20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07  (Lest 41341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07
« Svar #255 på: 18. Jan. 2007, 00:31 »
Man føler bare en sinnsyk skuffelse da, Birmingham er et greit lag å få i FA-Cupen som faktisk er en veldig viktig cup.
Får håpe de rykker seg opp til neste kamp som er utrolig viktig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 18. Jan. 2007, 00:52 »
Heisann! Naa sitter jeg paa jurys inn i Newcastle. Jeg var saa "heldig" aa faa se kampen fra gallowgate i stad, og mot slutten ble jeg sittende nesten mutters alene!

Ramage var katastrofe i dag, Milner var meget god. Slik er oppfatningen her i Newcastle. Naa gleder jeg meg til West Ham kampen, men er redd det kan bli toft..

Eivindi, LIVE fra NEWCASTLE...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 18. Jan. 2007, 01:25 »
hvordan er stemninga da ? :P fortell litt mer :)
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 18. Jan. 2007, 02:05 »
Sitat fra: "Doffi"
hvordan er stemninga da ? :P fortell litt mer :)

Det sier vel seg selv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
« Svar #259 på: 18. Jan. 2007, 02:12 »
i dag var vel strengt tatt en dag man ikke hadde trengt å være på st.james park men jeg hadde bytta det å sitte i sengen å se på kampen med å være på st.james park hvilken som hellst dag!
:D
selv om det ble et styggt tap

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 18. Jan. 2007, 06:13 »
Sitat fra: "André S"

Given 1+
Solano 1
Taylor 1
Ramage 0
Huntington 1
Milner 3 -
Butt 1 +
Dyer 1
Pattison 1
Sibbe 1
Martins 1

Ja, gvor faen skal man befynne? Håpløs match, sro med masse folk og bresket meg mef at NUFV er i "slaget". Rett og slett utrolig flaut, selv om det røde til taylor er klim gæærnt.

Med at Milner er NUFC's KLART beste spiller, som flere nevner her?, nei, gå du gjem.. ikke ment personlig A.S, men Milner 3- og Given1+ ?? Synes oppriktif synd på Given idag, var tidenes katastrofe uten Brambke idag, det sier sitt. Tidenes garvøl, faen i helvete. Men offensivt var det ikke og juble over heller..

Ø.L, som trodde NUFC-S. united skulle være sesomgens værste kamp, men den gang ei.,
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 18. Jan. 2007, 08:41 »
Sitat fra: "Fredrik"
Hvis ikke Glenn Roeder, hans team og Freddie Shepperd ser dette. Ser at forsvaret ikke ligner grisen, så må det en extreme makeover til. Arabisk, amerikansk, asiatisk, eropeisk, hva som helst. Jeg driter i hvilken investor som kjøper klubben, bare det blir en. For dette laget holder ikke mål.

Enig 100%
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 18. Jan. 2007, 11:16 »
Dette var rett og slett pinlig...for et elendig forsvar
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #263 på: 18. Jan. 2007, 11:41 »
Sitat fra: "Christian"
Eg velger å sjå det posetive med kampen....
1. Mange youth får sjangsen.
2. Spelarane kjem ned på jorda igjen.
3. Fat Fred ser at laget treng peng.
4. Roeder ser at forsvaret treng forsterkningar, og ikkje midtbana/angrep. (har vore mest linka med spelar i den pos.)
Det er ingen grunn å gå med senka hovude etter denne kampen!

Litt grunn til å henge med hodet er det. Men jeg er helt enig med deg. Når først katastrofen har skjedd så må man ta lærdom av den og se opp og fram.
Det er så ør små marginer, og det er ikke mye som hadde trengtes i for et annet resultat i går. Først og fremst vil jeg skylde på midtbanen til NUFC. Dårlige pasninger som overlot ballen til B'ham, som svarte med lynkjappe kontringer. Slik Damage & co. der bak spilte i går måtte det bare bli mange mål når vi gir fra oss ballen på tur opp banen. Milner får mye skryt, OK han spilte seg opp ut over kampen og scoret et pent mål, men i perioder hadde han jo verre passningsfot enn Carr.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 18. Jan. 2007, 11:42 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Sitat fra: "Christian"
Eg velger å sjå det posetive med kampen....
1. Mange youth får sjangsen.
2. Spelarane kjem ned på jorda igjen.
3. Fat Fred ser at laget treng peng.
4. Roeder ser at forsvaret treng forsterkningar, og ikkje midtbana/angrep. (har vore mest linka med spelar i den pos.)
Det er ingen grunn å gå med senka hovude etter denne kampen!

