20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd. - West Ham 20.1.07 kl. 16.00 (Canal+ Sport 1)  (Lest 27914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sjelden har det vel blitt lagt ut tråd til en kommende kamp så sent (om jeg ikke har oversett den da). Men ikke overraskende dreier diskusjonen seg fortsatt om ydmykelsen på SJP i går. Den kampen mot Birmingham må gjerne diskuteres videre, men er det noen som har begynt å se frem mot lørdagens oppgjør mot West Ham?
Den sendes på Canal+ Sport1. Jeg gleder meg!
Livet er svart/hvitt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle Utd. - West Ham 20.1.07 kl. 16.00 (Canal+ Sport 1)
« Svar #1 på: 18. Jan. 2007, 15:07 »
Tror at gutta fikk seg en lærepenger. Man undervurderer ikke serielederen av Championship.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Jan. 2007, 15:09 »
Heisann. I newcastle er det full storm, det blaaser for fulle mugger! Faar haape kampen mot Bham er glemt, og at jeg kan faa noe aa juble for i denne kampen. Det jeg skreik paa onsdag var for det meste ting som "Fuck off, Ramage, you suck" osv. osv..  :lol:

Men ny kamp nye muligheter. Er Taylor forresten suspendert?

EivindI reporting LIVE from NEWCASTLE

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Jan. 2007, 16:35 »
Sitat fra: "EivindI"
Heisann. I newcastle er det full storm, det blaaser for fulle mugger! Faar haape kampen mot Bham er glemt, og at jeg kan faa noe aa juble for i denne kampen. Det jeg skreik paa onsdag var for det meste ting som "Fuck off, Ramage, you suck" osv. osv..  :lol:

"Drikk og pul, god tur!" sier jeg. Har ikke trua på at du får noe fotball å glede deg over i allefall...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #4 på: 18. Jan. 2007, 21:34 »
Spillerne er nødt til å levere mot West Ham. Jeg tror du får en hyggelig ettermiddag på St James Park på lørdag. Men det er synd det ikke kommer til å vare.
Toon, Toon,
Black and white army

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Jan. 2007, 09:02 »
Sitat fra: "EivindI"

Jepp, Taylor soner direkte etter utvisningen du satt ringside til  :wink:
Parker er tilbake sies det, men jeg skulle gjerne sett Emre igjen også. Har ikke funnet noe om han så langt.
Jeg håper og tror du får det langt hyggeligere i morgen ettermiddag. Kos deg!
Livet er svart/hvitt!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Jan. 2007, 10:12 »
som så mange andre her på forumet er jeg stort sett negativ til alt som skjer for tiden. Jeg tror vi taper. 0-2. Ber til gud om at jeg tar feil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Jan. 2007, 12:51 »
Jeg kommer garantert ikke til å se kampen!!
Jeg er overbevist om at det blir en ny nedtur og dermed velger jeg ikke å ødelegge en fin dag på å se giddalaus og elendig fotball.
Fatter'n blir jo fornøyd da, for da får endelig West Ham tre poeng igjen.
Mitt tips er 0-4 og total ydmykelse av tidenes mest tafatte Newcastle lag!! 4,4 i odds på West Ham er jo bare å cashe inn 340% på innsatsen...Man blir jo rent rik av det. Trenger ikke Børs når vi har Newcastle og deres svake innsats på banen!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #8 på: 19. Jan. 2007, 15:52 »
Eg har stor tru på seier!!!! Kan ikkje tru noge annet.  West Ham sliter jo meir enn Newcastle så me bør vinne.

