20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07  (Lest 41367 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07
« Svar #120 på: 17. Jan. 2007, 21:57 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "vannvakten"
Vil neste sei det e good bye FA-cup allerede. Kan ikkje sjå at Roeder skal klare å få spelarne te å snu dette.

Makan til negativitet.

Kanskje en grunn til det. Hvor mange ganger har newcastle har feilet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 17. Jan. 2007, 21:57 »
Dette ser ikke lyst ut, men det er 45 min igjen (+ kansje ekstraomganger)!!
Jeg har vært NUFC supporter i mangfoldige år,og har sett større undrere fra gutta enn å hente inn en 2 måls ledelse!! FA cupen er VELDIG viktig for oss!! Gjør noe nå da Roeder, det er vi som har HJEMMEBANE!!!!!!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 17. Jan. 2007, 21:57 »
Etter en god periode med ok og bra kamper, så kunne det endelig se ut som der var et lys i enden av tunellen.. Og så raser hele jævla tunellen rett over oss!! Hva i helvete er det som foregår??!!! Jeg er for tiden i afrika hvor fotball spilles på støvete sletter og på sportskanalen her sendes det kamelløp... Og takk faen for det
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #123 på: 17. Jan. 2007, 21:58 »
Vanskelig å vinne når vi ikke har vinger. Pattison har spilt som en fjellgeit hele kampen, og det hjelper ikke stort når Milner spiller som en hodeløs sjimpanse på høyre. Fy søren Milner har vært dårlig. Ingen overraskelse, da Milner kanskje har hatt èn god kamp hittil i år...

Får håpe på en skikkelig snuoperasjon i 2.omg her nå, med forhåpentligvis Martins i spissen. Ikke mist håper nå folkens, selv om det er like før jeg gjør det.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 17. Jan. 2007, 21:58 »
Komitragisk forsvarsspill, og resten av spillet er like traisk. Tror jeg telte 100 pasningsfeil, og dette er virkelig frustrerende å se på. Det er flaut, og vi spiller rett og slett patetisk. Forsvaret er latterlig og Ramage og Pattison må komme seg vekk til ett eller annet G16 lag. Ramage har 0 ro og stresser vilt. Da blir det ikke bedre når han har verdens værste pasningsfot, og aldri klarer å klarere. Pattison spiller som en sengeliggende giktpasient mens Sibierski ser ut som han aldri har spilt fotball før. Dette er ikke Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 17. Jan. 2007, 21:58 »
Når vi ikke har klart og skjerpet oss siden Søndag, og ikke minst siden overgangsvinduet åpnet med tanke på forsvaret, tviler jeg på at vi klarer det på 15 minutter.

Er ordet forsvar på Geordisk direkte oversatt fra norsk med utganspunkt i ordet sluk?
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 17. Jan. 2007, 21:58 »
Sitat fra: "kebab80"
Etter en god periode med ok og bra kamper, så kunne det endelig se ut som der var et lys i enden av tunellen.. Og så raser hele jævla tunellen rett over oss!! Hva i helvete er det som foregår??!!! Jeg er for tiden i afrika hvor fotball spilles på støvete sletter og på sportskanalen her sendes det kamelløp... Og takk faen for det

Gode kamper???? jeg vil heller si dårlige kamper og gode resultater i forhold til prestasjonene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 17. Jan. 2007, 22:01 »
Hva er oddsen for at Pattison starter 2. omgang? Med Roeder som manager tipper jeg den er på 1,01.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 17. Jan. 2007, 22:02 »
Om det skulle bli tap er det bare å slappe av. Roeder kommer nok til å roe oss ned med at det er spillere på vei.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 17. Jan. 2007, 22:03 »
Hva er oddsen for at Pattison starter 2. omgang? Med Roeder som manager tipper jeg den er på 1,01.

Jeg stemmer for at vi hiver inn Kazenga istedet for Pattison. Man skal lete lenge etter å finne en mer tragisk spiller, så tror ikke Kazenga hadde gjort seg bort. Vennligst hiv Sibierski og Ramage ut av banen og. Oddsen for Castle seier: 10,00

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #130 på: 17. Jan. 2007, 22:05 »
Hurra
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 17. Jan. 2007, 22:06 »
Om det skulle bli tap er det bare å slappe av. Roeder kommer nok til å roe oss ned med at det er spillere på vei.

Ja, jeg får vann i munnen av å tenke på at spillere som Quinton Fortune, Petter Rudi, Jostein Flo, broren til Pattison og Salif Diao kan nærme seg ved månedsskifte.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 17. Jan. 2007, 22:06 »
Som Thor Eggen sier. Birmingham har 3 klasse spisser ute. Selv med 4. og 5. valget til Birmingham ser forsvaret våres ut som et norsk 3. div forsvar.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #133 på: 17. Jan. 2007, 22:07 »
HAr dei faen ikkje gjort endringer i pausen. Herregud, Pattison skulle vert ude før kampen begynte
Newcastlesupporter siden 1992