20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07  (Lest 41118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Birmingham FA-cup 17.01.07
« på: 15. Jan. 2007, 19:36 »
Newcastle-Birmingham
FA-cup, 3.runde omkamp
Sted: St. James' Park (Newcastle)
Tid: 21.00
TV: SportN

Etter at den første kampen endte 2-2, må det en omkamp til for å kåre vinneren av disse to lagene, som for æren av å møte Reading i 4.runde.

Newcastle er soleklare favoritter før møtet mot lederen av Championship. Birmingham fikk hvile i helgen, da deres oppgjør mot Leeds ble avlyst. Newcastle slo Tottenham 3-2 på White Hart Lane, og er proppfull av selvtillitt. Kan få tilbake Parker og Emre, da begge gikk glipp av helgas møte med Spurs. Ellers er det som normalt mange skader.

Det kan også hende at Roeder sparer noen spillere i denne kampen, da det bør være nærmest walk-over. Men det er heller tvilsomt.

Sannsynlig lag:

Given
Solano Taylor Ramage Huntington
Dyer Butt Parker/Emre Milner
Martins Sibierski

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 15. Jan. 2007, 20:09 »
Denne kampen håper jeg veldig at vi vinner, siden jeg er på St.James`Park denne kampen. Da skal jeg stå på Gallowgate og se at Oba banker inn to mål.. 2-0 til oss.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Jan. 2007, 21:04 »
Alt annet enn seier og avansement vil være skuffende her. Riktignok er Birmingham et meget bra championship lag, men championship er championship og hjemme skal vi slå slike lag.
Håper og tror på en tøff kamp som vi vinner relativt greit, 2-0.

God tur Eivind, satser på at du sammen med resten av Toon Army gir gutta den nødvendige støtten som trengs for at Martins og co skal klare dette!

Noreng

• Gjest
« Svar #3 på: 15. Jan. 2007, 23:00 »
Med mindre noen andre blir skadet BØR vi stille slik:

Samme som sist:
--------Given---------
Solano-Tayls-Ram-Hunt
Dyer-Butt-Patt/Emre/Parker-Milner
-----Martins-Sibierski.--------

Blir ingen av Emre/Parker klare, spiller Pattison. Blir en av de klare spiller den der. Blir begge klare spiller vi slik:

--------Given-------
Solano-Tayls-Ram-Hunt
Milner-Butt-Parker-Emre
-----Dyer--Martins----

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Jan. 2007, 23:18 »
den siste ser grei ut.

sibierski har ikke prestert noe siden portsmouth kampen og det er på tide at han benkes.
lt;3 Newcastle <3

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Jan. 2007, 00:00 »
Given
Solano Tayls Ramage Parker
Milner Dyer Butt Emre
Sibierski Martins

tror parker hadde vært mer slitsom å løpe forbi enn huntington. Ikke minst har Parker strålende taklinger og kan bidra mye defensivt ettersom vi har butt som storspiller på midten.
Andreas Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Jan. 2007, 10:51 »
Sitat fra: "amt"
Given
Milner Dyer Butt Emre
Sibierski Martins

tror parker hadde vært mer slitsom å løpe forbi enn huntington. Ikke minst har Parker strålende taklinger og kan bidra mye defensivt ettersom vi har butt som storspiller på midten.

Jeg er villig til å satse alt jeg har på at kaptein Parker ikke starter på venstre back!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Jan. 2007, 10:56 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Alt annet enn seier og avansement vil være skuffende her. Riktignok er Birmingham et meget bra championship lag, men championship er championship og hjemme skal vi slå slike lag.
Håper og tror på en tøff kamp som vi vinner relativt greit, 2-0.

I cupen tar jeg ikke noe for gitt. Når Wycombe spiller U mot Chelsea (dog hjemme), så har nok B'ham stor tro på at de har noe å utrette på SJP i morgen. Championship er Championship, men det er vel en grunn for at B'ham har vært så suverene?
Jeg tror selvfølgelig på seier, men at den blir særlig enkel føler jeg meg ikke overbevist om.
Livet er svart/hvitt!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Jan. 2007, 13:24 »
Sitat fra: "Doffi"
lættis lag oppstilling

Hehe, stor tiltro til laguttaket ser jeg :lol:

Nei, dette er en kamp vi bør og skal vinne, vi har vel ikke så altfor mange å plukke fra som vanlig, men tror dette er en vinnersuksess:

GIVEN

SOLANO-TAYLOR-RAMAGE-HUNTINGTON

-----MILNER-PARKER-BUTT-EMRE-------

-------------DYER------------------------
------------------------MARTINS--------

er faktisk et veldig slagkraftig lag dette altså, selv med mange skader. Er litt suikker på om Solano får spille denne siden han fikk sitt 5 gule mot Spurs?!

Ellers så får du kose deg Eivind, blir vel deilig å se gutta vinne, når du først drar over.. :D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Jan. 2007, 13:33 »
Blir samme lag som mot Spurs og samme reserver i følge Roeder. Ganske utrolig når vi har en frisk Luque. Orker ikke nok en kamp med feilpasning på feilpasning av Pattison. Trodde vi var ferdige med å bruke spillere som holdt Gary Brady nivå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Jan. 2007, 13:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Blir samme lag som mot Spurs og samme reserver i følge Roeder. Ganske utrolig når vi har en frisk Luque. Orker ikke nok en kamp med feilpasning på feilpasning av Pattison. Trodde vi var ferdige med å bruke spillere som holdt Gary Brady nivå.

Men Asbjørn da, har du ikke forstått det? Luque bruker vi ikke uansett. Og da mener jeg UANSETT. NO MATTER WHAT! Om så Terry McDermott må spille, ja tilogmed Fat Fred for den del, så spiller fortsatt ikke Roeder med Luque. Hva faen det dreier seg om? Nei det er det INGEN andre enn Roeder som skjønner, og slik vil det fortsette å være. Og sånn er det dessverre.

Jeg kunne levd med samme lag og samme reserver hvis det var fordi vi skulle spare noen av spillerne våre fordi dette er en kamp vi skal vinne greitt uansett. Men vi vet jo alle at det ikke er sånn.

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 16. Jan. 2007, 17:21 »
Given
Milner Dyer Butt Emre
Sibierski Martins

Genialt! Det burde Roeder prøve! Parker er kaptein og kan tåle en kamp på venstrebacken.

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 16. Jan. 2007, 17:22 »
Given
Milner Dyer Butt Emre
Sibierski Martins

Genialt! Det burde Roeder prøve! Parker er kaptein og kan tåle en kamp på venstrebacken.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. Jan. 2007, 17:27 »
Sitat fra: "Noreng"
Given
Milner Dyer Butt Emre
Sibierski Martins

Jeg ser ikke det geniale ved å stille med 7 midtbanespillere?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #14 på: 16. Jan. 2007, 17:31 »
Parker er midtbanespiller og skal spille sentralt. Sånn er det bare. Man får flere muligheter til å takle når man spiller sentralt på midtbanen, enn hvis man spiller venstreback. Parker er genial på å takle rundt egen 16-meter for å forhindre skudd, det får han ikke muligheten til hvis han spiller venstreback.

En venstreback bør ha en god venstrefot (innleggsfot), noe Parker ikke har. En venstreback bør også være kjapp, noe Parker ikke er. Så det var en dårlig ide å sette Parker på venstreback. Spennende, men ikke særlig gjennomtenkt.

Håper jeg ikke var for krass her nå  :P   :D