20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #195 på: 14. Jan. 2007, 18:46 »
Vi har scoret 2 + 2 + 3 mål = 7 mål i januar
Vi har slippet inn 2 + 2 + 2 mål = 6 mål i januar.

Vi trenger klasseforsvar foran klassespiss. Vi slipper inn for mange, men scorer rimelig godt også

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #196 på: 14. Jan. 2007, 18:48 »
Herregud. Defoe i stolpen. Vi har flaks nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #197 på: 14. Jan. 2007, 18:48 »
OJOJOJ... stolpe fra defoe... KOM IGJEN GUTTA HOLDE UNNA NÅ!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #198 på: 14. Jan. 2007, 18:50 »
Sitat fra: "Noreng"
Vi har scoret 2 + 2 + 3 mål = 7 mål i januar
Vi har slippet inn 2 + 2 + 2 mål = 6 mål i januar.

Vi trenger klasseforsvar foran klassespiss. Vi slipper inn for mange, men scorer rimelig godt også

Vi trenger 2-3 forsvarere! Jeg er desperat etter å styrke forsvaret om dagen... Det holder ikke med de vi har nå. Vi har sett det ved 10 -  15 anledninger i dag!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #199 på: 14. Jan. 2007, 18:50 »
Det er sterkt om vi klarer å vinne denne kampen. Vi har spilt med 10 mann i hele kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #200 på: 14. Jan. 2007, 18:51 »
Asbjørn... bedre å si tottenham har spilt med 12 mann.. DOMMEREN!!

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #201 på: 14. Jan. 2007, 18:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det er sterkt om vi klarer å vinne denne kampen. Vi har spilt med 10 mann i hele kampen.

Ja, smart av Roeder å vise ut en spiller før kampen begynte. Og spess når han spilte sentral midtbane  8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #202 på: 14. Jan. 2007, 18:53 »
Sitat fra: "TooN"

Det eneste dommeren har gjort feil i denne kampen er å ikke gitt Rødt kort til Butt. Linjedommeren skulle selvsagt ha vinket. Uansett slike hårfine avgjørelser skjer ofte. Var ikke lenge siden Martins scoret et lignende mål.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #203 på: 14. Jan. 2007, 18:53 »

Hadde dommeren vert tottenham spiller hadde tottenham fått straffe.
Og newcastle hadde hadt eit par røde.
Synes dommeren har vert meir på Newcastles side men eg såg ik det første 40 minutta a
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #204 på: 14. Jan. 2007, 18:54 »
Til dei som seie at Solano er ræva, så får han ivertfall mye skryt av kommentatorene
Newcastlesupporter siden 1992

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #205 på: 14. Jan. 2007, 18:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det eneste dommeren har gjort feil i denne kampen er å ikke gitt Rødt kort til Butt. Linjedommeren skulle selvsagt ha vinket. Uansett slike hårfine avgjørelser skjer ofte. Var ikke lenge siden Martins scoret et lignende mål.

Hvordan kan du kalle det en feil?  :roll:  :D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #206 på: 14. Jan. 2007, 18:54 »
Asbjørn: Er du newcastle supporter egentlig? Eneste jeg leser fra deg er negativitet hele veien.. Så du syns butt skal få gult for at Chimbonda klapper til han?

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #207 på: 14. Jan. 2007, 18:55 »
Spennende nå

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #208 på: 14. Jan. 2007, 18:56 »
Asbjørn: Er du newcastle supporter egentlig? Eneste jeg leser fra deg er negativitet hele veien.. Så du syns butt skal få gult for at Chimbonda klapper til han?

Du så tydeligvis ikke at Butt gjorde det samme. I tillegg fortsatte han i tunnellen etterpå. Ta av deg Newcastle brillene og prøv å se hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #209 på: 14. Jan. 2007, 18:56 »
3-2 Slutt. Største ranet jeg har opplevd som Newcastle supporter. Uansett deilig med 3 viktige poeng.