20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #75 på: 24. Mars 2008, 16:27 »
Aner ikke...Har du is nok i magen kan du nok få den billigere enn det også. Jo nærmere kampstart jo mer desperate blir de for å få solgt billettene sine.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #76 på: 24. Mars 2008, 16:30 »
Ok. Da prøver jeg å få tak i billetter på sidene til Spurs, og hvis ikke, prøver jeg på svartebørsen. Men en ting, selger de flere billetter om gangen eller? For vi er 3 stykker.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 24. Mars 2008, 16:33 »
Ja, det selges nok noen billetter samlet, men dere finner nok mest av enkeltbilletter. Så det er godt mulig dere må sitte alene, eller at to av dere får sitte sammen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #78 på: 24. Mars 2008, 16:35 »
All right, takk for hjelpa. Da håper jeg det blir kamp! ;D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 26. Juli 2008, 16:48 »
På fotballdrakt.net (som jeg håper er oppe til uka) så har jeg lagt inn en side med mulighet til å reservere billetter til hjemmekamper. Den som er på utkikk etter billetter kan sende en forespørsel der og vil få umiddelbar tilbakemelding om jeg ikke kan skaffe billetter til den kampen.

Det er ikke salg av billetter men en forespørsel om jeg kan skaffe billetter. Prisene vil bli som i fjor : Face value. Betaling kan enten skje til norsk bankkonto eller ved levering når dere kommer til Newcastle.

Butch

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #80 på: 24. Sep. 2008, 23:37 »
Hvordan er det med billetter til Newcastle-City egentlig? Ser det er lagt ut billetter for salg nå, men det er vel bare for medlemmer av supporterklubben. Kompisen min og jeg er ikke medlemmer i noe, og kommer heller ikke til å melde oss inn i noe hvis det koster penger. Derfor lurer jeg på, er det først fra 10. oktober vi kan kjøpe billetter til denne kampen? Siden det står til general sale fra 10.?

Men hvis du kan skaffe oss gode billetter til en billig penge, Radar, er vi meget interesserte i det. Kan sikkert mekke litt brunost til deg og ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 24. Sep. 2008, 23:47 »
Har sendt PM ang. Billetter

saed

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #82 på: 07. Okt. 2008, 20:46 »
Har sendt PM ang. Billetter

Hei Radar! er det fortsatt mulig å få tak i biletter til man city kampen? hvis jeg bestiller på nett, vil da bilettene komme hjem til meg før jeg drar?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 07. Okt. 2008, 21:43 »
Det vil være mulig å få tak i billetter når de kommer på General Sale 10.oktober. Dersom du bestiller selv så skal du rekke å få de i posten men jeg tror du kan velge å hente billettene på Box OFfice slik at du slipper å bekymre deg for om de blir borte i posten. Evt. Jeg kan kjøpe de for deg slik at du får de når du kommer over.

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #84 på: 09. Okt. 2008, 12:05 »
Jeg skal reise til Newcastle for å se Newcastle-Sunderland. Bør jeg registrere meg som medlem, for å forsikre meg om at jeg får gode billetter? Har forstått det som at hvis jeg blir medlem av supporterklubben, vil jeg kunne kjøpe billetter tidligere enn hvis jeg ikke er medlem.

Noen tips om hvor det er best å sitte? hvilken stadion?

Howay the lads!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Okt. 2008, 15:00 »
Jeg skal reise til Newcastle for å se Newcastle-Sunderland. Bør jeg registrere meg som medlem, for å forsikre meg om at jeg får gode billetter? Har forstått det som at hvis jeg blir medlem av supporterklubben, vil jeg kunne kjøpe billetter tidligere enn hvis jeg ikke er medlem.

Noen tips om hvor det er best å sitte? hvilken stadion?

Howay the lads!

Dersom du er medlem i klubben (Koster £53,90 pr medlemsskap med norsk adresse og 30 med engelsk adresse) sa far du kjopt billetter til denne kampen 2 uker for de gar ut pa General Sale. Omtrent 4 uker i forkant av kampen. Billettene vil ikke vaere billigere men utvalget av billetter er erfaringsmessig storre. Beste sitteplasser? Som jeg sier til alle : Om du bruker flere tusen pa fly og hotell sa har du rad til a spandere noen hundrelapper ekstra for a sitte i en av barene pa Milbourne Stand. Hvorfor der?
- God utsikt. Ikke for langt opp, ikke for langt ned og ikke for langt ut til sidene.
- Baren apner halvannen time for kamp og stenger halvannen time etter kamp
- Ol serveres i glass i stedet for i plastkopper
- Toalettforholdene er bedre synes jeg
- Du kan bestille ol til pausen for 1.omg sa du slipper ko
- Gratis kampprogram (I de fleste barene)

Og hvilket stadion vi snakker om?? St.James' Park!!

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. Okt. 2008, 19:54 »
Takk for bekreftelsen og info Rader!

Tenkte mer på hvilken del av stadion, for vi alle vet vel hva den beste plassen i verden heter! (I'm a geordie sangen) :)

Da skal jeg prøve å få tak i billetter til Milbourne Stand. Vet du sånn ca. hva prisen er for en plass der?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 09. Okt. 2008, 20:48 »
Black & White Bar              - £55
Sovereign Bar                   - £55
Bar 1892                           - £55
Platinum Club (Min favoritt) - £60
Andre steder                      - £30 eller £35

Oversikt over stadion finner du her : http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/SeatingPlan/0,,10278,00.html

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #88 på: 11. Nov. 2008, 00:08 »
Bare la meg spørre. det er klin umulig å skaffe billetter til hjemmekamp uten å være medlem?
Er det i så fall to medlemmer som jeg kunne kjøpt billetter gjennom? :)
Sikter til kampen mot Sunderland 01.02.09
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 11. Nov. 2008, 07:29 »
Sunderlandkampen kan det være mulig å få billetter på General Sale men sjansen er liten. Av en eller annen grunn sies det at NUFC er pliktig til å legge minimum 3000 billetter på General Sale til hver hjemmekamp. Dersom dette stemmer så er muligheten til stede men det beste er å kjøpe billett med medlemsskap.