20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #135 på: 07. Feb. 2010, 09:59 »
Kun 1 billett pr.medlemsskap når du kjøper i 12th man-perioden. Når billettene er på General Sale så er det ingen restriksjoner.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 07. Feb. 2010, 11:28 »
Aha. Hmm men ein får vel brukbare plassar på general sale og? Sist gong sat mi heilt øverst på Milburn Stand (Under tak med og ingen bak oss :P). Teinkte komma oss lenger ned denne gongen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 07. Feb. 2010, 15:02 »
Denne sesongen er det ikke noen problemer med å få gode plasser på General sale. Tror det blir verre neste sesong.

Chris 9

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #138 på: 15. Feb. 2010, 17:52 »
Hei, betalte match billetene med broren min sitt bankkort, men billetene står i mitt navn, da går det greit å ta med mitt eget bankkort bare vel på box officen på SJP som bevis at det er jg som har bestillt?? (trenger liksom ikke broren min sitt kort også)?
Welcome To The Toon

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #139 på: 15. Feb. 2010, 21:57 »
Sist gang jeg hentet ga jeg de bare bekreftelsesnummeret. Grei skuring

christopher

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #140 på: 04. Mars 2010, 18:16 »
Jeg har fryktelig lyst å reise over til siste kamp iår, borte mot QPR. Men med tanke på at det kun er 3400 tilgjengelige billetter, og at jeg ikke er sesongkort-innehaver, så ser jeg for meg at det kan bli svært vanskelig å få billett til denne kampen. Er medlem i supporterklubben, slik at jeg har tilgang til medlemssalget, men ettersom jeg har fått med meg så langt i sesongen, så ser disse billettene ut til å være borte lenge før de når steg 2 i prioriterings-køen dessverre.

Er det noen her som har tips ang bortebilletter, eller som i det hele tatt har tilgang til forhåndssalget til sesongkort-innehavere?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 03. April 2010, 17:12 »
Noen som har erfaring med hvordan stemningen på Platinum Club eller Bar 1892 er i forhold til resten av stadion?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #142 på: 03. April 2010, 18:57 »
Platinum Club har jeg vært på en gang - mot Fulham for 2 år siden. Er nok ikke like mye synging der som blant Toon Army,  men absolutt bra liv. Det var jo også første seieren under Kevin Keegan, noe som ikke la noe demper på stemningen akkurat :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 03. April 2010, 19:02 »
Ok, er nok ikke den som synger mest under kampene, men var litt redd for at det kanskje var litt mindre stemning på de fine plassene enn resten av stadion. Mye småbarnsfamilier og sånn tenkte jeg kanskje :P
« Siste redigering: 03. April 2010, 19:18 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 03. April 2010, 21:48 »
Ok, er nok ikke den som synger mest under kampene, men var litt redd for at det kanskje var litt mindre stemning på de fine plassene enn resten av stadion. Mye småbarnsfamilier og sånn tenkte jeg kanskje :P

På platinum club fikk jeg inntrykk av at det var endel eldre nå sist, men stemninga finner du overalt vil jeg tro.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 03. April 2010, 23:12 »

Hehe da er du rake motsetningen av meg iallefall. Jeg er nok den som synger og roper mest når jeg er ringside St James Park. :D

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 31. Juli 2010, 13:10 »
Hei, skal på Newcastle mot Everton mars neste år. Noen som vet hvor mye det koster med omvisning og om det er verdt det. Hvordan kan jeg få tak i billigst mulig kampbillett? Bestiller jeg bare igjennom den offisielle siden eller kan jeg få tak i billigere gjennom TAN?
Andreas Martins

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #147 på: 31. Juli 2010, 13:43 »
Omvisning koster 100 kroner, og er så absolutt verdt det!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Aug. 2010, 01:01 »
Hei, skal på Newcastle mot Everton mars neste år. Noen som vet hvor mye det koster med omvisning og om det er verdt det. Hvordan kan jeg få tak i billigst mulig kampbillett? Bestiller jeg bare igjennom den offisielle siden eller kan jeg få tak i billigere gjennom TAN?

Dersom du er medlem i 12th man så kan du bestille tidlig. Dersom du ikke er medlem i 12th man men er medlem i TAN så ta kontakt med meg vedr. billetter.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 09. Aug. 2010, 01:16 »
Med nesten 100% sikkerhet kan jeg si at den kampen kommer ikke til å bli utsolgt i prioriteringsperioden til 12th man medlemmer. Billettene går etter all sannsynlighet på General Sale, sånn at alle får tilgang til å kjøpe de på nettet. De eneste hjemmekampene denne sesongen jeg tror blir vanskelig å få billetter til på General Sale er mot Sunderland og Manchester United. Ellers skal det ikke være noe problem..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM