20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvordan vil du beskrive Newcastle sin tv dekning?

Bra
11 (33.3%)
Middels
13 (39.4%)
Dårlig
9 (27.3%)

Stemmer totalt: 33

Avstemning er avsluttet: 10. Jan. 2007, 14:22

Skrevet av Emne: Newcastle for lite på TV?  (Lest 6143 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle for lite på TV?
« Svar #15 på: 13. Jan. 2007, 03:03 »
Jeg synes vi har greit med kamper på tv, men dekningen gjennom norsk media er heller begredelig... Ta for eksempel Newcastle vs tottenham kampen før jul. Jeg fikk selvfølgelig ikke sett kampen men registrerte at vi vann 3-1. Gledde meg som en unge til å få se måla i sporten på tv2 etter nyhetene.. Men neida, greit nok at de viste referat fra scum, liverpostei og blackburn.. Men å prioritere west ham - charlton som endte 0-0, fremfor 4 og 5 største klubbene i norge med tanke på anntal supportere!!! Og samme historia på NRK etterpå... Grunnen til at de heller viste referat fra den kampen er grei, der satt en nordmann på benken hele kampen.. Kanskje vi bør hente en avdanket norsk spiller som kan sitte på benken og gro mose eller blande saft, kanskje det da hadde vært mulig og få se referat fra SJP en gang i blant
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Jan. 2007, 14:09 »
Sitat fra: "kebab80"
Kanskje vi bør hente en avdanket norsk spiller som kan sitte på benken og gro mose eller blande saft, kanskje det da hadde vært mulig og få se referat fra SJP en gang i blant

Hehe, den beskrivningen din passet for Ronny Johnsen da.

Kan ikke helt huske at Newcastle fikk så mye mer med norsk omtale da han var i klubben heller.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Jan. 2007, 18:16 »
Sitat
Hehe, den beskrivningen din passet for Ronny Johnsen da.

Kan ikke helt huske at Newcastle fikk så mye mer med norsk omtale da han var i klubben heller.

Nei mennår det gikk opp for media at han hadde gått til Newcastle, så var han allerede solgt til enga..hehe :P Var ikke rare karriera han fikk der

Ferdinand10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Re: Newcastle for lite på TV?
« Svar #18 på: 14. Jan. 2007, 04:14 »
Sitat fra: "torstein86"
Har lagt meg merke i noen som mener Newcastle vises for lite på TV. Jeg er av den oppfatning at jeg er svært fornøyd med antall tv kamper. De neste tre kampene blir direkte sendt på tv. Birmingham på SportN, Spurs og West Ham på Canal+

Hva sier dere? Fornøyd med tv dekningen eller andre tanker om d?

Hva med egen tv kanal slik som Liverpool, Blackburn, Scum og Chelski. Hadde seriøst skaffet meg den kanalen dersom den var blitt tilgjengelig.

Vi er for dårlige til å være på TV! Er kasnkje like greit, da slipper vi å bli latterliggort av hele Norge de gangene vi blir rundspielt av Fulham osv..

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Re: Newcastle for lite på TV?
« Svar #19 på: 14. Jan. 2007, 19:39 »
Sitat fra: "Ferdinand10"
Sitat fra: "torstein86"
Har lagt meg merke i noen som mener Newcastle vises for lite på TV. Jeg er av den oppfatning at jeg er svært fornøyd med antall tv kamper. De neste tre kampene blir direkte sendt på tv. Birmingham på SportN, Spurs og West Ham på Canal+

Hva sier dere? Fornøyd med tv dekningen eller andre tanker om d?

Hva med egen tv kanal slik som Liverpool, Blackburn, Scum og Chelski. Hadde seriøst skaffet meg den kanalen dersom den var blitt tilgjengelig.

Vi er for dårlige til å være på TV! Er kasnkje like greit, da slipper vi å bli latterliggort av hele Norge de gangene vi blir rundspielt av Fulham osv..

Hold kjeft, og dra til www.chelseafc.no  .. Det er et sted for deg!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Jan. 2007, 21:43 »
Sitat

Alle lag driter seg ut en gang i blant mot søppel... selv om vi taper hjemme mot noe drit, så får vi vertfall vist at vi har englands beste supportere og en av de fineste stadionene med den BESTE stemninga. Det må være mer flaut og være scum supporter og se en kamp fra old trafford, hvor der er 75000 og helt stille..scorer de et mål er der jubel og sang i 5 -10 minutt, og så stille igjen... Jeg er stolt over laget mitt uansett hvor til helvete det går..

Det er ikke uten grunn at Newcastle supportere høster stor respekt av andre supportere.. Vi har slitt i motbakke i alt for mange år, men vi går fortsatt med hodet hevet, og det bør du også gjøre...