20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #225 på: 14. Jan. 2007, 19:08 »
Satan for et mål av Martins
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #226 på: 14. Jan. 2007, 19:12 »
Sitat fra: "kesse"
Chimbonda skulle helt klart hatt minst gult kort. Butt skulle hatt rødt... Rett får være rett.

Yes
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tottenham-Newcastle
« Svar #227 på: 14. Jan. 2007, 19:12 »
Målene er lagt ut på tråden Klipp til målene

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #228 på: 14. Jan. 2007, 19:14 »
helt greit. jeg vil ikke se andre enn solano på høyrebacken  :)[/quote]

Han er vel ut i neste pl kamp, men som kommentatoeren hos ESPN så treffande sa" Newcastle henta vel bare en ny unggutt fra akademiet som erstatter".  Gratulerer med seier

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #229 på: 14. Jan. 2007, 19:20 »
Sinnsyk nase på Martins.
Han blei kåra til MOM etter kampen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #230 på: 14. Jan. 2007, 19:24 »
Har nettopp lest igjennom denne tråden fra side en til siste side og det er siste gang jeg leser gjennom en kamptråd etter kampslutt. Er så møkk lei av at flere fokuserer kun på det negative i 75 % av innleggene de skriver. Enten så spiller vi med feil folk, eller så spiller folk på feil plass, så er han dårlig for så å være gud i det neste øyeblikket, så er det plutselig feil man som scorer osv!!

Jeg har sett kampen i dag. Og jeg har aldri vært så glad (man skal aldri si aldri, men det er ihvertfall lenge siden sist) over en 3'poenger. Jeg har ikke hjertet til å kritisere spillerne for noe som helst, fordi jeg ser en MORAL og en ARBEIDSINNSATS som ligger langt langt over det nivået de fleste andre PL lag ligger på idag. Tenk på alle de spillerne vi har skadet. Tottenham hadde bare King og Jenas ute av betydning. For en innsats spillerne gjorde. Og for et mål av Martins + en super assist. Selvfølgelig var vi heldige i dag, men det fortjente vi for en gangs skyld å være.
Så kom igjen folkens, vær glade, ta av i kveld (det skal jeg: :D) og nyt dette. Comeback kids er tilbake ! Vi har igjen et ungt lag å bygge videre på. Kan godt hende at Huntington er treig, kan godt hende at Pattison knapt holder Odd Grenland nivå, men se på innsats, se på jobbingen, og i dag holdt det, I DAG holdt det mot et hjemmesterkt Tottenham lag.

La oss feire !!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #231 på: 14. Jan. 2007, 19:30 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Utroooolig deilig at castle hadde marginene på sin side for en gang skyld. Tham hadde presset, men resultatet kunne blitt annerledes på et tidligere tidspunkt hvis dommerne hadde gjort jobben sin og utvist Chimbodia og annulert første målet til Tham. Rått av Femi som var usynlig i nesten hele kampen, men med 4 fantastiske minutter avgjorde kampen. Veldig god avslutning av Butt også, men skuddet til Femi var noe av der hardeste jeg har sett. Syykt hardt.
Uten tvil årets viktigste seier sett både for moralen i laget og plasseringen på tabellen

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #232 på: 14. Jan. 2007, 19:30 »
Fy faen denne kampen var rett og slett helt sinnsyk! Three Point Lane er sterkt å vinne på, dett er helt sjukt! Får vi tilbake noen av de skadde spilerne + et par forsterkninger i Januar tror jeg dette kan holde til e-cup til neste år også. Har ikke fått med meg hvor tett det er fra 10-5plassen, siden vi har ligget på 14 hele sesongen nesten..

Martins er forresten verdens beste :D  faen for en spiller, kommer til å bli viktig for oss, i mange sesonger
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #233 på: 14. Jan. 2007, 19:31 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Utroooolig deilig at castle hadde marginene på sin side for en gang skyld. Tham hadde presset, men resultatet kunne blitt annerledes på et tidligere tidspunkt hvis dommerne hadde gjort jobben sin og utvist Chimbodia og annulert første målet til Tham. Rått av Femi som var usynlig i nesten hele kampen, men med 4 fantastiske minutter avgjorde kampen. Veldig god avslutning av Butt også, men skuddet til Femi var noe av der hardeste jeg har sett. Syykt hardt.
Uten tvil årets viktigste seier sett både for moralen i laget og plasseringen på tabellen

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #234 på: 14. Jan. 2007, 19:31 »
Roeder meina seieren var fullt fortjent.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #235 på: 14. Jan. 2007, 19:32 »
Sitat fra: "Benson"

Han er like god til å spøke som Moanrinho.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #236 på: 14. Jan. 2007, 19:32 »
Jaaaada!!!! 3 poeng borte mot Tottenham og 6 poeng over to kamper mot dem. Og det er med alle de skadeproblemene vi har er rett og slett vanvitttig bra. Dette er glitrende, en herlig fotballkamp. Dette ser lyst ut med tanke på fremtiden og skadene vi har. Vi hadde jo bare en fungerende side på midten og likevel klarer vi å dra med oss 3 poeng på en av de vanskeligste bortearenaene i ligaen.

8)  8)  8)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #237 på: 14. Jan. 2007, 19:33 »
Sitat fra: "Benson"

Selvfølgelig var den det!

Det laget som scorer flest mål vinner og det var oss i dag. Vi var heldige, men det faen på tidet også.
Det var med andre ord fortjent at vi hadde flaks
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #238 på: 14. Jan. 2007, 19:33 »
MÅL OG ASSIST TOTALT:

Obafemi Martins 10
Antoine Sibierski 6
Shola Ameobi 5
Scott Parker 4
Kieron Dyer 4
Steven Taylor 3
Albert Luque 2
Nolberto Solano 2
Emre 2
Titus Bramble 1
Damien Duff 1
Giuseppe Rossi 1
James Milner 1
David Edgar 1
Paul Huntington 1
Nicky Butt 1

ASSISTS:

Milner 6
Martins 6
Emre 5
Duff 3
Sibierski 3
Solano 2
N'Zogbia 2
Dyer 2
Parker 2
Ameobi 1
Luque 1

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #239 på: 14. Jan. 2007, 19:36 »
Kom nettopp hjem fra Three Lions. FY FAAN for en deilig snuoperasjon! En av de mest spennende kampene jeg har sett på lenge! Jeg og Spurs-kompisen min krangla så busta føyk, og det var like før han forlot lokalet da Defoe satte skuddet i stanga på stillingen 3-2. :lol:
GRATULERER FOLKENS!