Taper me igjen så vil eg har Roeder sparka, han klare aldri å få te noge med Newcastle. E så jævla feil mann i managerstolen at det går ann. Einaste han passer te er caretaker, ikkje noge annet
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 19. Jan. 2007, 16:24 »
West Ham har ikke vunnet en eneste bortekamp i PL denne sesongen, og har lidd store nederlag som 6-0 mot Reading og 4-0 mot Bolton. De scorer svært sjeldent på bortebane. Selvfølgelig skal et Newcastle-mannskap som ønsker hevn, og som scorer mål i bøtter og spann, knuse londonerne.

djmattis

• Gjest
« Svar #10 på: 19. Jan. 2007, 16:29 »
Sitat fra: "vannvakten"
Eg har stor tru på seier!!!! Kan ikkje tru noge annet.  West Ham sliter jo meir enn Newcastle så me bør vinne.

Taper me igjen så vil eg har Roeder sparka, han klare aldri å få te noge med Newcastle. E så jævla feil mann i managerstolen at det går ann. Einaste han passer te er caretaker, ikkje noge annet

kan ikke du heller bli chelsea fan?
virker ikke som om du er særlig interessert i år være newcastle fan helt ærlig

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Jan. 2007, 17:12 »
Sitat fra: "bråkebøtta"
Jeg er overbevist om at det blir en ny nedtur og dermed velger jeg ikke å ødelegge en fin dag på å se giddalaus og elendig fotball.
Mitt tips er 0-4 og total ydmykelse av tidenes mest tafatte Newcastle lag!! 4,4 i odds på West Ham er jo bare å cashe inn 340% på innsatsen...Man blir jo rent rik av det. Trenger ikke Børs når vi har Newcastle og deres svake innsats på banen!!

Nå har du vært så jævla negativ etter birmingham kampen. Visst du er så ufornøyd me newcastle så kan du bare begynne og heie på et annet lag og spare oss for alle de uuuuuutroli negative kommentarene dine.
Og alle andre som er så negativet newcastle har gått på smeller før men selvfølgelig reiser de seg mot et west ham lag som sliter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ayls kongen i forsvaret

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Jan. 2007, 17:59 »
Sitat fra: "djmattis"
Sitat fra: "vannvakten"

kan ikke du heller bli chelsea fan?
virker ikke som om du er særlig interessert i år være newcastle fan helt ærlig

Ka som får deg til og sei det?
Ser ingen teikn til Vannvakten ikkje er intresert i og vera Newcastle fan. Overhodet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Fandenivoldsk
« Svar #13 på: 19. Jan. 2007, 18:14 »
Sitat fra: "newcastlefred"
Sitat fra: "bråkebøtta"

Nå har du vært så jævla negativ etter birmingham kampen. Visst du er så ufornøyd me newcastle så kan du bare begynne og heie på et annet lag og spare oss for alle de uuuuuutroli negative kommentarene dine.
Og alle andre som er så negativet newcastle har gått på smeller før men selvfølgelig reiser de seg mot et west ham lag som sliter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bråkebøtta er neppe noen Newcastlesupporter. -Bare en som er her inne (ev. tatt et nick nr. 2) for å "fucke opp". Mulig jeg har et feil forhold til det å være supporter, men uansett hvor liten sjanse jeg måtte tro på forhånd at NUFC skal ha, så dropper jeg ikke kampen av den grunn.
Det at West Ham sliter skremmer meg litt. De kan komme til å være fandenivoldske. Men med det ser jeg også muligheter for at det åpner seg  muligheter for noen Dyer og Martins løp. -Jeg tror det kommer til å bli en underholdende kamp som vi vinner 3-1.
Livet er svart/hvitt!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #14 på: 19. Jan. 2007, 18:50 »
Når vi ble ræ***** så til de grader mot Birmingham, har jeg stor tro på seier imorgen. West Ham er et veldig dårlig lag, og skal overkjøres på SJP. Vi har vært i god form på hjemmebane i PL, så WH skal normalt ikke by på store problemer. Nå har vi imidlertidig lært oss at vi aldri kan forventre en lett seier når det er snakk om Newcastle, men imorgen forventer jeg faktisk at vi vinner. 1-0 og scoring i det 90. minutt er helt greit for meg, bare vi vinner.