20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07  (Lest 41184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07
« Svar #210 på: 17. Jan. 2007, 23:00 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "SverreS"
Dette er en komplett skandale

Nå må du klare å se det positive i det. Har du ikke sett den fantastiske scoringen til Milner. SLutt å hver så negativ da.

:lol:

Det verste er at laget overhodet ikke henger sammen. Og er helt enig med de som sier at vi ikke har spilt bra i det siste, til tross for en grei poengfangst. Det kan vi ene og alene takke noen utrolige enkeltmannsprestasjoner for. Noe må gjøres kjapt, og å sprekke sånn som i dag i egen "leke"grind er utilgiveldig. Må spørre meg hvor den fantastiske lagånden som Lars Tjærnås snakket om på søndag har tatt veien.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 17. Jan. 2007, 23:00 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "SverreS"
Dette er en komplett skandale

Nå må du klare å se det positive i det. Har du ikke sett den fantastiske scoringen til Milner. SLutt å hver så negativ da.

:lol: hahah :lol:

Ikke dårlig den Asbjørn! :D

Fy faen så elendig vi spiller. Greit at Milner viser klasse men herregud. Birmingham spiller oss jo på rævva. Er jo ikke en jævla Newcastle spiller som vet hva han skal gjøre. Vil heller ha Bruce enn Roeder!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 17. Jan. 2007, 23:01 »
Roeder har faktisk fått tilgang til penger ja, men Nille har ikke åpnet storsalget enda, og han venter vel på en skikkelig billig godbit rundt 31.jan. Midtbane sådan :lol:
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 17. Jan. 2007, 23:02 »
Ifjor hadde vi 42.000 mot Mansfield i 3.runde av FA cupen. I år har vi 26.000 mot Birmingham i samme runde. Det sier det meste. Det vil vel si at omtrent et Lerkendal har mistet troa.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 17. Jan. 2007, 23:02 »
jeg ler så jeg griner. fy faen dumme roeder hahaha så jævli tett. nå ser vi igjen at solano ikke er høyre back og at ramage kan dra til hælvete og dra med seg minst sibierski og pattison på lasset. stygge jævla roeder skulle hatt sparken for lenge siden. vi trenger ikke forsvar spillere fordi vi har ramage fra akademiet som er så jævli dårlig og skjelver hver gang han har ballen. vi har jo faen ingen venstreback? huntington er for faen meg ikke venstre back???? vi har baba som er skada året rundt som kanskje er like greit fordi han er så ræva når han spiller allikevel.

bare flaks at vi vant borte mot tottenham. og vi greide faen ikke slå birmingham når du hadde 10 man, med en 2-1 ledelse.

desidert det flaueste tapet noen sinne!
lt;3 Newcastle <3

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 17. Jan. 2007, 23:02 »
Men slapp av gutter. Roeder henter sikkert Naybet eller Jaidi på lån. Så det er null stress. På topp henter han Paul Dickov!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #216 på: 17. Jan. 2007, 23:03 »
Jeg skal innrømme at jeg faktisk lo litt når Campbell la på til 5-1. Men om det var en godhjertet latter? Tro igjen...

Nei nei, dette var tragisk. Heldigvis er det bare få dager til lørdag hvor vi kan snu kjerringa.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 17. Jan. 2007, 23:03 »
Sitat fra: "Torjus"
Vil heller ha Bruce enn Roeder!

Akkurat nå vil jeg heller ha øl. Masse!!! :?
Who else...... Alan Shearer

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 17. Jan. 2007, 23:04 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "VepsoO"
Nå forventer jeg handling av Roeder !!!

Jula er over, Vepso0 :lol:

Og jeg som trodde jula varte til påske :/

Nei faen dette er så flaut at jeg tar meg fri resten av uka, for å slippe å møte på folk jeg kjenner
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 17. Jan. 2007, 23:04 »
TEDDY SHERINGHAM PÅ LÅN.
lt;3 Newcastle <3

djmattis

• Gjest
« Svar #220 på: 17. Jan. 2007, 23:07 »
Ja må virkelig si at dette er Roeder??? sin feil ja....
 :roll:

går nok litt dypere enn det, som om han ikke har lite spillere fra før av å bruke så forventer han seg at de spillerne som vel kommer på banen skal gi 100% og det gjorde ingen spillere i dag...

Dette var et lag som tapte akkuratt som det avr et lag som vant mot tottenham..

1-5 er uholdbart ja absolutt men å drive å herse Roeder syns jeg bare blir for teit.
Og litt barnslig men det har jo blitt sånn nivå på forumet her i det siste at det mere og mere er barn som legger inn sine tanker her, litt synd egentlig, husker at det var mye mere morro her før i tida.
men men ny kamp nye muligheter!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 17. Jan. 2007, 23:07 »
31 januar 23.00 kommer Roeder til å trygle å be Shearer til å ta comeback, Keith Gillespie blir hentet "hjem" fra Sheff og vi får en Le Tallec på lån som spiss tenker jeg.

Ramage gis en 5 - års kontrakt

Kjøp forsvarsspillere, nå tar jeg imot hva som helst
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 17. Jan. 2007, 23:07 »
1-5... 1-5!!!!!!! Jeg har aldri vært så flau i hele mitt syndige liv.. Og bare for å ha sagt det.. Februar nærmer seg styggelig fort, og vi har ikke signert en jævla spiller enda selv om vi ble lovt det ene og andre, og dette er INGEN måte å lokke nye spillere til klubben. Vi kommer sikkert til å gå ut av overgangsvinduet like tomhendt som når vi gikk inn i det.

Jeg har en apell til folk i newcastle.. Gå til gatene og krev fat freds avgang. Viss han nekter denne gangen også, så riv det feite svinet ut av stolen og dra han ut av kontoret etter nesa.. og ta likså godt med dere den vitsen vi kaller forsvar
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 17. Jan. 2007, 23:08 »
Sitat fra: "djmattis"
Ja må virkelig si at dette er Roeder??? sin feil ja....
 :roll:

går nok litt dypere enn det, som om han ikke har lite spillere fra før av å bruke så forventer han seg at de spillerne som vel kommer på banen skal gi 100% og det gjorde ingen spillere i dag...

Dette var et lag som tapte akkuratt som det avr et lag som vant mot tottenham..

1-5 er uholdbart ja absolutt men å drive å herse Roeder syns jeg bare blir for teit.
Og litt barnslig men det har jo blitt sånn nivå på forumet her i det siste at det mere og mere er barn som legger inn sine tanker her, litt synd egentlig, husker at det var mye mere morro her før i tida.
men men ny kamp nye muligheter!

Det er godt at vi barn har ytringsfrihet også, og ikke bare dere voksne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 17. Jan. 2007, 23:09 »
Sitat fra: "kebab80"
1-5... 1-5!!!!!!! Jeg har aldri vært så flau i hele mitt syndige liv.. Og bare for å ha sagt det.. Februar nærmer seg styggelig fort, og vi har ikke signert en jævla spiller enda selv om vi ble lovt det ene og andre, og dette er INGEN måte å lokke nye spillere til klubben. Vi kommer sikkert til å gå ut av overgangsvinduet like tomhendt som når vi gikk inn i det.

Jeg har en apell til folk i newcastle.. Gå til gatene og krev fat freds avgang. Viss han nekter denne gangen også, så riv det feite svinet ut av stolen og dra han ut av kontoret etter nesa.. og ta likså godt med dere den vitsen vi kaller forsvar

Å kreve hodet til Far Fred på et fat er lett, men å få noen til å ta over Newcastle er langt verre. Det finnes ingen som vil.