20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo til Newcastle??  (Lest 5478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« på: 14. Jan. 2007, 22:17 »
News of the world kan i dag melde at Ronaldo knyttes til Newcastle. Hvor vidt dette blir noen realitet for tiden vise.. Personlig så mener jeg dette er en dårlig ide, det bør heller satses mer på forsvaret vårt som er det svakeste ledd i dag.. Hva mener dere?
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

djmattis

• Gjest
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #1 på: 14. Jan. 2007, 22:33 »
heller cassano, selv om ronaldo på sitt beste er i sin egen dimensjon men tror ikke han kan bli det i newcastle, hehe skadede spillere har en forbannelse over seg i klubben våres dessverre

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #2 på: 14. Jan. 2007, 22:41 »
Gud forby at tjukkasen kommer til Toon.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #3 på: 14. Jan. 2007, 22:44 »
Hmm Ronaldo ?
Tror nok han har sett sine beste dager på fotballbana.
Men får me han blillig så kan det jo vere verdt sjangsen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #4 på: 14. Jan. 2007, 23:11 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Gud forby at tjukkasen kommer til Toon.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #5 på: 15. Jan. 2007, 07:51 »
Trur dette kan komme til å bli en reprise av oppholdet til Kluivert dessverre
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
For høy lønn
« Svar #6 på: 15. Jan. 2007, 10:47 »
Med den lønnskostnaden som det er forbundet med å ha Ronaldo i troppen (1,1 mill./uke), så er jeg ikke overdrevent begeistret for at han linkes til NUFC.
Men om man får en deal àla Kluivert, hvor Barca visstnok var med på å spleise på lønna, så blir det straks mer "spiselig". Men ikke noe must for meg....
Livet er svart/hvitt!

Agurksaft

• Gjest
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #7 på: 15. Jan. 2007, 10:51 »
Ærlig talt gutta, me snakkar om tidenes VM målskårar som enda ikkje har fyllt 30, sjekk statsa hass, fyren har levert varene og skåra mål i ALLE år.
Han skåra jo som ein hest i VM.
Ronaldo over ei 2 årsperiode vil kun koste rundt 150 mill, med tanke på draktsal , mediadekning, auka mengde med supportarar, auka sportsleg suksess og aksjekurs oppsving så bør me så absolutt signera El Gordo som har på merittlista si å bli kalla verdas beste fotballspelar!
Eg får vatn i munnen av å tenka på Ronaldo i Newcastle drakt!!!

Mannen skyt som ei legende med begge bein, treng  svært lite tid og rom for å avslutte, og det skaffar han seg med antakleg verdas beste rykk uansett person og idrett i forhold til mage.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #8 på: 15. Jan. 2007, 14:30 »
Ronaldo, Ronaldo...  Det er noe med den mannen..
Noe helt spesielt.  Han er rett og slett ett prakt eksemplar på en spiss som treffer mål når han må som mest.
Kanskje han ikke er så mye med i kampen, men så plutselig er han der.
Det er det jeg liker med den karen.
Får vi han skal vi faen meg være glad..

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #9 på: 15. Jan. 2007, 15:54 »
Ronaldo er en av mine desiderte favoritter, hadde vært sinnsykt kult å se han i Premier League
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #10 på: 15. Jan. 2007, 18:45 »
Ronaldo, du er hjertlig velkommen!!! Vi snakker her om en av tidenes beste GOALGETTERE!! Han er blitt kåret til verdens beste fotballspiller 2 ganger, og har fremdeles noen år igjen som toppspiller. Ambisjoner om å være landslagspiller for Brasil har han visst også fortsatt.

Kan ikke skjønne at folk ikke vil ha han i NUFC. Her kan vi jo kansje få en av de beste, ihvertfall i sin posisjon. Så er det noen som sier NEI TAKK????? Gutter, hva slags folk er gode nok for oss hvis ikke Ronaldo er det???

Jeg mener at hvis vi har en liten mulighet til å få han, så bør vi prøve oss også, om prisen er rett!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #11 på: 15. Jan. 2007, 18:52 »
Selvfølgelig vil jeg ha Ronaldo i Newcastle, og ingenting ville vært bedre enn en Ronaldo i form.
Men vi må huske på at Ronaldo stort sett har spilt på lag som dominerer kamper og har 10 klassespillere rundt seg. Det får han lite trolig i Newcastle.

MEN jeg også drømmer om å se Ronaldo score mål på ST'James Park !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

folesvert

• Gjest
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #12 på: 15. Jan. 2007, 21:50 »
Ronaldo og Martins på topp ... jeg gleder meg. Det blir stort. Hadde vært utrolig morsomt, men tror jo ikke helt at underet vil skje da.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #13 på: 15. Jan. 2007, 23:24 »
selvfølgelig burde alle ville ha ronaldo til klubben.

Lønna går som nevnt opp i drakt salg. han er jo et av tidenes største navn og tenk for en inspirasjon de unge på laget.

har fortsatt heller ikke glemt at han laget 3 mål på Old Trafford :):):))):):):):))):):):)):)
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo til Newcastle??
« Svar #14 på: 16. Jan. 2007, 12:46 »
Ronaldo er fremdeles en av verdens ypperste målscorere. Det kan ingen ta fra ham. Men rykket og farten er ikke helt det samme som i glansdagene, den fysiske formen er langt unna glansdagene. Ronaldo selges fra Real fordi han tilhører FORTIDEN. Jeg tar selvfølgelig gjerne imot en goalgetter av Ronaldos kaliber, hvis han kommer. Men jeg legger meg ikke ned og griner om han ikke gjør det. Faktisk mener jeg vi tjener mer på at han ikke kommer enn at han kommer.

Vi har Owen, og Owen er mer enn god nok til sitt bruk. Dessuten er vel Owen bare 26 år, og har med andre ord flere år foran seg, i motsetning til Ronaldo, som har alle sine beste år bak seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon