20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 177840 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #165 på: 31. Aug. 2010, 23:21 »
West Ham ble vel kritisert av egne fans før sesongen at billettene var dyre i år. Men vil vel tippe at de normalt ligger på £40-£60.

Major

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #166 på: 01. Sep. 2010, 12:23 »
Meg og en kamerat skal over for å se newcastle - Manchester City hjemme.
Så lurte jeg på om det er en kamp hvor det blir vanskelig å få tak i billetter til?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 01. Sep. 2010, 18:48 »
Det er årets boxing day kamp, og det er vel første gang på mange mange sesonger vi har fått tildelt hjemmekamp på boxing day. Det er jo en engelsk fotball tradisjon som trekker mye folk, og hvis laget skulle gjøre det veldig bra utover høsten så kan billettene gå fort unna. Men etter all sannsynlighet så vil jeg tro du får tak i billetter til denne kampen på General Sale, men du kan gjerne være raskt ute å kjøpe billetter første dagen de går på GS.

Hvordan gjør du det med fly? Flytrafikk er vel innstilt 1.juledag, er det ikke?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 02. Sep. 2010, 11:33 »
Regner med det er noe trafikk men det meste staar vel siden det er dagen med julefeiring i England. Kamper paa Boxing Day er generelt vanskelig aa faa tak i om du ikke er medlem i 12th man eller kjenner noen som kan ordne

Major

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #169 på: 02. Sep. 2010, 12:26 »
Vi flyr med klm den 25 des

Ivar11

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #170 på: 09. Sep. 2010, 18:36 »
Hei. Jeg har planer om å ta turen nedover å se Arsenal - Newcastle på Emirates i November, men lurer på hvor man skaffer seg billige billetter? Jeg skal nedover med en Arsenalfan, så er egentlig det samme om vi sitter med hjemmefansen eller bortefansen.

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Sep. 2010, 12:29 »
Har tenkt meg over på Wigan kampen 16 okt, men når kan jeg kjøpe billetter over internett aka general sale? Går dette, altså bestille på nett å få i posten/hente i newcastle før kampstart?
Eller burde jeg melde meg inn i magpies opplegge å få billettene nå?

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 13. Sep. 2010, 15:20 »
Noen som vet om det er vanskelig å skaffe billetter til hjemmekampene til Fulham? Planen er å se de mot oss den 2.februar.
De selger vel ut Craven Cottage til omtrent alle kampene.

Har ikke vært på Craven Cottage siden Fulham var i Championship;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 16. Sep. 2010, 23:35 »
Mulig jeg kan få til. Skal sende en melding å sjekke. Om du ikke hører noe så er det dårlig med det.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 17. Sep. 2010, 15:59 »
Om du ikkje får blant supporterene fra nufc.co.uk kan du bestille fra fulham sin side. Der kan du bestille på Putney end som er for nøytrale og bortesupportere. Har vert der 1 gang med nøytrale billetter og satt rett bortom newcastle fansen som man egentlig bare kan flytte seg bort til og dei som ikkje er newcastle fans der bryr seg ikkje. Fulham er einaste klubben i PL som blander nøytrale og bortesupportere på den måten.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #175 på: 22. Sep. 2010, 17:45 »
Heisann medfans av verdens beste lag!

Jeg, fatter og brutter skal ENDELIG til St.James Park for å se vårt kjøre Magpies harve over de møkkete folka i Waitingpool i desember. Vi har allerede bestilt både reise og hotell, men ser at vi ikke får kjøpt billetter før to til tre uker FØR selve matchen...
er det noen som har peil på muligheten for å "sikre" billetter noe tideligere enn dette? eller er eneste måte å døgne foran skjermen i dagene før evt slipp på newutd.co.uk-sidene? reserverer Toon Army Norway-billetter? All info taes imot med stor kudos!

Forøvrig HERLIG seier mot Everton i helga! Toon Black & White Army till I die!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 22. Sep. 2010, 21:52 »
Tipper at den kampen blir fort utsolgt, men dersom du får plass til noen poser med kaffe i bagasjen til meg over hit så skal jeg se hva jeg får til ;-)

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Sep. 2010, 15:16 »
Hehe, glimrende! Bare si hvor mange esker kaffe du trenger du...du bor i Newcastle? Hadde satt UMÅTELIG pris på litt hjelp på dette. Første gang over for hele familien og alle er Magpies så det fosser over..gratulerer med Chelsea-skalpen igår! Herlig!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Sep. 2010, 17:00 »
Jeg har mulighet for 2 billetter garantert saa jeg maa sende en mail aa sjekke om det er mulig aa faa kjoept noen til. Har ingen avtale denne sesongen der vi kan kjoepe billetter tidligere enn normalt.

Bor i Newcastle og er redaktoer for MagZine. Har du meldt deg inn i TAN?

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Sep. 2010, 21:57 »
Noen av dere som har noen kontakter som kan skaffe billeter på borte seksjon? tenkte å se Arsenal-Newcastle i november

På forhånd takk :)
Sir Bobby Robson