20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tobisant

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #150 på: 16. Aug. 2010, 17:56 »
Hei!
Skal til London med en kompis for å se West-Ham mot Newcastle 23.Oktober. Noen som vet om det er mulig å skaffe billetter med Newcastle-supporterene?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 16. Aug. 2010, 18:34 »
Det du må gjøre er å bli 12th man member på nufc.co.uk

De som er medlemmer der får først tilgang på bortebilletter etter at sesongkortinnehaverene har fått muligheten til å kjøpe billetter først. Dermed er du ikke avhengig å måtte vente til billettene evt. går på General Sale, hvor alle kan kjøpe. Kun noen ytterst får bortekamper denne sesongen vil billettene bli revet bort av sesongkortinnehaverene. Med andre ord vil du få tilgang til de aller fleste bortekampene med et sånt medlemsskap.

Om du ikke vil melde deg inn som 12th man member, så kan du gamble på at billettene går på General Sale. Hvis du ikke lykkes med å få tak i billetter da, så kan du alltids sitte med hjemmefansen. West Ham kommer ikke til å fylle stadion mot oss. Jeg var der i fjor på West Ham-Tottenham som er et rivaloppgjør, og det var null problem å skaffe billetter gjennom deres nettside.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

tobisant

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #152 på: 16. Aug. 2010, 19:10 »
Takk KØ1!!
Da prøver jeg det.
Lykke til i kveld!!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 21. Aug. 2010, 11:50 »
Howay  ;D

Da er vi endelig oppe igjen, noen som kan si meg hvor på stadion det er mest trøkk??   er det sir john hall stand??     er det 12man oversaes man burde kjøpe får å få tilgang til billetter?
« Siste redigering: 21. Aug. 2010, 13:06 av LazyLeif »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 21. Aug. 2010, 15:57 »
12th man overseas, ja. Mest trøkk er vel i svingen på Level 7 og på Gallowgate med kjernefansen.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Aug. 2010, 11:10 »
Takker!!!  ska prøve å få ordna der da :)

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Aug. 2010, 11:22 »
Samboeren min May Tellefsen jobber ved reisebyrået www.citytravel.no og de skreddersyr pakketurer (kun kampbillett, kampbillett + 2 netter og kampbillett + 3 netter) til Premier League, La Liga og Serie A. Hun fikset en kjempe tur når jeg og noen kompiser ville over for å se Alan Shearer sin siste kamp 2007.

Hun har også fikset en VIP pakke når vi skal over å se Arsenal - Newcastle 07.november.

Det er bare å ta kontakt med henne om dere vil ha tips eller tilbud.
E-mail: may.tellefsen@citytravel.no eller ring henne på 815 10 000.

( Hun jobber også for Hellas.no) visst dere heller vil tråle hellas som vi gjør og slike sol ;D

Bare et tips folkens.. jeg ville sett på det..

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 22. Aug. 2010, 18:24 »
Skjønner at man nesten bør bruke reisebyrå for å få billett til storkamper med topp-4 (5) for det er et mareritt å få tak i billetter uten kontakter, kjente osv.  :P

Hellas? Du kan jo høre om hun trenger en artikkel med bilder om Kefalonia? Kom derfra på onsdag. Driver litt frilans når vi først er inne på det med reklamering  ;)

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #158 på: 22. Aug. 2010, 19:58 »
bare ta kontakt med henne RADAR..

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #159 på: 28. Aug. 2010, 03:17 »
Hei alle sammen!
Har vært Newcastle-fan så lenge jeg kan huske, men siden det aldri har vært noen andre og dra sammen med har det fortsatt ikke blitt noen tur over dammen. Nå har jeg derimot fått med meg en liten gjeng som kunne tenke seg å ta seg en tur. Den mest aktuelle datoen er (selvsagt) 31. oktober mot Sunderland. Hvordan skal jeg gå frem for å sikre meg noen billetter til dette? Er medlem av TAN? Takk for svar!
Christian.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #160 på: 28. Aug. 2010, 03:20 »
Og for det andre, hvor bør jeg prøve å bestille billetter så jeg slipper å få knust et ølglass i bakhodet? (Altså litt unna Sunderland-fansen).

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 28. Aug. 2010, 10:52 »
Det du gjør for å få billetter til Sunderland kampen er å bli 12th man member hos nufc.co.uk. En av medlemsfordelene er billettprioritering, men jeg er litt usikker på hvor mange billetter du kan kjøpe på medlemsskapet til Sunderland kampen da den kan bli ekstremt ettertraktet, men du er ihvertfall garantert billett til deg selv! Grunnen til at jeg sier dette er at da vi møtte de i 2008, så fikk man kun kjøpe EN billett per medlemsskap til denne kampen, men det er lov å håpe på at man kan ordne flere på.

http://www.nufc.co.uk/page/TicketsHome/0,,10278,00.html

Inne på den linken der kan du komme inn på online boxoffice hvor du lager deg en account, så er du igang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 28. Aug. 2010, 20:01 »
Ser på FAQ for medlemsskap her nå, og der står følgende:
Sitat
Can a member purchase more than one ticket per game with their membership card?
We try to make the scheme as fair as possible therefore each member is only able to purchase a pair of tickets per home game.
Dårlig nytt, kaller jeg det. Men fullt forståelig. Men det burde vel likevel bety at det er mulig å kjøpe to billetter per medlemsskap, også til Sunderland-matcher?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 28. Aug. 2010, 23:56 »
Good spot! Da ser det ut som de har laget et system på dette ja.

bama_golfern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #164 på: 31. Aug. 2010, 23:19 »
Skal til London 22-25 Oktober. Har bestilt meg noen billetter til kampen West Ham- Newcastle 23 oktober, men syntes billettene ble veldig dyre. Er det noen som vet hva de koster.?