20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tabben til Robson!  (Lest 2034 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« på: 10. Jan. 2007, 22:05 »
Bobby Robson: The £7.5 Million Pound Mistake

In the early days of managing Newcastle, Bobby Robson saw Jason Euell playing upfront for Wimbledon and thought he was a fantastic player. But Bobby Robson is not very good with names and tells his scout to make enquires about the young black lad, England under 21 player, who plays upfront for Wimbledon.

The only problem was that Wimbledon had moved Jason Euell back to midfield and put Carl Cort up front for Wimbledon, who is also a young black lad and an England under 21 player.

So the scout comes back and asks Bobby Robson if he wants to put a bid in for Carl Cort and Bobby Robson says yes put a £7.5 million pound bid for the young black lad, England under 21 player, who plays upfront for Wimbledon.

Now Jason Euell is arguably a much better player than Carl Cort and maybe worth £7.5 million pounds but Carl Cort is not worth that much, so when Wimbledon received a bid of £7.5 million pounds for Carl Cort, they could not sign fast enough.

So after a short while, Bobby Robson finds out that he has bought the wrong player but hasn't let it out yet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #1 på: 10. Jan. 2007, 22:28 »
Haha! Moro...

Det som er synd er at han ikke signa Darren Bent for kun 1mp for noen år siden..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #2 på: 10. Jan. 2007, 22:42 »
Altså, hvis dette stemmer vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Må isåfall være en av de desidert største tabbene en klubb noensinne har gjort på overgangsmarkedet. Men forstå meg rett, for jeg husker Carl Cort som et ganske stort spiss-talent, ellers hadde han vel ikke spilt på England U21. Bare så synd at han sleit noe voldsomt med skader som hindret utviklinga hans i ung alder.

Men hvor har du denne artiklen/historien fra?? Er den troverdig?

Uansett, det var en flott historie. Sann eller usann!!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #3 på: 10. Jan. 2007, 22:54 »
Dette er jo selvfølgelig bare en spøk..

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #4 på: 10. Jan. 2007, 23:30 »
Hvordan vet du det?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Tabben til Robson!
« Svar #5 på: 10. Jan. 2007, 23:35 »
Sitat fra: "Førre"

So after a short while, Bobby Robson finds out that he has bought the wrong player but hasn't let it out yet.

Hvis jeg med min rustne engelsk forstår dette riktig, betyr det noe sånt som:

"Så, etter en kort tid finner Bobby ut at han har kjøpt feil spiller, men han har enda ikke kommet ut med det".

Enig? Isåfall: Hvordan skulle vedkommende da vite dette?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #6 på: 10. Jan. 2007, 23:46 »
Selvsagt er dette bare spøk...

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #7 på: 11. Jan. 2007, 15:58 »
hmmmmmmmmm :?
ayls kongen i forsvaret

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tabben til Robson!
« Svar #8 på: 11. Jan. 2007, 16:35 »
newcastlefred: nå må du skjerpe deg... du drar opp 6 mnd gamle tråder hele tiden og kommer bare med idiotiske kommentarer

ja til aldersgrense på forumet