Synes det var mye som ikke stemte her. Jeg orker egentlig ikke diskusjonen, for den blir for subjektiv for samtlige. Jeg vil helst bare liste opp de spillerne jeg mener vi ikke trenger. Dagens situasjon i Newcastle gjør jo desverre at vi trenger alle disse, men på sikt så har de ingen fremtid i Newcastle.
Carr
Babayaro
Bernard
Bramble
Moore
Ramage
Sibierski
Dette er spillere jeg mener ikke har noe å gjøre i en klubb som Newcastle. Det er disse spillerne som senker Newcastle til det nivået vi spiller på nå for tiden. Det er skremmende at 6 av forsvarsspillerne er med på denne listen, og at vi har to forsvarrspillere som fortsatt er unproven pga lite spilletid i Huntington og Edgar. Vi har dermed EN forsvarsspiller som er verdt å holde på i Steven Taylor. Om Gooch er verdt å anskaffe, vil tiden vise.
For å prøve å snu dette til noe positivt, så betyr det at med stallen vår pr.dags dato, så mener jeg at Roeder burde fornye kontrakten til Sibbe (selv om han ikke er god nok, men som backup er han O.K) og Solano. På den måten kan han konsentrere seg om å forsterke forsvaret i sommer. Klarer han det, tror jeg Newcastle kan få en god sesong.