Litt grunn til å henge med hodet er det. Men jeg er helt enig med deg. Når først katastrofen har skjedd så må man ta lærdom av den og se opp og fram.
Det er så ør små marginer, og det er ikke mye som hadde trengtes i for et annet resultat i går. Først og fremst vil jeg skylde på midtbanen til NUFC. Dårlige pasninger som overlot ballen til B'ham, som svarte med lynkjappe kontringer. Slik Damage & co. der bak spilte i går måtte det bare bli mange mål når vi gir fra oss ballen på tur opp banen. Milner får mye skryt, OK han spilte seg opp ut over kampen og scoret et pent mål, men i perioder hadde han jo verre passningsfot enn Carr.

Ør små marginer når man taper 5-1 på hjemmebane???? Spar meg. Det sier litt når et Championship lag som spiller med 10 mann mot Newcastle klarer å komme tilbake i kampen, mens når vi får samme muligheten rakner totalt. Hvor i helvete er planen over spillet? Det har ikke en dritt med marginer å gjøre, og at enkelte ikke klarer å se bak resultatene mot Spurs, Man Utd og Birmingham (borte) er for meg skremmende.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #265 på: 18. Jan. 2007, 11:45 »
Den ørsmåe marginen var at Taylor kom borti foten til Birminghamspissen som så snublet i sine egne føtter. Det var dette som avgjorde kampen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 18. Jan. 2007, 11:53 »
Sitat fra: "Åsmund"
Den ørsmåe marginen var at Taylor kom borti foten til Birminghamspissen som så snublet i sine egne føtter. Det var dette som avgjorde kampen.

Hehehehehehe, så alle de andre marginene som gikk i favør Newcastle glemmer vi :-). Kunne faktisk stått 0-4 til pause. At Taylor opptrer som en kløne i den situasjonen har lite med marginer å gjøre. Å holde konsentrasjonen oppe rett etter en scoring derimot....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 18. Jan. 2007, 11:59 »
Ingen grunn til å henge med hodet?! Vi røk med 5-1 i målprotokollen i den eneste cupen vi hadde en mulighet til å vinne. Og det mot et Championship lag, et godt sådan. Selvfølgelig skal vi henge med hodet, vi skal ikke være fornøyde med det her, og det er ingen grunn til å tro at vi hadde vunnet selvom Taylor ikke hadde fått rødt kort. Vi ble utspilt så til de grader at vi hadde flaks vi ikke lå under med flere mål til pause.

Vi trenger forsterkninger, og det brenn fort! Vi rekker mest sannsynlig ikke å få inn noen før Lørdag, men til neste uke bør sjekkheftet til Fatty brukes.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 18. Jan. 2007, 12:18 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Åsmund"

Hehehehehehe, så alle de andre marginene som gikk i favør Newcastle glemmer vi :-). Kunne faktisk stått 0-4 til pause. At Taylor opptrer som en kløne i den situasjonen har lite med marginer å gjøre. Å holde konsentrasjonen oppe rett etter en scoring derimot....

Veldig enig med Asbjørn her. Newcastle var en katastrofe fra begynnelse til slutt, og det og bare prestere 2 skudd mot mål i løpet av 90 min hjemme mot et lag fra championship er intet annet enn en katastrofe. Det kunne vært 4-0 til pause og ingenting så ut til å fungere i det hele tatt. Det er ikke umulig at Newcastle kunne snudd kampen om ikke Taylor hadde fått rødt kort, men noen stor kamp av Newcastle kan det på ingen måte kalles...

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #269 på: 18. Jan. 2007, 12:27 »
Roar Stokke kan si mye rart. Men jeg er faktisk ganske så enig med han når han hevder at divisjonsforskjellene ofte viskes ut i cupen.
Å drive og messe om at Birmingham er et Championshiplag er unødvendig. Det vet alle her inne. Og alle vet at B'ham er det absolutt beste laget i ChShip også. Trolig ville de gjort det rimelig bra i PL slik de spiller for tiden.
Uansett PL-lag eller ChSh-lag, stortap som i går skal ikke forekomme selv om vi spiller med noe som ligner et juniorlag.
Livet er svart/hvitt!