20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178064 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #300 på: 15. Feb. 2013, 10:46 »
Er det nok å bare registrere seg på hjemmesiden under ticket sales, eller må man kjøpe membership for å kunne kjøpe billetter?

Ser at salget for Soton kampen er lagt ut, men enda ikke for General Sale.

Så lenge den kommer ut for General Sale, holder det å registrere seg på hjemmesiden.. Og det skal ikke være noe stress til den kampen :)

Blir du stressa og vil ha billetter kjapt, så skrik ut. Skal på samme kampen selv, og har membership :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #301 på: 15. Feb. 2013, 11:56 »
Er det nok å bare registrere seg på hjemmesiden under ticket sales, eller må man kjøpe membership for å kunne kjøpe billetter?

Ser at salget for Soton kampen er lagt ut, men enda ikke for General Sale.

Så lenge den kommer ut for General Sale, holder det å registrere seg på hjemmesiden.. Og det skal ikke være noe stress til den kampen :)

Blir du stressa og vil ha billetter kjapt, så skrik ut. Skal på samme kampen selv, og har membership :)

Hei.

Har skaffet meg Membership nå, men vi har bestemt oss for å gå på Stoke kampen den 9 mars.
Er inne og sjekker hver dag og billettene blir lagt ut  :-[

langgeita

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #302 på: 07. April 2013, 22:27 »
Noen som har hatt gode/dårlige erfaringer med viagogo? Kjøpte billetter der idag, overpriset men synes det er bedre å være sikker på å få billett :nervøs:
"He's a fantastic player. When he isn't drunk."
Brian Laudrup closely analyses the performances of former England hero Paul Gascoigne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 07. April 2013, 22:41 »
Til hvilken kamp? Sunderland?

langgeita

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #304 på: 08. April 2013, 10:36 »
Nei, til Liverpoolkampen ::)
Brian Laudrup closely analyses the performances of former England hero Paul Gascoigne.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 08. April 2013, 11:24 »
Og poenget med det var? Det er jo ikkje lagt ut for salg enndå, så det er jo store muligheter å få biletter via klubben. Itilegg veit så er det nokon her som har sagt dei har billetter til overs for den kampen, sidan dei kjøpte seks kamper pakken.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #306 på: 08. April 2013, 14:23 »
kjøpte sunderland billett på viagogo 2april og den kom i posten idag. men ville jo seff prøvd på nufc.co.uk først siden det er halve prisen.... syns det er dårli av klubben og tillate svartebørs billetten er printet ut av newcastle med mitt navn og full pakke men prisen er satt til 0 på den

langgeita

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. April 2013, 00:16 »
Ja, jeg vet, men dem jeg har vært i kontakt med har ikke hatt plasser ved siden av hverandre. Siden jeg skal over med madammen så var hun ikke så keen på å sitte alene :p
Kjøpte bare på viagogo for å være helt 100% på å få billett, og om jeg betaler dobbel pris så gjør jeg gjerne det, er tross alt 1.gangen jeg skal over å se kamp.
Har lært en liten lekse nå, og vil nok heller ha litt is i magen til neste tur :)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. April 2013, 07:46 »
Ser den.

Men til neste gang, ha litt meir is i magen. Vent verdt fall til du har sett om du får via klubben (som du gjere i dei fleste tilfeller, utenom tyne and wear derbyet som går veldig fort unna)

langgeita

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. April 2013, 12:37 »
Sant sant! :) Rookie mistage... :thumbd:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 02. Juli 2013, 21:47 »
Kanskje feil tråd, men fant ingen annen tråd.

Jeg og 5 andre venner tenkte å reise over til England for å se Manchester United - Tottenham, Newcastle - Arsenal og Everton - Sunderland. Jeg lurte på om noen av dere vet om en sikker side som selger billetter bortsett fra klubbenes supporterklubber? Eller pleier dere bare å bestille ved å melde dere inn i supporterklubbene?

Og vet noen noe om latravel.no?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 02. Juli 2013, 21:55 »
Jeg var på Everton - Shitty nå i våres, og der var det bare å opprette en "konto" på Everton sine hjemmesider og kjøpe billetter da de kom på General Sale. Sjeldent eller aldri utsolgt på Goodison. Old Trafford er nok noe verre. Har aldri kjøpt billetter der selv... I Newcastle har jo medlemmer førstepri på billetter, mens spørs vel om kampen mot Arsenal blir utsolgt... Spørs jo evt hva dere tar sjansen på :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 02. Juli 2013, 22:49 »
Takker for svar! :D Og det er 2 billetter per medlemsskap for Newcastle-kamper fortsatt? Eller er ikke det bestemt enda for neste sesong?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 02. Juli 2013, 23:02 »
Er litt opp og ned. Usikker på hvordan det var med Arsenal denne sesongen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #314 på: 03. Juli 2013, 00:07 »
Ettersom vi diskuterer andre billetter, spørs jeg jeg også. Noen som har erfaring med hjemmebilletter på Emirates? Lurer på om man må bestille medlemskap, for er bare 1 billett pr medlemskap. Skal på Arsenal - Stoke, og lurer på hvor smart det er å vente til generale sale..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