20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #315 på: 04. Juli 2013, 18:52 »
Lurer på hvor mange billetter man kan kjøpe på ett medlemskap? Skal over på Newcastle - West ham
Howay :)

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #316 på: 04. Juli 2013, 19:40 »
Min erfaring er at det varierer litt avhengig av motstander og "viktigheten" på kampen. Når jeg var over på NUFC-Villa i 2012 (februar) fikk jeg kjøpt to. Mot Sunderland nå i vår fikk jeg bare kjøpt en. Men mot West Ham regner jeg med at det blir to per medlemskap.

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #317 på: 07. Juli 2013, 11:16 »
Ok satser på at jeg får kjøpe 2 da  :D
Howay :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 10. Juli 2013, 11:50 »
Korleis er folk sine erfaringar med å få tak i billettar til Tyne-Wear derbyet? Eg og broren har sett oss ut kamp 1. februar mot Mackems. Der vel stor sjanse for at denne verte flytta til sundag og avspark er i 1300-tida?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 10. Juli 2013, 12:23 »
Det var ganske tøft i vår, og billettene gikk unna på rekordtid. Det var i og for seg ikke noe problem så lenge du var på da de ble lagt ut.
Tror noe av grunnen til at det var hard kamp om billettene var halv-sesongkortene som klubben begynte å selge på nyåret.

Tidligere har jeg hatt få problemer med å skaffe billetter til tyne-wear derbyet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

affyaffy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #320 på: 01. Aug. 2013, 21:36 »
Har bestilt "jomfrutur" den helga vi møter Hull (21.sept)
hvor mange uker før kamp bruker de legge ut billetter på hjemmesiden?
og er det noen som kan tippe hvor omkring prisen vil ligge? :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 01. Aug. 2013, 23:27 »
Billettene blir lagt ut omlag 4 uker før kamp til medlemmer, mens den går på åpent salg ca. 2 uker før kamp. Skal ikke være noe problem å vente til den går på åpent salg.

Prisene varierer alt etter hvor du ønsker å sitte. Fra £25 på kortsiden til £60 på langsiden. Sånn omtrentlig :)

affyaffy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #322 på: 02. Aug. 2013, 11:39 »
Thnx kø1 :)
får smøre seg med tålmodighet da.. ønsker selvfølgelig å sitte med hjemmefansen, men tipper SJP ikke er overfylt av turister med smale øyne og magetaske slik som old trafford, så man sitter vel med hjemmefans uansett ;)

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #323 på: 02. Aug. 2013, 16:41 »
Thnx kø1 :)
får smøre seg med tålmodighet da.. ønsker selvfølgelig å sitte med hjemmefansen, men tipper SJP ikke er overfylt av turister med smale øyne og magetaske slik som old trafford, så man sitter vel med hjemmefans uansett ;)

Pretty much. Stemning uansett kor du sitte, eneste er vel Platinum club der snittalderen er litt høyere en ellers. Så her er det roligere dog de beste sitteplassene på stadion. Hvertfall min erfaring.

AndersS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #324 på: 10. Aug. 2013, 20:30 »
Hei! Jeg og et par kompiser tenker oss over på Liverpool kampen 19.okt. Er det noe stress å få tak i billetter uten å være member? :-)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 10. Aug. 2013, 22:15 »
Jeg tror det i utgangspunktet skal gå veldig bra til denne kampen. Faktorer som kan påvirke dette er selvsagt dersom vi skulle ha en strålende åpning på sesongen etc.

Det var tøft å få billetter til storkampene mot slutten av forrige sesong blant annet Liverpool, men det skyldes i all hovedsak halv-sesongkortene de begynte å selge ved nyttår til en rimelig penge.

AndersS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #326 på: 11. Aug. 2013, 07:34 »
Takk for svar :) Magefølelsen sier nok at det er best å bli member da ;)

Marius

• NewUtd.no
  • Flaskebærer
    • Vis profil
« Svar #327 på: 13. Aug. 2013, 10:14 »
Har bra erfaring med www.1billett.com når det gjelder NUFC-billetter med hotell. Da ligger billettene og venter i resepsjonen når du sjekker inn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 14. Aug. 2013, 14:21 »
Kan du vennligst fortelle de som driver den siden at de skal begynne å skrive norsk, så det er mulig for seriøse fotballfolk å vurdere den også?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Marius

• NewUtd.no
  • Flaskebærer
    • Vis profil
« Svar #329 på: 15. Aug. 2013, 09:57 »
Det er en svensk side egentlig. De bruker sikker Google Translate på den norske utgaven :) Men bortsett fra litt gebrokken tekst fungerer opplegget utmerket. Bruker alltid hoteller i sentrum, bl.a. Express By Holiday Inn og Jury's Inn.