20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 177831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #105 på: 07. Nov. 2009, 09:12 »
Vi er 4 gutter som skal til Newcastle for å se kampen mot Boro den 19. desember og vi lurer på hvilke plasser som er best på stadion? Har vært på St.James Park før, men det var 10 år siden og vil gjerne ha litt tilbakemeldinger fra andre som har vært der i nyere tid 8)
Vi skal forresten på på et hotell som heter Lynnwood, noen som har erfaringer med det hotellet?
Gleder oss utrolig mye alle sammen, er 3 Magpies-supportere og en Man U-fan..men vi skal nok få han på andre tanker når han får se den utrolige byen med hyggelige mennesker og en nærmest fullpakket stadion med England beste fans=)
Takk på forhånd for eventuelle tips

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #106 på: 07. Nov. 2009, 09:46 »
Jeg satt på A Paddock på Milburn Stand på Doncaster-kampen. Langt nede på den største langsiden. Det var fantastiske plasser, men ikke blant de dyreste. £19 for student. Satt på rad 7 og kom skikkelig nært inn på kampen. Men tror dere må være tidlig ute om dere alle sammen skal sitte sammen på A Paddock. Tipper det blir ganske fullt mot Boro.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. Nov. 2009, 18:43 »
Kommer litt an på hvilken opplevelse dere vil ha fra stadion. Vil dere ha masse liv med sang og roping så anbefales svingen på Level 7 eller Gallowgate. Dersom dere vil ha litt mindre synging men komfort så anbefales noen av barene (dyreste billettene) eller så finner dere Paddocks, Level 4 og East Stand som et alternativ midt mellom.

Lynnwood er sikker et greit B&B-valg. Bare vær litt varsom om dere skal gå til eller fra byen sent på kvelden eller på natten. Nabolaget er ikke det aller beste. Hold dere kun til hovedgaten om dere går ut etter at det er mørkt. Skal være forholdsvis trygt men akkurat i det området så bør man være litt forsiktig. Spesielt etter at arbeidsledigheten har eksplodert det siste året og krimstatistikken her borte har økt kraftig.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 09. Nov. 2009, 13:35 »
Om noen har planer om en tur i desember kan dere få 3 billetter av meg til kampen mot Watford 5. desember, to av dem er sammen, mens den 3. er en litt annen plass, to av dem er på Sir John Hall West Corner og den siste er på Sir John Hall Stand.
Vurderte å dra selv, men da jeg for det første ikke har klart å få med noen andre og for det andre blir det litt trangt økonomisk sånn rett før jul.
« Siste redigering: 09. Nov. 2009, 13:36 av Offe87 »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 11. Nov. 2009, 18:46 »
Mye skal du ha for billettene?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 14. Nov. 2009, 23:03 »
er det vanskelig å få tak i biletter nå?

vi har jo aldri fullsatt, men det kan jo ha like mye med bortesupporterne å gjre:)

Jeg skal mest sannsynlig på Coventry og Preston kampene i Februar:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 14. Nov. 2009, 23:39 »
Mye skal du ha for billettene?

Ingenting, gir dem bort.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 15. Nov. 2009, 13:34 »
Takk for tipsene Aslak og radar..Blir nok den delen der det er mest liv og røre tenker jeg ;D

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 16. Nov. 2009, 12:11 »
Da var billettene sendt, Radar.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 16. Nov. 2009, 20:58 »
Flott  :) Blir kamp på meg om 2 og en halv uke, da  ;D

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Des. 2009, 20:58 »
Trenger hjelp ang. registrering av meg selv slik at jeg kan bestille biletter. Når de spør om hvilket fylke jeg kommer fra (County) så bor jeg i Østfold, men det går ikke ann å skrive det. HVA SKAL JEG GJØRE?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 04. Des. 2009, 12:24 »
Noen som vet det fra Norge? Registrerte meg med engelsk adresse men det skal være mulig å benytte norsk.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #117 på: 04. Des. 2009, 13:03 »
du må vel bruke o istede for ø, akkurat likt som når du ska skrive æ når du bestiller flybilletter det blir jo ae og å blir aa da regne jeg med at ø blir o

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 04. Des. 2009, 14:31 »
du må vel bruke o istede for ø, akkurat likt som når du ska skrive æ når du bestiller flybilletter det blir jo ae og å blir aa da regne jeg med at ø blir o

Når jeg har bestilt flybilletter på nettet har jeg alltid brukt ø, til og med på ryanair, men på nufc.co.uk må man nok bruke kun engelske bokstaver, ser jeg heter Oeystein på medlemskortet mitt så.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 09. Des. 2009, 21:49 »
Liten sjanse. Det er midtukekamp, det er kamp helgen før og etter, den kolliderer ikke med cup ettersom jeg kan se så jeg tror den kampen er rimelig sikker.