20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #345 på: 05. Sep. 2013, 07:52 »
Er det 2 eller 1 billett per medlemskap til Sunderland heima? Er lenge til men driver med seriøs planlegging ;)
Er 6 stk til no som skal.

6 stk! Blir stor tur da  :)

Meinte 5!! :) Viss du ikkje er med og:P

Er eg,faren, broren, onkel og søskenbarn.

Hmm, 1 stk per medlemsskap. Då vart det litt vanskelegare!

Sjekk Viagogo evt, men regn med å måtte betale en del ekstra. Kjøpte 2 billetter til Newcastle - Sunderland i April, havnet på drøyt 100 pund pr. billett.

Det var mykje. Då kan ein kjøpa heller kjøpa ekstra medlemskap og bestilla på nett.

Teinkte å fri til nokre her inne som har medlemskap, men som ikkje skal på kampen, om dei kan hjelpa meg.

Tviler sterkt på at jeg kan bli med på denne Grinde, så du kan bruke mitt medlemskap til kampen  :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 05. Sep. 2013, 08:33 »
Er det 2 eller 1 billett per medlemskap til Sunderland heima? Er lenge til men driver med seriøs planlegging ;)
Er 6 stk til no som skal.

6 stk! Blir stor tur da  :)

Meinte 5!! :) Viss du ikkje er med og:P

Er eg,faren, broren, onkel og søskenbarn.

Hmm, 1 stk per medlemsskap. Då vart det litt vanskelegare!

Sjekk Viagogo evt, men regn med å måtte betale en del ekstra. Kjøpte 2 billetter til Newcastle - Sunderland i April, havnet på drøyt 100 pund pr. billett.

Det var mykje. Då kan ein kjøpa heller kjøpa ekstra medlemskap og bestilla på nett.

Teinkte å fri til nokre her inne som har medlemskap, men som ikkje skal på kampen, om dei kan hjelpa meg.

Tviler sterkt på at jeg kan bli med på denne Grinde, så du kan bruke mitt medlemskap til kampen  :)

Var det eg håpa på at eg kunne :) Synd du ikkje kan verte med, men bra eg får bruka medlemskapet ditt! :D

Andre som er like snille som GMC? :angel:

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 05. Sep. 2013, 13:40 »
Gjelder medlemskapet pr sesong eller per år?

Usikker på hvor lenge mitt er gyldig, kan sjekke det opp. Skal uansett ikke på kampen, så hvis det er gyldig kan du låne mitt :)

Edit: Står dette på medlemssiden min på nufc.co.uk: Profile: General Sale 2013-14 Club Member
« Siste redigering: 05. Sep. 2013, 13:46 av John Marius »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 05. Sep. 2013, 21:45 »
Gjelder medlemskapet pr sesong eller per år?

Usikker på hvor lenge mitt er gyldig, kan sjekke det opp. Skal uansett ikke på kampen, så hvis det er gyldig kan du låne mitt :)

Edit: Står dette på medlemssiden min på nufc.co.uk: Profile: General Sale 2013-14 Club Member

Det hadde vore fantastisk! :) Det står det same på min. Eg betalte for nytt medlemskap forrige veke. Under "view Your History" kan du sjå når du betalte for medlemskapet ditt. Det varer vel 12 mnd, trur eg.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 06. Sep. 2013, 09:20 »
7 Jan 13 fornyet jeg medlemskapet står det der, så hvis du får brukt medlemskapet så send en pm med hva du trenger av info :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 06. Sep. 2013, 09:40 »
7 Jan 13 fornyet jeg medlemskapet står det der, så hvis du får brukt medlemskapet så send en pm med hva du trenger av info :)

Ok. Det kan gå. Kjem an på når billetane verte lagt ut :) Får håpa det er 4 veker før ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #351 på: 18. Sep. 2013, 23:12 »
Bittelitt off-topic, men tar den kjeften som kommer med godt humør!

Skal til London til helga, og se Arsenal - Stoke på søndag. Prøvde å skaffe billetter til Chelsea - Fulham på lørdagen, og endte opp på viagogo. Fant 3 billetter til en grei pris, men man måtte være "True Blue"-medlem. Finnes det andre lignende sider?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 29. Sep. 2013, 12:33 »
Korleis er det med cup-programmet etter nyttår og er det noko sjanse for at Newcastle-Sunderland kan verte flytta til ein anna helg grunna dette? Håpar ikkje det, no har eg bestillt flybillett :frenetisk:

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 30. Sep. 2013, 11:23 »
Fa Cup:

Fourth Round Proper   Saturday 25 January 2014
Fifth Round Proper   Saturday 15 February 2014

Capital One Cup:

Semi Final 2nd Leg ? w/c 20th January 2014
Final ? Sunday 2nd March 2014

Så kampen 1 februar mot mackems blir ikke påvirket av dette såvidt jeg kan skjønne :)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #354 på: 30. Sep. 2013, 18:26 »
Fa Cup:

Capital One Cup:

Så kampen 1 februar mot mackems blir ikke påvirket av dette såvidt jeg kan skjønne :)

Dette var jo klart samme dag terminlista kom ut for flere måneder siden... pga politiets sikkerhetskrav vil kampen heller ikke bli spilt en mandag, den vil bli spilt kl.12:00 eller 1:30 senest... (lørdag eller søndag) så det er bare å bestille fly... mine flybilletter er alerede booket!!  :toon:
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 01. Okt. 2013, 07:31 »
Fa Cup:

Capital One Cup:

Dette var jo klart samme dag terminlista kom ut for flere måneder siden... pga politiets sikkerhetskrav vil kampen heller ikke bli spilt en mandag, den vil bli spilt kl.12:00 eller 1:30 senest... (lørdag eller søndag) så det er bare å bestille fly... mine flybilletter er alerede booket!!  :toon:

Flyr bort torsdagskveld, heimatt måndag. :thumbu:

PS. Nedrykkskamp og 6 poengar mot tabellnabo Mackems? :'(
« Siste redigering: 01. Okt. 2013, 07:43 av lgrinde »

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #356 på: 01. Okt. 2013, 22:08 »
Tenkte meg over til LFC kampen 18.oktober, men finner ingen plass jeg kan kjøpe billetter. Forrige gang bestilte jeg bare fra nufc.co.uk. Noen som har noen gode tips til å skaffe 4 billetter til kampen? Har de ikke blitt lagt ut enda?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 01. Okt. 2013, 23:31 »
Billettene blir nok lagt i løpet av de nærmeste dagene.

Tremblem

• Gjest
« Svar #358 på: 02. Okt. 2013, 18:55 »
Tenkte meg over til LFC kampen 18.oktober, men finner ingen plass jeg kan kjøpe billetter. Forrige gang bestilte jeg bare fra nufc.co.uk. Noen som har noen gode tips til å skaffe 4 billetter til kampen? Har de ikke blitt lagt ut enda?

Lagt ut nå hvis du er medlem. kan kjøpe inntil 4 billetter! Godtur, og håpe på en god kamp!  :toon:

Espen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #359 på: 02. Okt. 2013, 19:50 »
Angående medlemskap, er det noen her som vet hvor lenge etter registrering det trår i kraft? Jeg ser at billetter til Liverpool-kampen nå er lagt ut for medlemmer, og kunne gjerne tenkt meg et par stk. Jeg tipper det ikke er mange dagene til de legges ut for offentlig salg, men da kan det jo allerede være for sent.. Hvis jeg registrerer meg som medlem nå, er det noen som vet om jeg da kan benytte medlemskapet til bestilling av billetter med en gang? Evt. omtrent hvor lang tid vil det ta?

Etter 17 år som supporter uten å ha besøkt St. James EN ENESTE GANG så er jeg utrolig gira på tur snart, og angående kampen så får vi for guds skyld håpe at fjorårets katastrofekamp ikke gjentar seg  ???