20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #240 på: 14. Jan. 2007, 19:40 »
Fantastisk seier i dag, en seier jeg overhodet ikke hadde noe tro på. På begynnelsen av kampen ble vi overkjørt, men utover i omgangen kom vi godt med og 1-1 til pause var helt greit.

Andre omgang begynte som første, med massivt Tottenhampress. Men plutselig slår Martins til, en Martins som til da hadde vært kampens dårligste. Fra kampens dårligste til kampens beste på 5min.

Prøver meg på en spillerbørs:

Given 9 - Ingen sjans på målene, har flere superredninger.

Nobby 8 - Glimrende bak der. Glipper noen ganger, men jevnt god.
Taylor 8 - Kan ikke huske sist Tayls spilte dårlig. Mektig.
Ramage 6,5 - Merket at han har vært ute en liten periode, men en grei kamp.
Huntington 7 - Blir rundlurt flere ganger på kanten, men karrer til seg en 7er pga målet.

Milner 6,5 - Ingen stor kamp, kom til noen innlegg.
Butt 9,5 - Jobber som en helt, og blir matchvinner. Banens beste etter min mening.
Pattison 5 - Ingen kommentar. Synd med headingen.
Dyer 7 - Ingen stor kamp. Gjorde mange ABC feil.

Martins 9 - Snudde kampen alene, men pga. det som skjedde tidligere i kampen gir jeg BB til Butt.
Sibbe 8 - Jobber godt, offensivt og defensivt. Svak i lufta i dag.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #241 på: 14. Jan. 2007, 19:42 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Jeg og Spurs-kompisen min krangla så busta føyk, og det var like før han forlot lokalet da Defoe satte skuddet i stanga på stillingen 3-2.

Hehe, må jo ha vært vannvittig morsomt! Jeg prøver og gi litt dritt på msn til spurs kompisser, men ikke uventet null respons..

Grattis til alle mann, sesongen kan fortsatt bli brukbar iår! (gjerne med et kjøp eller 2 denne mnd..)
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #242 på: 14. Jan. 2007, 19:44 »
Sitat fra: "EivindI"
Fantastisk seier i dag, en seier jeg overhodet ikke hadde noe tro på. På begynnelsen av kampen ble vi overkjørt, men utover i omgangen kom vi godt med og 1-1 til pause var helt greit.

Andre omgang begynte som første, med massivt Tottenhampress. Men plutselig slår Martins til, en Martins som til da hadde vært kampens dårligste. Fra kampens dårligste til kampens beste på 5min.

Prøver meg på en spillerbørs:

Given 9 - Ingen sjans på målene, har flere superredninger.

Nobby 8 - Glimrende bak der. Glipper noen ganger, men jevnt god.
Taylor 8 - Kan ikke huske sist Tayls spilte dårlig. Mektig.
Ramage 6,5 - Merket at han har vært ute en liten periode, men en grei kamp.
Huntington 7 - Blir rundlurt flere ganger på kanten, men karrer til seg en 7er pga målet.

Milner 6,5 - Ingen stor kamp, kom til noen innlegg.
Butt 9,5 - Jobber som en helt, og blir matchvinner. Banens beste etter min mening.
Pattison 5 - Ingen kommentar. Synd med headingen.
Dyer 7 - Ingen stor kamp. Gjorde mange ABC feil.

Martins 9 - Snudde kampen alene, men pga. det som skjedde tidligere i kampen gir jeg BB til Butt.
Sibbe 8 - Jobber godt, offensivt og defensivt. Svak i lufta i dag.

Her var du ekstremt snill med karakterene. Jeg er mer enig i Sky Sports sine. Eneste jeg er enig i er Pattison og Nobby
http://home.skysports.com/matchratings.aspx?fxid=309121&clid=4&cpid=8
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #243 på: 14. Jan. 2007, 19:46 »
Steven Taylor 5??? Fantastisk.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #244 på: 14. Jan. 2007, 19:47 »
5 på Taylor synes jeg at var utrolig strengt. Jeg vil gi ham en syver.

Mine karakterer:

Given 8
Ramage 6,5
Taylor 7
Hunt 6
Solano 7,5
Milner 6
Dyer 6,5
Pattison 5
Martins 8
Sibierski 6,5
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #245 på: 14. Jan. 2007, 19:49 »
som kommentatoren sa.

newcastle har en matchvinner i martins og en matchvinner mellom stengene i given. et helt sykt mål av martins.

tror han ender på 20 PL mål denne sesongen. han har virkelig funnet formen!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #246 på: 14. Jan. 2007, 19:50 »
Jeg kan også nevne at jeg satset 200 spenn med en odds på 5 i odds på Newcastle. Herlig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #247 på: 14. Jan. 2007, 19:52 »
Mine karakterer:

Given 8
Ramage 6
Taylor 6
Hunt 6
Solano 8
Butt 7,5
Milner 7
Dyer 6
Pattison 4
Martins 8
Sibierski 6
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #248 på: 14. Jan. 2007, 19:58 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #249 på: 14. Jan. 2007, 19:59 »
Noen som vet hva som skjer med Duff. Han hadde jo bare fått et "lite" tilbakefall i følge Roeder, etter å ha blitt brukt for tidlig etter operasjonen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #250 på: 14. Jan. 2007, 20:07 »
benson, det er etter kampen mot blackburn!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #251 på: 14. Jan. 2007, 20:08 »
Sitat fra: "Benson"

Hmmm... 9 sekunders langt intervju etter Blackburnkampen? Interessant.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #252 på: 14. Jan. 2007, 20:09 »
Alftor strenge mot Pattison her synes jeg.

Det var klart at han hadde fått beskjed av Roeder om å ligge veldig inn mot banen, slik at vi fikk en skjev midtbanefirer. Gud vet hvorfor, men han hadde fått beskjed om det (Ihvertfall så det sånn ut).

Newcastle konsentrerer også angrepet på høyresiden, naturlig nok fordi Milner har bedre forutsetninger for å lykkes som ving i denne kampen.
Synes Pattison gjorde en ålreit kamp, i tillegg til at han var nære et mål. Av meg får han en 6'er
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #253 på: 14. Jan. 2007, 20:13 »
Sitat fra: "VepsoO"
Alftor strenge mot Pattison her synes jeg.

Det var klart at han hadde fått beskjed av Roeder om å ligge veldig inn mot banen, slik at vi fikk en skjev midtbanefirer. Gud vet hvorfor, men han hadde fått beskjed om det (Ihvertfall så det sånn ut).

Newcastle konsentrerer også angrepet på høyresiden, naturlig nok fordi Milner har bedre forutsetninger for å lykkes som ving i denne kampen.
Synes Pattison gjorde en ålreit kamp, i tillegg til at han var nære et mål. Av meg får han en 6'er

Da lurer jeg på hva han skal gjøre for å spille en dårlig kamp. Det eneste han bidro med var headingen som gikk utenfor.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #254 på: 14. Jan. 2007, 20:13 »
Sitat fra: "Torjus"
Sitat fra: "NUFCern"
Jeg overreagerer ikke når jeg sier at bestemor mi har bedre teknikk enn Milner. Må ha dobbelt så lang tid enn andre til å kontrollere ballen.

Jeg overreagerer ikke når jeg sier at bestemora mi har mer peiling på fotball enn du.

Prata med bestemor i telefonen etter landskampen mot Hellas når hun kommer med denne kommentaren: Det skulla no ikkje vorre avblåst for offffsaid på han Braathen. Det var virkelig synd. Artig