20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvordan vil du beskrive Newcastle sin tv dekning?

Bra
11 (33.3%)
Middels
13 (39.4%)
Dårlig
9 (27.3%)

Stemmer totalt: 33

Avstemning er avsluttet: 10. Jan. 2007, 14:22

Skrevet av Emne: Newcastle for lite på TV?  (Lest 6136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Newcastle for lite på TV?
« på: 10. Jan. 2007, 14:22 »
Har lagt meg merke i noen som mener Newcastle vises for lite på TV. Jeg er av den oppfatning at jeg er svært fornøyd med antall tv kamper. De neste tre kampene blir direkte sendt på tv. Birmingham på SportN, Spurs og West Ham på Canal+

Hva sier dere? Fornøyd med tv dekningen eller andre tanker om d?

Hva med egen tv kanal slik som Liverpool, Blackburn, Scum og Chelski. Hadde seriøst skaffet meg den kanalen dersom den var blitt tilgjengelig.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 10. Jan. 2007, 15:03 »
Hadde vært gøy med egen kanal ja.

Men jeg synes Newcastle sendes mye på TV, engelsk TV da selvfølgelig. Svært lite på norsk TV. Bare SportN som sender 1-2 FA/Liga-cup kamper. Mener TV3 sendte Newcastle-Chelsea i fjor.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Jan. 2007, 15:26 »
Abonnerer på Canal+ jeg. Og har vel aldri fått sett flere Newcastle kamper direkte enn denne sesongen. Men det er jo mest kampene som starter kl.18.15. på lørdager, eller søndagskamper de viser med Newcastle United FC. Hender også de viser NUFC på canal+ mix eller canal+ sport2, som "backupkamp" for de som ikke vil se den utvalgte tippekampen kl.16 der "plinga" og målene fra de andre kampene kommer fortløpende. Den utvalgte tippekampen på canal+ sport1 er som oftest med en av de 4 store. Litt dårlig rullering der, men det går ikke bare ut over oss. Masse andre supportere fra andre lag som har MYE større grunn til å klage enn oss!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 10. Jan. 2007, 15:50 »
Husk at det er andre lag som er mer aktuelle å følge for tv-titterne enn Newcastle.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. Jan. 2007, 15:56 »
Jeg synes ikke vi har nok dekning. Så her skulle vi hatt en norsk spiller i troppen, og da tenker jeg ikke kun på tv, men på media generelt.

Aldri nok Newcastle :wink:
Who else...... Alan Shearer

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. Jan. 2007, 16:09 »
Syntes ikke NUFC er nokk på tv. Skulle vært en Norsk tv-kanal som hadde rettighetene og sendte nufc ofte.

Kan aldri få nokk Av Newcastle United :D

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Mindre NUFC med norske rettigheter
« Svar #6 på: 10. Jan. 2007, 16:41 »
Om det hadde vært en helnorsk kanal som satt på rettighetene er jeg redd for at vi ville fått sett adskillig mindre av Newcastle enn i dag.
For norske media (TV og (nett)aviser) er det kun syv ;-) lag som gjelder: Manchester United, Liverpool, Chelsea, Manchester United, Liverpool, Chelsea og Arsenal.
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10. Jan. 2007, 16:52 »
Sitat fra: "thomam0511"
Syntes ikke NUFC er nokk på tv. Skulle vært en Norsk tv-kanal som hadde rettighetene og sendte nufc ofte.

Kan aldri få nokk Av Newcastle United :D

Det blir aldri NOK kamper for oss, men hvis man skal prøve å være objektiv, syns jeg dem sender bra med Nufc kamper..

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Aldri nok NUFC
« Svar #8 på: 10. Jan. 2007, 17:15 »
Jeg skal innrømme at jeg er positivt overrasket denne sesongen over antall TV-sendte kamper. Det har vel en sammenheng med spredningen av kamptidspunkter. -Men som nevnt over: Det blir aldri nok NUFC...
Livet er svart/hvitt!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #9 på: 10. Jan. 2007, 17:37 »
I starten av sesongen følte jeg at vi fikk ganske mye TV-tid. Men i det siste har det vært dårlig. Attraktive kamper mot Bolton og Tottenham har blitt nedprioritert. Får håpe det bedrer seg, men når det er sagt så vil jeg ikke si at jeg er skuffet. Vi har da fått endel TV-tid denne sesongen...

Agurksaft

• Gjest
« Svar #10 på: 10. Jan. 2007, 17:41 »
Under Keegan osv var Newcastle svært underhaldande for den nøytrale.
No skårar me rett og slett ikkje nok mål, og me har mista Shearer.
Pluss at Man u , Arsenal, Chelsea, Liverpool og muligens Tottenham har fleire supporterar i Norge......
Newcastrle har desssutan ingen nordmenn på laget.

Chlund

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Re: Mindre NUFC med norske rettigheter
« Svar #11 på: 10. Jan. 2007, 22:32 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Om det hadde vært en helnorsk kanal som satt på rettighetene er jeg redd for at vi ville fått sett adskillig mindre av Newcastle enn i dag.
For norske media (TV og (nett)aviser) er det kun syv ;-) lag som gjelder: Manchester United, Liverpool, Chelsea, Manchester United, Liverpool, Chelsea og Arsenal.

Må ikke glemme Blackburn heller da. Er ganske mye i media de og, eller er kanskje Gamsten som er mye i media, men da blir det jo også mer omtale for Blackburn

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Mindre NUFC med norske rettigheter
« Svar #12 på: 10. Jan. 2007, 22:36 »
Sitat fra: "Chlund"

Må ikke glemme Blackburn heller da. Er ganske mye i media de og, eller er kanskje Gamsten som er mye i media, men da blir det jo også mer omtale for Blackburn

Dette er, som du sier, pga. Gamst Pedersen...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Jan. 2007, 12:54 »
newcstle kan aldri visast nok på tv. Sånn er det berre :lol:

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Jan. 2007, 13:26 »
Det kan aldri bli for mye, som mange her sier,  men ut fra tabellposisjon og oppslutning i norge, og det at vi ikke har noen norske/nordiske spillere, så kan vi vel egentlig ikke kreve mer.

Nå skal det jo sies at grunnen til at vi er så mye på tv vel kan skyldes at Canal + har 4-5-6 ulike kanaler som sender 4-5-6 kamper hver lørdag ;)

Og for de kampene som ikke går på Tv, har man Streaming som man kan koble på tvn ;)

Bjørn - klager ikke
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads