt komme fra bedre klubber (hvis vi ser på tabellen). Synd at vi har et taktisk null som Souness som manager som ikke klarer å gjøre spillerene dugelige på banen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Mai 2005, 17:10 »
Dette hadde vært et steg tilbake for Newcastle.. Distin for Hughes og Gouvo inn for Viana er vel de eneste som styrker laget, mens Parker for Butt hadde blitt noe av det samme. Boa Morte, Johnsen og Keane hadde vært en stor nedtur fra Robert, Bellamy og Kluivert!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Mai 2005, 17:22 »
Sitat fra: "Mushans"
Dette hadde vært et steg tilbake for Newcastle.. Distin for Hughes og Gouvo inn for Viana er vel de eneste som styrker laget, mens Parker for Butt hadde blitt noe av det samme. Boa Morte, Johnsen og Keane hadde vært en stor nedtur fra Robert, Bellamy og Kluivert!

Nå har vel Johnson scoret 5 mål flere enn Bellamy, selv når vi tar med målene til Bellamy i den tragiske skotske ligaen.

Når det gjelder Boa Morte så får vi også en venstre kantspiller som gidder å jobbe tilbake og hjelpe venstrbacken. Hvor mange ganger har ikke vår venstreback opplevd 2 mot 1 situasjoner denne sesongen pga en lat Robert?

Boa Morte står med 8 Pl mål og 8 assist denne sesongen. Å si at en slik spiller ikke hver laget er bare latterlig. Hva kan Robert vise til? 3 frisparkmål.

Om Parker finner tilbake formen han hadde i Charlton er han en meget målfarlig midtbanespiller. Langt bedre enn Butt. Vanskelig å vite hvor han står etter et år  på benken, samtidig som han har vært skadet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Mai 2005, 17:26 »
Hadde ikke vært meg i mot dette. Mange spennende og unge spillere som allerede har bevist at de kan spille fotball på høyt nivå. Alle av disse, bortsett fra AJ, vil eventuelt komme fra bedre klubber (hvis vi ser på tabellen). Synd at vi har et taktisk null som Souness som manager som ikke klarer å gjøre spillerene dugelige på banen.[/quote]

Spillere som Bramble, Hughes, Dyer, Bowyer og Ambrose er ihvertfall langt mer dugelig nå, enn under Robson.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Mai 2005, 17:31 »
Har ingen aning om du har sett Boa Morte i aksjon før mushans, men her kan du lese hva Newcastleonline mener om Boa Morte som erstatning for Robert.

When Newcastle beat Fulham 3-1 a few weeks back at Craven Cottage Chris Coleman's side were awful but one player did impress, a player we have been linked with in January and who we will no doubt be linked once more with now that the transfer window is open - Luis Boa Morte.

Since our interest in the former Arsenal man became public knowledge I have watched him closely with added interest and I have to say, he's a very good player from what I have seen and I wouldn't mind seeing him at the Toon as a replacement for Robert.

He's exactly what we want. Big, strong, powerful, athletic, lightning quick and can score and create goals. In 197 League games for Arsenal and Fulham the Portuguese international has scored 47 goals and this season alone, he has 9 to his name as well as 9 assists. Similar career figures to our soon to depart left-winger.

Unlike Robert however, the 28 year-old works tremendously hard for his side and over the past two season's has shown a high level of consistency.

With his contract running out Boa Morte signed an improved and extended deal back in January which runs out in 2008 but with a tightening of the purse strings at Fulham, Coleman could well cash in on him.

We would face competition for his signature with Liverpool rumoured to be after him, but I'm sure Lee Clark has put in a good word or two. Indeed Clarkie rates him very highly, having this to say about his fellow team-mate: "He is an infectious character and he gets the crowd going. We all love him here." That's what we need, someone who can lift the crowd and the team. Furthermore, he can play through the middle as well as on the left.

http://www.newcastle-online.com/articles/fulham_transfers.shtml

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Mai 2005, 17:31 »
Dyer bedre enn under Robson?

HAHA, Dyer var vel regnet som en av europas mest talentfulle midtbanespillere under Robson.. Man Utd kom vel med et bud på nærmere £30m for Kieron..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Mai 2005, 17:34 »
Det jeg har sett av Boa Morte er direkte svakt. En middelmådighet som ikke er et snev bedre enn Ambrose.. Bedre å satse Yong Amborse da..

Håper enda at Robert blir, men det ser mørkt ut. Har Newcastle eller Kluivert bekrefta at han ikke får ny kontrakt?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Mai 2005, 17:36 »
Dyer bedre enn under Robson?

HAHA, Dyer var vel regnet som en av europas mest talentfulle midtbanespillere under Robson.. Man Utd kom vel med et bud på nærmere £30m for Kieron..

Da mente jeg selvsagt den siste tiden under Robson da Dyer hadde null respekt for fyren. De fleste supporterene mente det var like greit å selge fyren. Dyer var langt fra god de to siste sesongene under Robson, men for deg var han muligens en klassespiller.

Ellers så roter du deg bort ifra hva jeg skriver igjen. Kommer med Dyer, når jeg svarer deg med Robert vs Boa Morte og Bellamy vs Johsnon.

Men jeg er ikke overrasket. Du svarer på det som passer deg best.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Mai 2005, 17:37 »
Det jeg har sett av Boa Morte er direkte svakt. En middelmådighet som ikke er et snev bedre enn Ambrose.. Bedre å satse Yong Amborse da..

Håper enda at Robert blir, men det ser mørkt ut. Har Newcastle eller Kluivert bekrefta at han ikke får ny kontrakt?

Hehehe en middelmådighet som scorer 8 PL mål og i tillegg har 8 assist.

Da forstår jeg hvorfor du liker Robert med sine 3 frispark mål.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Mai 2005, 17:39 »
Så du måler kvaliteter i antall scorede mål? Bra at du kommer med sånne kommentarer så jeg kan fast slå at dine fotballkunnskaper bygger på andre ting enn mine. Vi kan nok ikke bli enig slik er den saken.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Mai 2005, 17:44 »
Du var veldig opptatt av vg børsen angående Batty i den ene kampen mot Blackburn.

Kan nevne gjennomsnittet til Boa Morte og Robert denne sesongen.

Boa Morte 6,79 og en 25 plass
Robert 6,29 og en 129 plass.

Ellers så fikk Robert 151 plass ifjor mens Boa Morte fikk 62. plass

Joda. Boa Morte er en virkelig svak spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Mai 2005, 17:55 »
Så du måler kvaliteter i antall scorede mål? Bra at du kommer med sånne kommentarer så jeg kan fast slå at dine fotballkunnskaper bygger på andre ting enn mine. Vi kan nok ikke bli enig slik er den saken.

Kan du svare på hva Robert er så fantastisk til? Det må jo være en del ting.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Mai 2005, 18:00 »
Defensivt er kanskje ikke Robert sterkeste side, men har en helt annen rolle en å vare noe direkte avslutter også offensivt. Han binder gjerne opp sin back og en stopper i sikring med sin store fart. En viktig rolle som gjør at Shearer og Bellamy har fått mye rom.

Robert har også vært viktige på kontringer spesielt under Robson. Under Souness har vi ikke hatt noe møster i angrepsspillet og Robert har kommet mye vekk i spillet.